MuscleMeat

Wat is jullie squat 1rm?????

Peiling Peiling Wat is jouw squat 1rm

• Totaal stemmers
    133
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahaha, hier zullen wel de nodige internet PR's verschijnen :o Anyway, ik zal mijn nederige squats ook maar posten:

Full Squat: 5 x 130 (binnekort eens een nieuw 1RM neerzetten)
Full Front Squat: 3 x 115
Box Squat: 3 x 180 (net boven parallel)

Allemaal vrij soepele reps overigens en "full" is dieper dan dat Gerard Joling z'n lul in Gordens aars steekt.

gister 1x140 op met stil zitten 30cm box.. de diepte staat behoorlijk vast dan.. daarna 3x140 pl style. fullsquat 1rm weet ik niet, in ieder geval 2 weken terug 20x100 ass to the grass gedaan... maandag nieuwe 1rm's zetten, de aim ligt op 145-147,5 box en 155 pl style

allemaal niet zo impressive maar het blijft stijgen

geen getuigen voor de rest (ja men trainingsmaatje, en smoothmold maar das niet recent) maar ik heb geen behoefte aan mezelf in de zeik nemen

boxsquat , iets onder paralel ong 5x110KG

180 kg tijdje terug.. heb nu al maand nie kunne squatten omdat vrouwen van 50 niet weten wat haaientanden betekenen :rolleyes: oftewel vol geschept op de rontonde toen ik op de fiets zat :p

180 kg tijdje terug.. heb nu al maand nie kunne squatten omdat vrouwen van 50 niet weten wat haaientanden betekenen :rolleyes: oftewel vol geschept op de rontonde toen ik op de fiets zat :p
Need pics.

135 ass to grass
160 parallel(miss iets meer nu)
110 front squat(polsen b**chen)

Laatste tijd doe ik alleen nog maar front full(?) squats en ass to grass. Ik vind het niet prettig om midden in m'n beweging te stoppen met parallel squats.

slechts 6*100, train benen nog maar 3 maandjes :eek: zit wel progressie in!

sry heb geen foto's... zal je wel eerlijk vertelle dat mijn benen in verhouding tot me bovenlichaam wel wat achter lopen... alleen de kracht zit er wel in

Afgelopen maandag 3x 150kg full squat gedaan, net als 2 weken daarvoor.

1RM zal dan op 160kg liggen gok ik.

Lag op 130kg maar dan heb je het wel over 3 jaar terug :D

5x95 iets onder paralel in de smith.

Ik doe trouwens wel quarter squats met 1.5 x het gewicht, omdat je dan ook gewoon veel zwaarder kan gaan. Ik snap wel dat mensen dan zeggen dat het crap is, maar vergeten dat het ook gewoon een oefening is.

Verder ben ik btw wel een b*ch als het op front squats aankomt. Ik moet daar nog echt de techniek van leren.

Ik doe trouwens wel quarter squats met 1.5 x het gewicht, omdat je dan ook gewoon veel zwaarder kan gaan. Ik snap wel dat mensen dan zeggen dat het crap is, maar vergeten dat het ook gewoon een oefening is.

Verder ben ik btw wel een b*ch als het op front squats aankomt. Ik moet daar nog echt de techniek van leren.

quarter squats is ook echt niets mis mee. Prima om je CNS een opdonder te geven en om je quads flink aan te pakken. Maar.. sommige lui hier zien een quartersquat als een fullsquat ;)

1x145 kg fullsquat, maar daar gaat zeker verandering in komen, Smolov for the win :D

Ik squat niet.

quarter squats is ook echt niets mis mee. Prima om je CNS een opdonder te geven en om je quads flink aan te pakken. Maar.. sommige lui hier zien een quartersquat als een fullsquat ;)

Nee, okee dat begreep ik ook al. :D

Ik moet trouwens wel erbij vermelden dat de omvang en massa eigenlijk aardig lineair opgebouwd is. Ik heb niet echt giga groeiperiodes gekregen door bepaalde trainingen. Ik ben dan ook van mening dat goede en dikke beenspieren met de jaren komen.

Ik squat niet meer. Maar ik deed altijd 20 x 100 diep zakken. 1RM heb ik nooit geprobeerd.

1x 175kg attg (wel met kniebandjes...)
zonder riem en zonder kniebandjes 150kg attg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven