Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies..............eerst kijken ZONDER nakuur, dat kan namelijk altijd nog MET

En als je de theorie allemaal zo goed weet, vertel me dan eens wat de schadelijke effecten zijn van langdurig gebruik van Clomid en Nolvadex?
Of ga je me nu vertellen dat het juist prima is om bij de 10 kuurtjes die je gaat nemen in je leven dit te blijven vreten?

Ik zet het beroerd neer of jij interpeteert dingen verkeerd.....bijvoorbeeld als ik zeg "de nakuur, lusteloos, vermoeidheid etc snap ik ook wel dat dat niet van de NAKUUR komt, maar uitwerkingen van de roidskuur zelf. Maar op DAT moment ondervangt de nakuur dat niet. Mooi verhaal over SERMS, maar iedereen heeft receptoren die verschillend reageren..........ik ben jouw niet, andersom ook niet.

wat je verder wilt, ik heb geen zin in eindeloze discussies, heb gezegd wat ik wilde zeggen, en dat is dat je moet UITKIJKEN met en nakuur en je beter eens wat kan verdiepen in voeding en rust met 500 mg test per week that's all
Toch verbaasd het me dat je als ICT'er meer weet van SERM's dan van Photoshop![]()

ook dit is weer verschillend..ken ook jongens die er echt goed op gingen en minstens 5kg pakte. ikzelf ga het gebruiken als kickstart bij mn volgende kuur...pak je toch direct de eerste paar weken een aantal nette kilo's.
Precies..............eerst kijken ZONDER nakuur, dat kan namelijk altijd nog MET
En als je de theorie allemaal zo goed weet, vertel me dan eens wat de schadelijke effecten zijn van langdurig gebruik van Clomid en Nolvadex?
Of ga je me nu vertellen dat het juist prima is om bij de 10 kuurtjes die je gaat nemen in je leven dit te blijven vreten?