XXL Nutrition

wat is jullie favoriete abs oefening?

ahaha lolled on zyzz ( dus als jij een pomp krijgt denk jij dat je ze gelijk beter traint) dus leg exstions zijn beter dan squats?

Aangezien mistery al gezegd heeft wat ik wou zeggen doe ik het niet nog eens want ik ga met hem akkoord.

En wtf "lolled on zyzz"? waar zie jij zyzz staan? Heel dit forum is verslaafd aan die vent denk ik...

Aangezien mistery al gezegd heeft wat ik wou zeggen doe ik het niet nog eens want ik ga met hem akkoord.

En wtf "lolled on zyzz"? waar zie jij zyzz staan? Heel dit forum is verslaafd aan die vent denk ik...

Ik weet niet haha sorry daarvoor, ik las zzz zo snel..... ik ben :nut: ik weet het kan er ook niks aan doen :( ik geef trouwens niks om die gast

Bij ons op de sportschool hebben we altijd een "buikspierkwartier" dat is echt super lekker maar wel slopend, kwartier non stop gaan. Met enkelgewichtjes abwheel etc. Vind dat lekkerder dan losse oefeningen zelf doen omdat je bij zon kwartiertje wel door moet gaan anders lig je daar voor lul op je matje.

das idd wel nice

gisteren meegedaan met beatbelly, moet zeggen best pijnlijk, een half uur buikspieren

ik train ook elke spiergroep een half uur..

ik ook maar niet zo intensief en zonder rust net als bij beatbelly ;)

je heupen etc zijn niet gewend om die oefeningen te doen, die je met beatbelly doet. eerste paar x zal voor mij ook zwaarder zijn daardoor :P

Terug
Naar boven