XXL Nutrition

Wat is jouw taille omtrek?

Peiling Peiling Wat is jouw taille omtrek?

• Totaal stemmers
    254
Het gaat om de taile schouders ratio you dumb ****s.

Er is gewoon onderzoek naar gedaan, en volgens mij was het iets van 1.7 ofzo. Geen zin om het op te zoeken.

Je vergeet even hoe alpha ik zelf ben.
Mijn keuze van boyfriend is ook niet gebaseerd op het feit of hij een smalle taille heeft of niet. Ik vind het alleen beter/mooier, net zoals bredere heupen bij vrouwen vruchtbaarheid uitstralen (= better genetics). That makes sense, toch? :)

Ja is wel logisch. Diep in je onderbewuste wordt je getriggered door een V-vorm, net zoals mannen door een zandloper figuur worden getriggered. Maar bij veel mensen wordt dit effect nog eens extra versterkt door overdreven, karikaturale vormen. Bij mannen is dit bijv. huge fake boobies, corset, hoge hakken. Bij vrouwen de bodybuilders die hun core en/of benen verwaarlozen.

Ja is wel logisch. Diep in je onderbewuste wordt je getriggered door een V-vorm, net zoals mannen door een zandloper figuur worden getriggered. Maar bij veel mensen wordt dit effect nog eens extra versterkt door overdreven, karikaturale vormen. Bij mannen is dit bijv. huge fake boobies, corset, hoge hakken. Bij vrouwen de bodybuilders die hun core en/of benen verwaarlozen.

Je legt het veel beter uit dan mij, maar dit bedoelde ik dus. :p

Misschien straalt een brede taille zonder kleding veel kracht uit maar met kleding lijk je net een dikz*k. Een brede rug en smalle taille oogt meer aesthetic imo.

Misschien straalt een brede taille zonder kleding veel kracht uit maar met kleding lijk je net een dikz*k. Een brede rug en smalle taille oogt meer aesthetic imo.

True, maar ik zou niet me core er voor verwaarlozen. Liever brede taille met sterke core, dan dunne taille met epic weak core.

Het gaat om de taile schouders ratio you dumb ****s.

Er is gewoon onderzoek naar gedaan, en volgens mij was het iets van 1.7 ofzo. Geen zin om het op te zoeken.

Dit: optimale waist/shoulder ratio begint vanaf 0,75, met 0,6 als optimum. Is een objectief criterium voor coïtusuele aantrekkelijkheid bij mannen.

---------- Post added vr 24 jun 2011 at 19:11 ----------

Indd.

Het enige klotige eraan in dat je erg moeilijk kleren vind. Broeken zijn de wijd aan je buik en in hemden en polo's heb je hopen stof over ter hoogte van je middel. Ik moet alles laten tailleren of al zeer aansluitend kopen om een deftig model te hebben.

taille 74, shirts hangen rond je buik, wel beter dan een paar maanden geleden toen me taille ~87 was ;D

vreemd, ik mijn bellie altijd dik gevonden, blijk ik met 83 cm toch goed te scoren

Volgens mij is 'JackRipper' mad?

Yep he mad:roflol:.

86cm @ 1m88 ~10%. Vroeger in de bb tijd op 6% was het 76cm. Maarja, powerlifting/strongman doet wat met je core he :)

bump 86cm (dikste punt )

op naar de 80

Gister gemeten

107,5kg
taille: 94cm

Is een powerlifting core nooit meer normaal te krijgen dan, weet trouwens niet wat mijn taille meet maar shirts die blijven hangen rond je middel en bovenin strak zitten ken ik helaas :(

82 nu op 81kg ofzo

moet weer naar de 75:o

77cm

Terug
Naar boven