AndroidHealthClinic

Wat is jouw taille omtrek?

Wat is jouw taille omtrek?


  • Totaal stemmers
    254

Bezoekers in dit topic

Taille zegt toch weinig over je droogheid heb zelf 77cm maar heb nog wel aardig wat onderbuikvet en vet op mijn buik. Weet iemand hoe dat zit?
 
Ja volgens mij zegt taille niks over je droogheid. Zit nu zelf op 13/14% maar onderbuikspieren zijn nog niet zichtbaar. Maar me taille omvang is wel mooi slank. Maar onderbuikvet zit er nog genoeg om de onderste buikspieren niet zichtbaar te laten zijn.
 
Ja volgens mij zegt taille niks over je droogheid. Zit nu zelf op 13/14% maar onderbuikspieren zijn nog niet zichtbaar. Maar me taille omvang is wel mooi slank. Maar onderbuikvet zit er nog genoeg om de onderste buikspieren niet zichtbaar te laten zijn.

Tuurlijk wel. Indien jouw taille 20 cm meer meet ben je toch veel dikker?
 
Tuurlijk wel. Indien jouw taille 20 cm meer meet ben je toch veel dikker?
Ohja dat wel maar als ik mijn vetpercentage bereken via een site met mijn taille omvang en nek omvang informatie heb ik 8% vet maar dat heb ik niet. Bedoel er mee dat het niet alles zegt
 
Ohja dat wel maar als ik mijn vetpercentage bereken via een site met mijn taille omvang en nek omvang informatie heb ik 8% vet maar dat heb ik niet. Bedoel er mee dat het niet alles zegt

goh die shit is ook onzin

neemt niet weg dat de omvang van je taille wat zegt over je vetverlies

hoelang ga je trouwens nog door met janken over je vetpercentage en je sixpackje?
 
Ohja dat wel maar als ik mijn vetpercentage bereken via een site met mijn taille omvang en nek omvang informatie heb ik 8% vet
1618826649677.png
 
Bewaar onzin voor in de humor en geouwehoer sectie, aub.
 
Back
Naar boven