- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
als ik A2 intyp krijg ik een kaart met de weg die vn amsterdam langs utrecht to maastricht lijd d'oh.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als ik A2 intyp krijg ik een kaart met de weg die vn amsterdam langs utrecht to maastricht lijd d'oh.

hoelang al dan?
OT: In het weekend rij ik op een heftruck en door de week student bedrijfskunde
Is dus nu al meer dan 3 jaar. 
Wel, mijn laatste enige echte job dateert van begin 2007, was magazijnier dit en heb dit zo'n 4 maand gedaan. Daarna nog zo'n 6 weken gewerkt tot 6 jan 2008 waarna ik dan geen enkele dag meer gewerkt hebIs dus nu al meer dan 3 jaar.
![]()
Wel, mijn laatste enige echte job dateert van begin 2007, was magazijnier dit en heb dit zo'n 4 maand gedaan. Daarna nog zo'n 6 weken gewerkt tot 6 jan 2008 waarna ik dan geen enkele dag meer gewerkt hebIs dus nu al meer dan 3 jaar.
![]()
![]()

En ik denken dat ik lui was als student zijnde zonder baan, of studeer je ook?
, nope, studeer niet, maar wil wel in de toekomst nog ergens een kleine opleiding doen.Buiten hele dagen achter de pc of voor tv zitten niet echt nee. Wil wel een keer iets anders gaan doen maar ben echt de king in dingen uitstellen.
, nope, studeer niet, maar wil wel in de toekomst nog ergens een kleine opleiding doen.

Buiten hele dagen achter de pc of voor tv zitten niet echt nee. Wil wel een keer iets anders gaan doen maar ben echt de king in dingen uitstellen.
, nope, studeer niet, maar wil wel in de toekomst nog ergens een kleine opleiding doen.

'I can't buy you a drank, cuz I ain't got no money in the bank'
Ga werken dan![]()
, Ach ja, vind het eig best grappig, heb ook geen behoefte om veel geld te hebben dus voorlopig vind ik de huidige situatie wel goed zo.
werk bij de spoorwegen
---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------
al last van je knieeën? want schijnt dat die job echt slecht is voor ze..![]()
Buiten hele dagen achter de pc of voor tv zitten niet echt nee. Wil wel een keer iets anders gaan doen maar ben echt de king in dingen uitstellen.