- Waardering
- 699
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

stemplicht, ik kan zo in de buurt 10 mensen opnoemen die pvv eens zijn maar niet stemmen omdat ze geen zin/interesse hebben.
Aan de andere kant: met een plicht zouden alle bovenstaande mensen moeten gaan stemmen, wat me ook weer de schrik om het hart doet slaan, dus recht.
**** off 
vb. werkgevers die hun werknemers geen vrije dag gunnen, omdat het stemmen niet verplicht is.

Stemplicht hoort imo niet thuis in een democratie.
Dus is erg tegenstrijdig om stemplicht in een democratie in te voeren.
idd goed gezien ++++Hoezo ? Ze moeten btw niet op een partij stemmen hé, ze kunnen ook gewoon blanco of ongeldig stemmen. Dus is hetzelfde als ze gewoon thuis gebleven hebben.

Hoezo ? Ze moeten btw niet op een partij stemmen hé, ze kunnen ook gewoon blanco of ongeldig stemmen. Dus is hetzelfde als ze gewoon thuis gebleven hebben.
Dus met stemplicht zorg je er voor dat mensen zich in de politiek gaan interesseren?34procent van de nederlanders is maar gaan stemmen,vind ik maar zeer triest dat politiek zich niet intereseerd,zeker op europees vlak!
Hoezo ? Ze moeten btw niet op een partij stemmen hé, ze kunnen ook gewoon blanco of ongeldig stemmen. Dus is hetzelfde als ze gewoon thuis gebleven hebben.
het zijn juist de extremen die gaan stemmen als het niet hoeft en dan krijg je stemmers die enkel op de extremistische partijen gaan stemmen,mooi voorbeeld nl 34procent is maar gaan stemmen en de grote winaar is de extremistische anti europese wilders,als iereen stemmen moest was de uitslag beslist anders geweestStemrecht .
Stemplicht sucks gewoon . Al die idioten die geen zak interesse hebben in politiek die omdat ze moeten stemmen ofwel blanco , op VB of LDD stemmen . Nuttig![]()
Jij denkt serieus dat de stemplicht LDD of VB helpt? Geloof er niets van. Het zou me niet verbazen als rechts en centrum-rechts nog veel forser had gewonnen in Vlaanderen als er geen stemplicht was geweest. Als je het beleid een beetje gevolgd hebt dan stem je gewoon niet op de 3 traditionele partijen, tenzij je dus een politieke noob bent en verplicht wordt. De reden dat ze toch nog zo hoog scoorden is net door al die idioten die niets van politiek snappen. Ik zou ze de kost niet willen geven die VLD/SPA/CD&V gestemd hebben zonder echt te weten waarom.Stemrecht .
Stemplicht sucks gewoon . Al die idioten die geen zak interesse hebben in politiek die omdat ze moeten stemmen ofwel blanco , op VB of LDD stemmen . Nuttig![]()
Ik denk dat het stemrecht vooral die partijen afstraft die geen al te goed beleid hebben gevoerd. Dat Wilders hier van profiteert heeft denk ik niet veel met zijn extreme kenmerk te maken. D66 won ook.het zijn juist de extremen die gaan stemmen als het niet hoeft en dan krijg je stemmers die enkel op de extremistische partijen gaan stemmen,mooi voorbeeld nl 34procent is maar gaan stemmen en de grote winaar is de extremistische anti europese wilders,als iereen stemmen moest was de uitslag beslist anders geweest