- Lid geworden
- 8 mei 2005
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 20%
Mars zei:Idd ik word zo ontzettend moe van lui die kritiek hebben op juice en zich wel elk weekend de tiefus inzuipen.
Dit weekend nog had ik een discussie met iemand erover en dat laaide nogal hoog op. Ik had op een gegeven moment 4 man tegen me die allemaal vonden dat anabolen troep was. En allemaal stonden ze allemaal met minimaal hun 6e biertje in hun hand (en het was pas half 12).
Ik begrijp niet dat AAS in zo'n verschrikkelijk kwaad daglicht staat?! Iedereen die er VEEL over leest en leert, VOORDAT hij/zij ermee begint en er dus naar alle waarschijnlijkheid VERSTANDIG mee omgaat, is toch beter bezig dan iemand die zich zoals Mars zegt elk weekend de 'tiefus' inzuipt?
Die opmerkingen zijn echt mooi: 'je lul verschrompelt', 'je lichaam gaat er kapot aan', 'je wil altijd maar meer'. Dat waren de opmerkingen die tegen AAS gebruikt werden. Het mooie is echter dat als IK dronken ben, mijn lul ook niet meer onder controle heb, mijn lichaam de volgende dag ook niet goed aanvoelt en ik ook alleen maar weer wil drinken zodra ik de eerste paar achterover heb geslagen.