MuscleMeat

Wat is volgens jou het beste tijdstip om te krachttrainen ?

savonds, ik train zelf meestal van 20.30 tot 21.50

Die tijden kom ik meestal ook aan al probeer ik vaak eerder te gaan. Bijkomend voordeel van zo laat trainen is dat de hele sportschool voor mezelf is en ik dus bepaal welke dumbbell, welke stang, welk apparaat, welk bankje en welke muziek ik wil :cool:

17:00 uur vind ik de perfecte tijd. heb je de hele dag een energie voorraad opgebouwd en ben je over je dipje heen(rond drie uur ofzo) en dan lekker knallen. ik heb wel eens in de ochtend getraind maar ik merkte dat ik veel minder energie had, dus dat doe ik niet meer. in de zomer is het wel lekker om je training op te splitsen wanneer het warm weer is.

Ik heb een leuke baan, en kan dus elke ochtend trainen tussen 8:30 en 11:00 uur. 's Middags heb ik dan tijd voor een dutje, waarna ik een paar uurtjes werk. 's Avonds nog andere activiteiten zoals spinnen en kickboksen, dan nog een paar uur werken... En het bevalt me prima zo!

Ik vind rond 2-3 uur ' s middags het prettigst.
Je lichaam is op volle toeren, zonder dat ie al moe is van een hele dag werken/wakker zijn en je hebt al genoeg voedsel binnen om te knallen.

Ik vind sávonds trainen het leukst, maar kan dit niet gezien m'n abonnemt, behalve op vrijdags.

Wel is het sávonds zo dat je metabolisme (veel) lager is en zich natuurgetrouw in de ''avond/nacht'' mode gaat voorbereidde. Dus of dit het meest ideale tijdstip is om te trainen, denk ik echter niet....

Ik vind sávonds trainen het leukst, maar kan dit niet gezien m'n abonnemt, behalve op vrijdags.

Wel is het sávonds zo dat je metabolisme (veel) lager is en zich natuurgetrouw in de ''avond/nacht'' mode gaat voorbereidde. Dus of dit het meest ideale tijdstip is om te trainen, denk ik echter niet....

Mag je 's avonds dan niet trainen of wat??? Moet je dan mss meer betalen. Lijkt me daar wel een raar systeem

s,ochtends.
ik train s,avonds nooit.

is ivm. studenten abonement, ben dus student en dan mag je tot 18.00 op ma,di,wo,do. s'weekends wel gewoon weer ik wil (en hun open zijn natuurlijk)

Studenten abonnement: iets van dikke 20 euries per maand :?
ander abonemment: dik 40 euries....

Ik kan er niet aan wennen 's morgens te trainen, gaat gewoon niet zo goed als ik zou willen.
's Middags of 's avonds bevalt mij toch het beste, het laatste heeft dan ook het voordeel dat je erna niets meer doet en dan goed rust.

Avond! veel voeding achter de kiezen!

Zo voel ik het ook aan.
En door m'n job ben ik dan ook genoodzaakt om enkel s'avonds te gaan, alleen dan op zo'n dag als vandaag, gym is maar 3u open (10-13) dus zal het nu wel moeten.

verschilt per persoon, ik vind zelf savonds trainen het lekkerst omdat ik dan veel energie heb en andere sochtends. ben 2 keer sochtends geweest maar kwam niks van terecht alles ging veel zwaarder dan normaal.

's avonds, zeker weten, op zaterdag of zondagmorgen gaat het gewoon echt als slappe stront, ik mis gewoon de energie en kracht om mezelf voluit te geven, helaas kan ik vanwege de openingstijden van m'n gym niet anders als zaterdag of zondag alleen 's morgens.

's avonds dan meestal rond 7 uur omdat ik dan 1 uur geleden gegeten heb en het toch nog aardig rustig is in m'n gym.

is ivm. studenten abonement, ben dus student en dan mag je tot 18.00 op ma,di,wo,do. s'weekends wel gewoon weer ik wil (en hun open zijn natuurlijk)

Studenten abonnement: iets van dikke 20 euries per maand :?
ander abonemment: dik 40 euries....

Voor 20 euro per maand heb ik een compleet abbo.
Onbeperkt en wanneer ik wil.

Tevens weet ik dat je als student (van de Fontys & TUE) voor paar tientjes per jaar een jaar lang kan sporten.
vind 20 de maand veel voor studenten abbo.

Een paar tientjes per jaar is alleen wanneer je HBO/TU doet of zo en ik doe MBO, wij hebben dit jammer genoeg niet voor 60 euro's per jaar kunnen knallen.

na een grote pot vreten

een paar uurtjes na het wakker worden, of 'savonds na mijn maaltijd na 17u

Na 7 uur tot 10, dat is voor mij toch wel de beste tijd om te trainen. Smorgens is niks, de eerste keer toen ik dat deed was ik slaperig, en bleseerde gelijk mijn arm door hem op een wazige manier vast te zetten duss die opvangbuizen van de smit machine en de stang waar 60 kilo op zat en dat deed behoorlijk veel pijn.

Dus laat mij maar tot 12 uitslapen en tot 4 wakker worden:D

Terug
Naar boven