AndroidHealthClinic

wat is schadelijker: drugs of anabolen?

;) Nou dat heroine niet erg is slaat nergens op het is superverslavend , je darmstelsel houd op met werken je krijgt een libido van nul en je word er ook vaak nog eens impotent van en bij het injecteren ontstaan vaak tumors al je aders gaan eraan sorry moest ik even kwijt ik vind niet dat je heroine als softdrugs hier op het forum moet voordoen , no offence

WINSTROLST zei:
;) Nou dat heroine niet erg is slaat nergens op het is superverslavend , je darmstelsel houd op met werken je krijgt een libido van nul en je word er ook vaak nog eens impotent van en bij het injecteren ontstaan vaak tumors al je aders gaan eraan sorry moest ik even kwijt ik vind niet dat je heroine als softdrugs hier op het forum moet voordoen , no offence

Fout!!!
Heroine is een van de meest "gezondste" drugs die er bestaat..

Maar...
Het is idd ultra verslavend (de meesten zijn na de eerste shot verslaafd), het ontneemt de eetlust (waardoor je zodanig verzwakt, dat je dus vatbaarder bent voor aandoeningen en ziekten), verwaarlozing van het lichaam, etc..

Als het de eetlust niet zou remmen en je spuit met schone naalden, kun je vrij oud worden op heroine..

Dus de stof zelf is niet gevaarlijk..

Ik denk dat drugs slechter is, want drugsgebruikers eten daarbij ook nog eens ongezond en leven ongezond.

As gebruikers luisteren heel god naar hun lichaam en hun voeding is uitermaten gezond.

gurumaster zei:
Ik denk dat drugs slechter is, want drugsgebruikers eten daarbij ook nog eens ongezond en leven ongezond.

As gebruikers luisteren heel god naar hun lichaam en hun voeding is uitermaten gezond.

Jezus kerel, die sig van jou! :D Eer jij droog bent weeg je nog ene kilo of 30 :roflol:

hahahaha.....ach iedereen moet ergens beginnen.

Terug
Naar boven