jinkazama1
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 391
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je vergeet even hoe alpha ik zelf ben.
Mijn keuze van boyfriend is ook niet gebaseerd op het feit of hij een smalle taille heeft of niet. Ik vind het alleen beter/mooier, net zoals bredere heupen bij vrouwen vruchtbaarheid uitstralen (= better genetics). That makes sense, toch?![]()
Ja is wel logisch. Diep in je onderbewuste wordt je getriggered door een V-vorm, net zoals mannen door een zandloper figuur worden getriggered. Maar bij veel mensen wordt dit effect nog eens extra versterkt door overdreven, karikaturale vormen. Bij mannen is dit bijv. huge fake boobies, corset, hoge hakken. Bij vrouwen de bodybuilders die hun core en/of benen verwaarlozen.

Je legt het veel beter uit dan mij, maar dit bedoelde ik dus.![]()

Misschien straalt een brede taille zonder kleding veel kracht uit maar met kleding lijk je net een dikz*k. Een brede rug en smalle taille oogt meer aesthetic imo.
Het gaat om de taile schouders ratio you dumb ****s.
Er is gewoon onderzoek naar gedaan, en volgens mij was het iets van 1.7 ofzo. Geen zin om het op te zoeken.
Misschien straalt een brede taille zonder kleding veel kracht uit maar met kleding lijk je net een dikz*k. Een brede rug en smalle taille oogt meer aesthetic imo.
Rot dan op ecto. Hoezo heb jij een dunpac als avatar. Ken jij geen schaamtegevoel als je dat doet op DBB? Damn you mad.![]()

89,5cm aan het einde van m'n bulk, net 3 dagen geleden begonnen met cutten.