AndroidHealthClinic

Wat is een goed supplement voor kracht en uithoudingsvermogen

Bezoekers in dit topic

bredaloco

Novice
Lid geworden
23 apr 2013
Berichten
14
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
106kg
Beste bb vrienden ik ben echt helemaal vers en nieuw ben net begonnen met trainen na 2 jaar niks meer gedaan te hebben wel ondertussen 16 kilo afgevallen ondertussen en ben nu begonnen op m'n eten te Letten kwa eiwitten en kalorieen probeer nu 500 onder mijn calorieën grens te blijven en ben nu bezig met de all day proteïne van xxl die ik 2 soms 3 keer per dag pak nu merk ik dat ik nog wel wat last heb van mijn uithoudingsvermogen dat is niet veel kwa gewichten heffen etc wat is een goed supplement om de uithoudingsvermogen flinke boost te geven????
 
Overigens ben ik nog wel te dik maar trots op het resultaat wat ik kwa kilo's al afgevallen ben het vel ziet er allemaal redelijk netjes uit behalve m'n onderbuik kleine rol boven m'n broekrand en de love hendels die maar niet weg willen
 
Ten eerste Welkom en nice jobvan die 16 kilo!
Je bent pas bezig, dus waarom al direct beginnen met supplementen (na je whey dan)
Ga is gewoon lekker trainen, je uithoudinsgvermogen word vanzelf beter als je hard traint (kracht en cardio)
 
Oké top vincent dank voor je reactie ik merk aan mezelf wel heel langzaam resultaten kwa spieren maar vet wil nog niet zo verdwijnen op moment
 
Oké top vincent dank voor je reactie ik merk aan mezelf wel heel langzaam resultaten kwa spieren maar vet wil nog niet zo verdwijnen op moment

Post je voedinschema anders eens, dan kunnen de leden van het forum daarop oordelen wat er eventueel beter kan :)
Cardio na de training 30 tal minuutjes, of s'morgens vlak na het opstaan 15 minuutjes HIIT ;)
 
Echt een strikt voedingschema heb ik niet 7:00 eiwitshake +banaan 9:00 2 volkoren boterhammen met kipfilet en 2 eitjes alleen het witte zonder dooier rond 12 nog 4 volkoren boterhammen met kipfilet en dan evt sinaasappel+muesliteep hazelnoot+ei zonder dooier rond 2 Franse kwark en savonds meestal zilvervliesrijst met kip en wat groenten zoals peultjes paprika ui of pasta erg strikt is het niet
 
En voor slapen nog shake met beetje kwark
 
Echt een strikt voedingschema heb ik niet 7:00 eiwitshake +banaan 9:00 2 volkoren boterhammen met kipfilet en 2 eitjes alleen het witte zonder dooier rond 12 nog 4 volkoren boterhammen met kipfilet en dan evt sinaasappel+muesliteep hazelnoot+ei zonder dooier rond 2 Franse kwark en savonds meestal zilvervliesrijst met kip en wat groenten zoals peultjes paprika ui of pasta erg strikt is het niet


Dit klinkt echt als te weinig eten. Afvallen met minder eten is goed, maar er bestaat ook nog iets als te weinig eten.
In je 1e post zeg je dat je 2 tot 3 maal per dag een shake neemt: 3stuks vind ik wel een beetje veel.
 
Ze hebben het voor me uitgerekend gewicht lengte etc dan zou ik op 2500 calorieën komen en 500 daaronder om af te vallen is 2000 is mij verteld ik zeg ben ook pas echt een beginner dus tips super welkom
 
Ze hebben het voor me uitgerekend gewicht lengte etc dan zou ik op 2500 calorieën komen en 500 daaronder om af te vallen is 2000 is mij verteld ik zeg ben ook pas echt een beginner dus tips super welkom
Het is geen hogere wiskunde. Neem dergelijke formules als richtlijn. Kijk in de spiegel en gebruik een vet caliper om eventueel, waar nodig, bij te sturen.
 
Ze hebben het voor me uitgerekend gewicht lengte etc dan zou ik op 2500 calorieën komen en 500 daaronder om af te vallen is 2000 is mij verteld ik zeg ben ook pas echt een beginner dus tips super welkom

Houd in dat geval echt bij wat je eet. Wat jij poste was een indicatie, en als ik die bij elkaar optel dan kom ik echt veel te laag uit (1500 max). Gebruik de app myfitnesspal, meten=weten.
 
Ja die gebruik ik ook fitnesspall idd precies eiwitten enzo bij houden ik pak nu per dag 2000 calorieën waarvan 175gr eiwitten
 
Je krijgt zo trouwens amper vetten binnen, misschien niet eens 10 gram. Eet lekker wel het eigeel en je hebt een veel beter eetschema.
 
Oké thx voor de tip man dit is nu hoe ik eruit zie na weekje of 4a5
uploadfromtaptalk1461752125583.jpg
 
Ben er nog lang nie maja van de 113 kilo waar ok vanaf kom naar dit is voor mij een super prestatie schommelt nu rond de 95/96
 
Ja die gebruik ik ook fitnesspall idd precies eiwitten enzo bij houden ik pak nu per dag 2000 calorieën waarvan 175gr eiwitten

Ik wil je aanraden wat duidelijker te worden. Als je tips wil moet je (actief) goede info leveren. Vermelden dat je myfitnesspal gebruikt helpt niet veel.
Je gaf een grove indicatie wat je eet, maar dat is niet genoeg. Houd bij wat je eet en post het hier. Pas dan kunnen we tips geven.

Wat betreft de comment van Jasenko , onderschat de waarde van eigeel inderdaad niet! Lees je hier even over in.
 
Back
Naar boven