Fitness Seller

wat is de juiste leeftijd voor AS ?

Chemical zei:
Iemand het aanraden is in de meeste gevallen niet een goed iets, maar je zegt niet tegen jezelf op je 18e van goh laat ik prof worden dus maar gaan gebruiken. Dus dat is niet echt een argument om wel of niet voor je 21 ste gaan gebruiken.
Daar heb je wel een punt, maar ik ben dan wel van mening dat je tenminste de wil moet hebben om een "echte bodybuilder" te worden, dus niet AAS gaan gebruiken om als tiener ff groter dan je klasgenoten te worden ofzo. (wat je in de VS vaak ziet)

moet je voor jezelf uitmaken vind ik,wil je wedstrijden draaien dan moet je er gewoon vroeg aan beginnen

Wat ik me afvraag is, kan je wel voor iedereen zomaar een leeftijd prikken (21 hier) en zeggen dat je dan volgroeid bent??
Zelf ben ik nu 19 (bijna 20...) en ik zit al drie jaar op een lengte van 1.87 meter. Ik was gewoon vroeg uitgegroeid ;)

Maar misschien zijn er ook wel mensen (al zal het uitzonderingen betreffen) die op hun 21ste nog steeds niet volgroeid zijn.

Vraag ik me alleen nog af of je misschien ook nog in de breedte grooit nadat je in de lengte uitgegroeid bent ???

Wat progressie betreft kwam ik de laatste tijd ook nauwelijks meer vooruit, ondanks een strict voedings/training/rustschema. Daarom ben ik onlangs aan een kuurtje begonnen. Ik train al wel een kleine 3 jaar nu.
Het is echt niet zo dat ik ongeduldig ben ofso, maar het is wel frustrerend als je het laatste driekwart jaar geen vorderingen meer maakt :(

In elk geval slaat de kuur goed aan, de kilo's vliegen omhoog :D

En wat slechte voeding betreft... chips, papat, gebak, chocolade, snacks etc behoren al meer dan 2 jaar niet meer tot mijn consumpties ;)
In het weekend maximaal 3 drankjes, tijdens de kuur 1tje. Je bent toegeweid of je bent het niet :cool:

Kuren moet inderdaad iedereen zelf weten , ook al ben je 18 jaar.
Maar zie zoveel gekken die gaan kuren en zijn 18 jaar en die weten nog geen eens hoe ze een oefening moeten uitvoeren laat staan alle oefeningen!!!!!!!!!
En laten we het dan nog geen eens over het eten hebben want daar hebben ze helemaal geen balle verstand van.
Dan vind ik dat ze dom bezig zijn.
Maarja iedereen zijn eigen keus.

Groetjes.

MrJ zei:
Yeps, in je kuur gewoon helemaal geen alcohol. :)

http://www.finalflex.com/st_bijwerking.htm

2. CHOLESTEROL

Door de werking van je lever te verstoren, jagen anabolen de concentratie van het 'goede' cholesterol HDL naar beneden jagen. Agressieve anabolen laten ook het 'slechte' cholesterol LDL stijgen, maar de mildere middelen, zoals stanozolol of nandrolon-decanoaat, doen dat niet.

Wat doe je eraan?

Als je zorgt voor je lever, zorg je ook voor je cholesterol.

Een of twee glazen alcohol per dag helpen je cholesterol op peil te houden. Meer werkt averechts.

Ik houd het bij rode wijn. Dit staat er om bekend dat het ook nog eens goed is voor je bloed en zeer veel anti-oxidanten bevat.

japy zei:

2. CHOLESTEROL

Door de werking van je lever te verstoren, jagen anabolen de concentratie van het 'goede' cholesterol HDL naar beneden jagen. Agressieve anabolen laten ook het 'slechte' cholesterol LDL stijgen, maar de mildere middelen, zoals stanozolol of nandrolon-decanoaat, doen dat niet.

Wat doe je eraan?

Een of twee glazen alcohol per dag helpen je cholesterol op peil te houden. Meer werkt averechts.

Ik houd het bij rode wijn. Dit staat er om bekend dat het ook nog eens goed is voor je bloed en zeer veel anti-oxidanten bevat.

Gewoon handjevol met visolie capsules per dag eten.
Je kan je wel zorgen maken over het anabolen gebruik. Wat dacht je van al die coke,speed en xtc gebruikers. En mensen die 4 dagen(2 dagen is ook genoeg) in de week uitgaan en dronken zijn leven ook niet gezond. Bovendien eten bodybuilders(als het goed is) gezond. Hoop fruit groente, vitaminepillen. Gezonde vetten etc.

Blijft het nog wel slecht voor je maar denk door dat je gestopt ben met eten van patat, hele zakken chips, 3-4 dagen in de week zuipen etc je al een stuk gezonder leeft en je na een tijd zo leven je best wel een kuurtje kan nemen.
Ik ben sinds ik fitness zwaar veranderd. Minder drinken, geen drugs meer. (heel) gezond eten.

Ik denk als je verstand van steroids heb, je weet de bijwerkingen en je past je leven erop aan, je best voor je 21 kan gebruiken.

japy zei:

2. CHOLESTEROL

Wat doe je eraan?

Ik denk niet dat meneer een rood wijntje neemt ten behoeve van z'n cholesterol levels. :rolleyes:

MrJ zei:
Ik denk niet dat meneer een rood wijntje neemt ten behoeve van z'n cholesterol levels. :rolleyes:

Het is natuurlijk ook lekker. :D Vooral die spaanse :thumbs:

tokkel zei:
Gewoon handjevol met visolie capsules per dag eten.

Idd slik zelf omega3,6,9 vetzuren. Verder zaterdag 1 wijntje en zondag 1 wijntje. Het ligt er natuurlijk ook aan in hoeverre de AS die je gebruikt toxisch zijn voor de lever.
Met dianabol of winstrol tabs bijvoorbeeld zou ik al mijn alcohol schrappen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven