Fitness Seller

Wat is jouw taille omtrek?

Peiling Peiling Wat is jouw taille omtrek?

• Totaal stemmers
    254
zijn je stats echt? Dan is minder dan 72cm ziekelijk...

Wat voor een waist to hip ratio had je dan?

Yep stats zijn gewoon echt hoor ben geen e net hero he he maar hoe reken je dat uit dan die hip ratio?
Ben nu trouwens alweer lichter zit nu op 115 kg 11,5 % bf
En die 72 cm was vorig jaar zomer bij 103 kg op 8% bf dus of ik dat nu ga halen weet ik natuurlijk niet aangezien ik alweer 1 pak zwaarder ben!
Maargoed ik wil dit jaar nog dieper gaan dus wie weet waar ik ga eindigen tot nu toe gaat het al erg goed dus.

Laatst bewerkt:
Zat op 96 was goed in de cut. Naar 90 gegaan.
Ziekenhuis in geslagen en zit weer op 94.

Na een periode rust weer beginnen. Streefdoel is zo rond de 86/85 cm.

Ik meet trouwens op het breedstepunt van mijn lovehandels. Dat is op hoogte navel.

89,5cm aan het einde van m'n bulk, net 3 dagen geleden begonnen met cutten.

106 s'avonds :o

87 s'avonds

tof topic

84 ongeveer, en nog steeds geen abs te zien.

Wel al flinke defenitie in me schouders, borst en armen. Maar die foking buik, word er ziek van.

Yep stats zijn gewoon echt hoor ben geen e net hero he he maar hoe reken je dat uit dan die hip ratio?
Ben nu trouwens alweer lichter zit nu op 115 kg 11,5 % bf
En die 72 cm was vorig jaar zomer bij 103 kg op 8% bf dus of ik dat nu ga halen weet ik natuurlijk niet aangezien ik alweer 1 pak zwaarder ben!
Maargoed ik wil dit jaar nog dieper gaan dus wie weet waar ik ga eindigen tot nu toe gaat het al erg goed dus.

meet je taille, meet je heupen, deel het 1ste door het 2de.

Ik ben zeer benieuwd naar je lichaam als je een foto hebt van die 72cm en nog die stats aanhoud. De V-vorm moet brutaal zijn :D De meeste vrouwelijke fitnessmodellen zitten daarrond en over.

Laatst bewerkt:
meet je taille, meet je heupen, deel het 1ste door het 2de.

Ik ben zeer benieuwd naar je lichaam als je een foto hebt van die 72cm en nog die stats aanhoud. De V-vorm moet brutaal zijn :D De meeste vrouwelijke fitnessmodellen zitten daarrond en over.

Gozer die foto komt pas als ik droog ben nu ben ik nog een vette beer dus over een 10 tal weken moet er wel het meeste af zijn tot die tijd no pics!
Dacht trouwens dat vrouwelijke fitness modellen meetal zo tussen de 50 en 70 cm taille zaten.

Laatst bewerkt:
100 precies.. jaja ben al bezig met de cut

84 ongeveer, en nog steeds geen abs te zien.

Wel al flinke defenitie in me schouders, borst en armen. Maar die foking buik, word er ziek van.

Hier precies the same alles gaat bij mij altijd in de buik zitten benen armen en schouder zijn al aardig droog aders lopen al over de borst ken vel bijna niet meer vastpakken ckrr op de benen.

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

Is goed beer jij ook dan ey he he

imo veel dikkertjes en veel ecto's hierzo :D

83cm taille ;o

14CM :cool:

Terug
Naar boven