Fitness Seller

wat is jullie favoriete abs oefening?

crunch
knee raises

weighted crunches met schijf of cable zo zwaar mogelijk 8 a 10 reps superset met vacuüms

EDIT: Dit, of planks met sideplanks als superset. Die voel je ook zo hard branden

Compounds zijn belangrijkste, maar op het einde van de training of tussen door doe ik graag captain chair knee raises of hanging leg raises(tenen je vingers raken) en decline crunches. Zit nu op 16-18% BF en je ziet men abs nog steeds heel lichtjes erdoor. Ben benieuw hoe dat er volgend jaar July zal uitzien als ik voor het eerst cut naar 8-10% BF

---------- Post toegevoegd Mon 3 Sep 2012 om 18:52 ----------

Nog nooit men abs gezien btw

hanging windshield wipers

Plank op yoga bal

Train ze eigenlijk nooit los maar als ik dan toch iets moet opnoemen : Hanging knee raise.

Leg raises, zowel hangend als liggend

dragon fly's of hanging knee/leg raises:D

Squats

core strength: squats en deadlifts, en standing presses

favo ab oefening: op de grond liggen, benen plat of gestrekt, barbell unracken en vasthouden alsof je gaat benchen, en dan crunches doen. je kunt niet cheaten want de barbell kan alleen maar omhoog, dus ook als je slechte form gebruikt zal de barbell naar voor of achter vliegen, je kunt de oefening zo zwaar mogelijk maken dus je kunt ook progresseren (wat de meeste ab oefeningen niet makkelijk toelaten) en alle energie gaat recht naar je abs, dus eigelijk één van de beste ab oefeningen lijkt me :)
best wel je voeten ergens onderhaken.

all 6 maanden niet specifiek getraind problem?? nog steeds 6 pack/ sterke core.
squats deadlifts forever

Zzz mensen die alleen squats en deadliften zeggen... begint een beetje oud te worden. Vraag eender welke prof bodybuilder of ze buik trainen en dan zullen ze gegarandeerd ja zeggen en niet door alleen te squaten en te deadliften.

Door te squaten en deadliften vind ik persoonlijk dat je je abs opspant maar niet echt traint. Als ik een paar weken abs train door crunches zie ik ze veel harder. Dus dikke bullshit dat je alleen maar squates en deadlift moet doen.

(nu iedereen op deze comment zeiken) :)

Zzz mensen die alleen squats en deadliften zeggen... begint een beetje oud te worden. Vraag eender welke prof bodybuilder of ze buik trainen en dan zullen ze gegarandeerd ja zeggen en niet door alleen te squaten en te deadliften.

Door te squaten en deadliften vind ik persoonlijk dat je je abs opspant maar niet echt traint. Als ik een paar weken abs train door crunches zie ik ze veel harder. Dus dikke bullshit dat je alleen maar squates en deadlift moet doen.

(nu iedereen op deze comment zeiken) :)

ahaha lolled on zyzz ( dus als jij een pomp krijgt denk jij dat je ze gelijk beter traint) dus leg exstions zijn beter dan squats?

klopt, hebt het toevallig 1 keer gedaan in deze 4 maanden :(

( squats lunges legg press) doe ik voornaamelijk

Prima

Mijn punt is dat 90% hier wel benen isoleert maar buik niet. Zeg dan gewoon dat je te lui bent om buik te trainen maar ga hier niet roepen dat squats en deads genoeg is. Om echt dikke blokken te krijgen zul je toch echt je buik moeten isoleren.

Prima

Mijn punt is dat 90% hier wel benen isoleert maar buik niet. Zeg dan gewoon dat je te lui bent om buik te trainen maar ga hier niet roepen dat squats en deads genoeg is. Om echt dikke blokken te krijgen zul je toch echt je buik moeten isoleren.

Ik heb het over een sterke core ofc, moet je voor grote blokken zoals jij zecht wel meer doen dan alleen squats en deadlifts, zal het voortaan anders formuleren sorry :(

Maar je hebt gelijk

btw ik ben alles behalve lui( in de gym)

Laatst bewerkt:
Ik train eigenlijk nooit mijn buik specifiek, ik twijfel er ook altijd aan of het niet beter zou zijn als ik ze appart aan zou pakken..

---------- Post toegevoegd Tue 4 Sep 2012 om 11:29 ----------

Ik heb het over een sterke core ofc, moet je voor grote blokken zoals jij zecht wel meer doen dan alleen squats en deadlifts, zal het voortaan anders formuleren sorry :(

Maar je hebt gelijk

btw ik ben alles behalve lui( in de gym)

dude, waar in zeeland train je?

Ik train eigenlijk nooit mijn buik specifiek, ik twijfel er ook altijd aan of het niet beter zou zijn als ik ze appart aan zou pakken..

---------- Post toegevoegd Tue 4 Sep 2012 om 11:29 ----------

dude, waar in zeeland train je?

kapelle( bij goes) niet west/oost kapelle

Terug
Naar boven