MuscleMeat

Wat is de effectiefste vechtsport voor op straat?

Bezoekers in dit topic

Die had een groot (logeer)bed en wie gaat een vrouw nou wat aandoen die nergens wat mee te maken heeft. Zo redeneerde ik toentertijd. Ze hebben daar nooit gestaan overigens, Turkse heeft adres nooit gegeven (of gezegd dat zus daar alleen woonde lol). Wel waar ik werkte, ze werkte er zelf immers ook.
Heb je de snitch in kwestie nou ooit nog teruggepakt of niet? want dat is de veroorzaker geweest van al deze ellende.
 
Zelf jaren Aikido gedaan. Heeft mij in mijn tijd aan de deur regelmatig geholpen om opgefokte mannetjes rustig naar buiten te krijgen.
Die worden heel braaf als je ze goed aanpakt.
 
Ja Aikido is zeker effectief.
 
je hoeft je niets te laten aanpraten, je kan ook lezen en zelf oordelen :)
 
Masha Allah, maar dat was volgens mij nooit de bedoeling van Derksen :roflol:
Was vooraf al duidelijk dat de Turkse schone zou gaan trouwen met iemand van binnen de eigen cultuur. Vond ik geen probleem, wilde mijn steentje bijdragen om haar wat bagage te geven en te injecteren met Nederlandse cultuur zolang dat nog kon.
 
Heb je de snitch in kwestie nou ooit nog teruggepakt of niet? want dat is de veroorzaker geweest van al deze ellende.
Nou ik heb de auto (2e religie!?) van haar vader onrein gemaakt, heb me toen toch wel enige tijd kunnen verkneukelen met het idee of hij het al gevonden had, en nog wat dingen. Wat ik toen kon doen zonder ogen én mee weg wist te komen, geen flauw idee hoe maar merk dat ik wat ouder aan het worden ben.
 
Als je jong bent ken je bijna geen angst. Dat ik nooit klappen heb gehad is een wonder. Tijdens het stappen toch wel veel geflikt wat ik nu nooit in mijn hoofd zal halen.
Ik ben er zelfs een keer mee weggekomen dat ik een een volle kroeg op een hogere etage mijn piel uit de broek haalde en een aantal mensen op de dansvloer op een golden shower trakteerde. Maat en ik hebben hier nog vele jaren op kunnen teren. :D
 
Als je jong bent ken je bijna geen angst. Dat ik nooit klappen heb gehad is een wonder. Tijdens het stappen toch wel veel geflikt wat ik nu nooit in mijn hoofd zal halen.
Ik ben er zelfs een keer mee weggekomen dat ik een een volle kroeg op een hogere etage mijn piel uit de broek haalde en een aantal mensen op de dansvloer op een golden shower trakteerde. Maat en ik hebben hier nog vele jaren op kunnen teren. :D
Mooi om toe te voegen aan je palmares.
 
Op mijn sterfbed zal ik er nog aan terug denken ja.
 
Als je jong bent ken je bijna geen angst. Dat ik nooit klappen heb gehad is een wonder. Tijdens het stappen toch wel veel geflikt wat ik nu nooit in mijn hoofd zal halen.
Ik ben er zelfs een keer mee weggekomen dat ik een een volle kroeg op een hogere etage mijn piel uit de broek haalde en een aantal mensen op de dansvloer op een golden shower trakteerde. Maat en ik hebben hier nog vele jaren op kunnen teren. :D
Ik heb best wel zelfbeheersing, maar kan je niet beloven dat ik je dan geen stomp verkocht zou hebben XD
 
Ik heb best wel zelfbeheersing, maar kan je niet beloven dat ik je dan geen stomp verkocht zou hebben.

Maar als je iets verderop stond en je zag dit gebeuren met wat biertjes op kan je deze ludieke actie wel waarderen. Dit beter dan over auto's wandelen, zag ik ook regelmatig gebeuren.
 
Maar als je iets verderop stond en je zag dit gebeuren met wat biertjes op kan je deze ludieke actie wel waarderen. Dit beter dan over auto's wandelen, zag ik ook regelmatig gebeuren.

Absoluut, zo lang je niet over mij piste was ik stuk gegaan :roflol: Toen ik klein was hebben we een keer (in Curacao, waar ik toen woonde) met een groepje jongens in een flesje gepist, die in de koelkast gezet en gedaan of het limonade was. Erna moest de verliezer van een spelletje "Tekken" deze naar lokale bouwvakkers brengen. Die hadden de mix aan vieze kleuren door, dus kreeg de "brenger" de zeik (letterlijk). Driemaal raden wie het was; hij is tegenwoordig groot, dik, lelijk en judotrainer :)
 
Gemeen vechten, van de omgeving gebruik maken.
 
Lethwei lijkt mij effectief, met die ellebogen en kopstoten.
 
Beste verdedigingssport is sprinten. (zeker met mijn lengte)

Maar als het een gevechtssport moet zijn, (kick)boxen en muay thai tegen meerdere personen en jiu jitsu, worstelen tegen een enkel individu.
 
Zeggen dat je de Britse variant van corona onder de leden hebt. Niemand komt in je buurt.
 
Back
Naar boven