- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
5x80kg, 1x90kg denk ik ofzo
maar die dingen zijn godver nog steeds 50cm, en ik squat al een 3 maanden ofzo....
Meer eten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
5x80kg, 1x90kg denk ik ofzo
maar die dingen zijn godver nog steeds 50cm, en ik squat al een 3 maanden ofzo....
+1 Je bent niks gegroeid in die 3 maanden = te weinig eten. Tijdens bulken groei je namelijk sowieso wel door vetmassa.

Dit soort opmerkingen....ik heb nog NOOIT een kerel van 22 280 kg zien squatten, dus lijkt me heeeeeel sterk.
De powerlifters die ik dat soort gewichten zie squatten hebben echt wel dikke poten.
PICTURE please

165kg, is van juli geleden dat ik gemaxt heb
Denk wel dat ie diep genoeg was. Ga binnen paar weken trug maxen, hoop op minstens 175kg.
****ERS!!!
Ik zit een topic van oktober 2007 te lezen.
Doe meestal setjes met 110-120kg me 1RM = 145 kg
Edit: zie ook nu pas dat die gebumped was![]()

Het leuke van alles is, is dat wanneer we volgens mijn definitie ècht volledig gaan raw full squatten de 1 RM's hier als kaartenhuizen naar beneden donderen.
Was wel lache hoe ik in het verleden gasten die 170 piekte liet miepen bij echte setjes met 80. Nu doe ik dat niet meer, hoe meer naieve mensen des te beter is nu m'n motto. Kost me ook tijd.