Wat ik me afvraag is, kan je wel voor iedereen zomaar een leeftijd prikken (21 hier) en zeggen dat je dan volgroeid bent??
Zelf ben ik nu 19 (bijna 20...) en ik zit al drie jaar op een lengte van 1.87 meter. Ik was gewoon vroeg uitgegroeid
Maar misschien zijn er ook wel mensen (al zal het uitzonderingen betreffen) die op hun 21ste nog steeds niet volgroeid zijn.
Vraag ik me alleen nog af of je misschien ook nog in de breedte grooit nadat je in de lengte uitgegroeid bent
Wat progressie betreft kwam ik de laatste tijd ook nauwelijks meer vooruit, ondanks een strict voedings/training/rustschema. Daarom ben ik onlangs aan een kuurtje begonnen. Ik train al wel een kleine 3 jaar nu.
Het is echt niet zo dat ik ongeduldig ben ofso, maar het is wel frustrerend als je het laatste driekwart jaar geen vorderingen meer maakt
In elk geval slaat de kuur goed aan, de kilo's vliegen omhoog
En wat slechte voeding betreft... chips, papat, gebak, chocolade, snacks etc behoren al meer dan 2 jaar niet meer tot mijn consumpties
In het weekend maximaal 3 drankjes, tijdens de kuur 1tje. Je bent toegeweid of je bent het niet