- Waardering
- 205
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
welke school doe je die studie ? ik sta er ook voor ingeschreven.Hoeveel verdiend dat?
OT; Student International Business en ik werk bij als Fitness instructeur. Vind het erg leuk![]()
handen schudden en dom lullen that the job

Wat is dat vertaald in het Nederlands ? mbo ? hbo ? vo ? uni ?
....Heb ik op dbb gepost dat ik post bezorgde dan?Of zei je maar wat?
Zonder enige kennis van labo ? ik weet niet goed wat de opleiding inhoudt. In ieder geval goed geregelde job van jou![]()
A2 is een oude benaming voor het [Link niet meer beschikbaar], behaald in het [Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar]. Hoewel de benaming al officieel werd afgeschaft in de jaren 1970, en nu officieel het diploma [Link niet meer beschikbaar] heet, is het gebruik ervan verre van verdwenen. In personeelsadvertenties, aankondigingen van [Link niet meer beschikbaar], zelfs bij de officiële [Link niet meer beschikbaar], komt men de benaming begin 21ste eeuw nog geregeld tegen als aanduiding van het vereiste diploma-niveau.
Daarnaast wordt de term A2-[Link niet meer beschikbaar] nog gebruikt, ter onderscheiding van een [Link niet meer beschikbaar]-verpleegkundige. Deze laatste is van het [Link niet meer beschikbaar]-niveau, terwijl een A2-verpleegkundige meer verzorgende taken op zich neemt. Deze A2-opleiding werd hervormd tot de vierde graad van het [Link niet meer beschikbaar], en behoort sinds 2009-2010 tot het [Link niet meer beschikbaar]-niveau.
De term werd en wordt tevens in Vlaanderen nog veel gebruikt om een niveau van opleiding aan te duiden. [Link niet meer beschikbaar] is hoger en A3 is lager. A2'ers komen overeen met de Nederlandse [Link niet meer beschikbaar]'ers.