XXL Nutrition

Wat is je beroep?

Verkoopmedewerker + student :).

hoelang al dan?

OT: In het weekend rij ik op een heftruck en door de week student bedrijfskunde

Wel, mijn laatste enige echte job dateert van begin 2007, was magazijnier dit en heb dit zo'n 4 maand gedaan. Daarna nog zo'n 6 weken gewerkt tot 6 jan 2008 waarna ik dan geen enkele dag meer gewerkt heb :P Is dus nu al meer dan 3 jaar. :o

Wel, mijn laatste enige echte job dateert van begin 2007, was magazijnier dit en heb dit zo'n 4 maand gedaan. Daarna nog zo'n 6 weken gewerkt tot 6 jan 2008 waarna ik dan geen enkele dag meer gewerkt heb :P Is dus nu al meer dan 3 jaar. :o

En verder doe je ook niks?

En ik denken dat ik lui was als student zijnde zonder baan, of studeer je ook?

kok en vind het best wel een fijne job.

'I can't buy you a drank, cuz I ain't got no money in the bank'
Ga werken dan???

Vloerenlegger, niet bepaald tevreden

Buiten hele dagen achter de pc of voor tv zitten niet echt nee. Wil wel een keer iets anders gaan doen maar ben echt de king in dingen uitstellen.

:roflol:, nope, studeer niet, maar wil wel in de toekomst nog ergens een kleine opleiding doen.

Toch nog iemand luier dan ik. :)

Laatst bewerkt:
projectleider aanrijdbeveiligingen en geleiderail (vangrail in de volksmond).

zijn er nog hardwerkende mensen die 60+ uren en weekend en nachtwerk niet schuwen?!? goeie work out bij ons werken en de centen zijn ook niet mis:D

werk bij de spoorwegen

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------

al last van je knieeën? want schijnt dat die job echt slecht is voor ze..:o

Gelukkig ik nog niet, de meeste wel allemaal.
misschien door het trainen maar met spierpijn werken is ook niet altijd fijn

kippenfokker op het moment

Buiten hele dagen achter de pc of voor tv zitten niet echt nee. Wil wel een keer iets anders gaan doen maar ben echt de king in dingen uitstellen.

:roflol:, nope, studeer niet, maar wil wel in de toekomst nog ergens een kleine opleiding doen.

Is het niet zo dat je na een bepaalde tijd werkloosheid een job die het interimbureau jou geeft sowieso moet aannemen zonder klagen?

Ik heb geen ervaring met werkloosheid.

Terug
Naar boven