Fitness Seller

Wat is jullie squat 1rm?????

Peiling Peiling Wat is jouw squat 1rm

• Totaal stemmers
    133
Status
Niet open voor verdere reacties.
160 full een maand geleden ofzo, alleen of ik dat nu nog red??? ik vrees het ergste

Dit soort opmerkingen....ik heb nog NOOIT een kerel van 22 280 kg zien squatten, dus lijkt me heeeeeel sterk.

De powerlifters die ik dat soort gewichten zie squatten hebben echt wel dikke poten.

PICTURE please

toch is het waar , ik ken erik erg goed en heb zelf ook wel eens met hem getraind , zien is geloven, als je hem ziet geloof je je ogen niet :eek::D

haha gozer deze post is al 7 maand oud

1RM 110 ( full )

Heb er nog een hoop aan te verbeteren!

dit topic is oud en die cijfers zijn outdated

slotje

****ERS!!!

Ik zit een topic van oktober 2007 te lezen.

Doe meestal setjes met 110-120kg me 1RM = 145 kg

Edit: zie ook nu pas dat die gebumped was :roflol:

nooit geprobeerd maar doe nu 3x10 100kg

Het leuke van alles is, is dat wanneer we volgens mijn definitie ècht volledig gaan raw full squatten de 1 RM's hier als kaartenhuizen naar beneden donderen.

Was wel lache hoe ik in het verleden gasten die 170 piekte liet miepen bij echte setjes met 80. Nu doe ik dat niet meer, hoe meer naieve mensen des te beter is nu m'n motto. Kost me ook tijd.

100 hehe met een goede bench van 110 makkelijk :) nog hoop werk aan de benen (kwa kracht vooral)

Het leuke van alles is, is dat wanneer we volgens mijn definitie ècht volledig gaan raw full squatten de 1 RM's hier als kaartenhuizen naar beneden donderen.

Was wel lache hoe ik in het verleden gasten die 170 piekte liet miepen bij echte setjes met 80. Nu doe ik dat niet meer, hoe meer naieve mensen des te beter is nu m'n motto. Kost me ook tijd.

Monster.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven