ook naar mij alstublieft??
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is te zien welke soort schade ik toebreng. Ik zal zelf geen slagen uitdelen(in theorie en mn verklaring toch niet, "afweren" dan weer wel), maar eerder naar de grond werken en controleren. Als je geen letsels toebrengt win je altijd voor de rechter en de flikken. De beste sTen voor straatvechten zijn over het algemeen de slechtste voor zelfverdediging voor die reden.
Ik zit nu toch terug in het security-wereldje, vanaf er iets gebeurd roep ik gewoon back-up en meestal koelt het zo wel af.
Naar de grond werken en controleren zal ik buiten de ring niet gebruiken. In een echt (straat)gevecht is imo naar de grond gaan het laatste wat je moet doen, de straat is hard je handen gaan open omdat het vol ligt met steentjes en vuil. En ook al controleer je je tegenstander op de grond dan kan er altijd nog een andere tegenstander je heel gemakkelijk aanvallen.
Ik denk dat als er een echt gevecht is (in een situatie waarin regels en wetten er niet toe doen) moet je mentaliteit tonen en weten wat je doet. Is je tegenstander groter en sterker gebruik dan desnoods smerige technieken. Vingers breken, Bijten, naar de ogen, oren en het kruis.
Naar de grond werken en controleren zal ik buiten de ring niet gebruiken. In een echt (straat)gevecht is imo naar de grond gaan het laatste wat je moet doen, de straat is hard je handen gaan open omdat het vol ligt met steentjes en vuil.
En ook al controleer je je tegenstander op de grond dan kan er altijd nog een andere tegenstander je heel gemakkelijk aanvallen.
Ik denk dat als er een echt gevecht is (in een situatie waarin regels en wetten er niet toe doen) moet je mentaliteit tonen en weten wat je doet. Is je tegenstander groter en sterker gebruik dan desnoods smerige technieken. Vingers breken, Bijten, naar de ogen, oren en het kruis.
Dat is echt bewezen dat, dat de beste sport voor op straat is want je leert heel goed iemand slaan, aangevallen worden door pistool, mes en andere voorwerpen.
http://www.kravmaga.nl/

wat is eigenlijk de beste vecht sport voor op straat?? want dat heb ik effew nodig iemand van 18 wil mij slaan en ik ben pas 13![]()
wat is eigenlijk de beste vecht sport voor op straat?? want dat heb ik effew nodig iemand van 18 wil mij slaan en ik ben pas 13![]()

+1
Bij mij op sportschool geven ze ook streetfight-kickboksen mooie combinatie van beide sporten en dus zeer effectief
oh dus omdat het streetfight heet is het effectief, doe er kickboksen bij en het is zeer effectief? Hoe effecties is dan een combinatie van jiujitsu-judo-boksen-kickboksen-mma-ninjitsu-sambo-karate-aikido ?
oh dus omdat het streetfight heet is het effectief, doe er kickboksen bij en het is zeer effectief? hoe effecties is dan een combinatie van jiujitsu-judo-boksen-kickboksen-mma-ninjitsu-sambo-karate-aikido ?