- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leviathan zei:Arnie schijnt toch ook al in zn puberteit aan de dbol te hebben gezeten?
Nu vraag ik me af, aangezien hij op latere leeftijd wel hartklachten heeft gekregen, of daar een verband ligt?

2hard2die zei:
Unregistered zei:Wat ik de meeste mensen dus hoor zeggen is dat het voedings / trainingsschema optimaal moet zijn. Ben ik het niet mee eens, het moet imo al JAREN optimaal zijn voordat je begint, want dan pas heb je het maximale eruit gehaald.
zou lee's offseason dieet daar ook niets mee te maken hebben?MightyDuck zei:At last, van Priest word ook gezegd dat hij op z'n 15e al gebruikte, en als dat waar is.. het zal niet voor niks zijn dat het zo'n dwerg is en dat hij op amper z'n 30e al zware hartklachten had.![]()

fitnesboy zei:

Bodybuilding is lang pad wat je moet belopen en niet iets voor op de korte duur.Wat ik hierover kwijt wil is dat 99.9% hier "recreatieve gebruiker" is en nooit pro/semi pro zal worden of wedstrijden zal draaien. Dan is het absoluut belachelijk om onder de 21 AAS te gebruiken of aan te raden IMO.Chemical zei:Ik lees dat een hoop mensen het afkeuren wanneer iemand van 18 jaar al begint met AS. Ik ben het er op zich ook wel mee eens dat het belangrijk is om eerst zoveel mogelijk groei uit je eigen lichaam te trekken voor je naar de AS grijpt maar denken jullie dat een Ronnie Coleman of Marcus Ruhl gewacht hebben tot ze 25 waren ?
Markus Ruhl stond op zijn 25 ste al op de Olympia en dit geld ook voor Lee Priest. EN die waren nou niet echt wat je clean kunt noemen.
Ben wel benieuwd hoe jullie kijk hierop is.
Big_T zei:Punt is dat 99.9% hier "recreatieve gebruiker" is en nooit pro/semi pro zal worden of wedstrijden zal draaien. Dan is het absoluut belachelijk om onder de 21 AAS te gebruiken of aan te raden IMO.
Verder vind ik trainingservaring ook heel belangrijk. Liever iemand AAS laten gebruiken na 6 jaar training op z'n 20 ste dan iemand van 36 die 1 jaar traint en wil kuren.