Fitness Seller

Wat is de effectiefste vechtsport voor op straat?

Zeggen dat je de Britse variant van corona onder de leden hebt. Niemand komt in je buurt.
Of gewoon weten hoe je een situatie moet controleren en uiteindelijk defusen, als je het gevoel krijgt dat dat niet gaat lukken be the first to strike and be sure its hard. Body shots zijn schaars in straatgevechten, ik zeg altijd when you hit somebody in the face, you can end up in jail, hit them on the body and the fight is over.

Laatst bewerkt:
Of gewoon weten hoe je een situatie moet controleren en uiteindelijk defusen, als je het gevoel krijgt dat dat niet gaat lukken be the first to strike and be sure its hard. Body shots zijn schaars in straatgevechten, ik zeg altijd when you hit somebody in the face, you can end up in jail, hit them on the body and the fight is over.

blablabla

heeft er ook eentje naar karate kid gekeken

Ik laat "per ongeluk" m'n pepperspray uit m'n zak vallen, meer heb ik niet :emo:
Denk niet dat ze echt onder de indruk gaan zijn van mijn vechtkunsten.

Ik heb bij defensie toch echt wat anders geleerd?

Strike first. Strike hard - Cobra Kai.

Vind het wel cool dat je zo overschakeld naar Engels om het allemaal wat stoerder te laten overkomen. @Snuff-San is daar ook een ster in.
Waar is Snuff San eigenlijk? het forum loopt een beetje leeg.

Schieten en dan pas vragen stellen? :p
Ging over "straat" hand 2 hand toch? Maar goed inhoudelijk zou mijn advies zijn Krav Maga of Systema.

Nog beter is gewoon zorgen dat je met wederzijts respect leeft, dan kom je niet in situaties dat je überhaupt deze vormen van "sport" nodig hebt 🤓😉

@Snuff-Sann waar ben je? ik mis je, als je dit halve forum over je heen krijgt doe je toch wel iets goed, mastertroll lmao. Keep on rolling brother, King Kong ain’t got shit on youuuu.

Het meest effectieve is nog om je vijand schaatsen te geven.

Ben helaas echt een mietje op zo'n momenten.

Als er zo'n agressieve man voor je staat zit ik daar gewoon verstijfd. Kan me nadien wel voor m'n kop slaan dat ik niks deed :emo:

Bij mij is het precies andersom. Ik kan mij best wel eens opgelaten voelen wanneer ik mijn zelfbeheersing verlies en de ander kalm blijft. Agressie siert niet.

@Snuff-Sann waar ben je? ik mis je, als je dit halve forum over je heen krijgt doe je toch wel iets goed, mastertroll lmao. Keep on rolling brother, King Kong ain’t got shit on youuuu.
Yo bro, ff heel erg druk, huis verkopen want vriendin wil nog ietsjes groter groter wonen, drie verdieping huis is te klein. Maar goed, krijg zelf een garage waar ik mooi m'n homegym verder kan uitbreiden.
You wish.

Niet "stoer" bedoeld, maar als iemand van een normale size een buffer (of in mijn geval groter en dikker) persoon "aanvalt", helpt bluffen echt niet meer. Dan is het meestal een wel overwogen keuze. Bluffen werkt alleen tegen "bullies" en die laten mij meestal vanzelf al met rust...

Terug
Naar boven