kukipushup
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zzz mensen die alleen squats en deadliften zeggen... begint een beetje oud te worden. Vraag eender welke prof bodybuilder of ze buik trainen en dan zullen ze gegarandeerd ja zeggen en niet door alleen te squaten en te deadliften.
Door te squaten en deadliften vind ik persoonlijk dat je je abs opspant maar niet echt traint. Als ik een paar weken abs train door crunches zie ik ze veel harder. Dus dikke bullshit dat je alleen maar squates en deadlift moet doen.
(nu iedereen op deze comment zeiken)![]()
ahaha lolled on zyzz ( dus als jij een pomp krijgt denk jij dat je ze gelijk beter traint) dus leg exstions zijn beter dan squats?
?Dus jij doet alleen squats en geen leg extensions?
backfireeeee

klopt, hebt het toevallig 1 keer gedaan in deze 4 maanden
( squats lunges legg press) doe ik voornaamelijk
Prima
Mijn punt is dat 90% hier wel benen isoleert maar buik niet. Zeg dan gewoon dat je te lui bent om buik te trainen maar ga hier niet roepen dat squats en deads genoeg is. Om echt dikke blokken te krijgen zul je toch echt je buik moeten isoleren.

Ik heb het over een sterke core ofc, moet je voor grote blokken zoals jij zecht wel meer doen dan alleen squats en deadlifts, zal het voortaan anders formuleren sorry
Maar je hebt gelijk
btw ik ben alles behalve lui( in de gym)
Ik train eigenlijk nooit mijn buik specifiek, ik twijfel er ook altijd aan of het niet beter zou zijn als ik ze appart aan zou pakken..
---------- Post toegevoegd Tue 4 Sep 2012 om 11:29 ----------
dude, waar in zeeland train je?