AndroidHealthClinic

De tocht der tochten 2021

Zal het dit jaar dan eindelijk weer gaan gebeuren?


  • Totaal stemmers
    23

Bezoekers in dit topic

heel nederland op zn kop terwijl er nog nauwelijks ijs ligt in friesland en het zeer waarschijnlijk na het weekend alweer gaat dooien :rolleyes:
 
Het was leuk voor zolang het duurde

Laten we het nu maar weer de hele dag over KOROENOE hebben
 
denk dat mark en hugo gisteren nog even extra gestookt hebben
beetje meer global warming kan geen kwaad om die moeilijke discussie te voorkomen
 
denk dat mark en hugo gisteren nog even extra gestookt hebben
beetje meer global warming kan geen kwaad om die moeilijke discussie te voorkomen
Waar is die Globale Warming als je m nodig hebt, misschien de biomassacentrales maar even extra hard laten draaien.
 
Elfstedentocht is zoooooo 1963
 
Iedereen met meer dan één hersencel snapt dat het organiseren van de Elfstedentocht mèt toerrijders absoluut onmogelijk is met de huidige corona-maatregelen. Ik snap ook dat het bestuur geen tocht wil organiseren voor enkel een selecte groep wedstrijdrijders, want dan is het geen 'echte' Elfstedentocht meer. En ook al zou dat laatste ijs en weder dienende mogelijk zijn, dan nog is de kans groot dat er veel te veel mensen op af komen langs de route. Volgens mij dus een juiste beslissing. Een NK op natuurijs op een plek die beter beheersbaar is qua corona-maatregelen zou natuurlijk ook al fantastisch zijn en de kans dat zoiets doorgaat is vrij groot.
 
Iedereen met meer dan één hersencel snapt dat het organiseren van de Elfstedentocht mèt toerrijders absoluut onmogelijk is met de huidige corona-maatregelen. Ik snap ook dat het bestuur geen tocht wil organiseren voor enkel een selecte groep wedstrijdrijders, want dan is het geen 'echte' Elfstedentocht meer. En ook al zou dat laatste ijs en weder dienende mogelijk zijn, dan nog is de kans groot dat er veel te veel mensen op af komen langs de route. Volgens mij dus een juiste beslissing. Een NK op natuurijs op een plek die beter beheersbaar is qua corona-maatregelen zou natuurlijk ook al fantastisch zijn en de kans dat zoiets doorgaat is vrij groot.
Gewoon een groot hek om Friesland heen alvorens de Elfstedentocht, kunnen we die gelijk laten staan na afloop.

Wij blij, de Friezen blij, iedereen blij.
 
Back
Naar boven