Fitness Seller

wat is volgens jullie de ideale beginnerskuur?

En "ectos hebben de hele dag honger..........."

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Precies..............eerst kijken ZONDER nakuur, dat kan namelijk altijd nog MET

Heel goed, vooral grotendeels je gewonnen massa opofferen je 1ste kuur. Slimme zet. ;)

En als je de theorie allemaal zo goed weet, vertel me dan eens wat de schadelijke effecten zijn van langdurig gebruik van Clomid en Nolvadex?
Of ga je me nu vertellen dat het juist prima is om bij de 10 kuurtjes die je gaat nemen in je leven dit te blijven vreten?

De schadelijke effecten van een Nolvadex zullen zich beperken tot wat meer stress op je lever.

Een vreemd standpunt hoor. Eerst je lichaam overhoop gooien met AAS en dan opeens bij de PCT roepen dat je je lichaam geen schade wilt toebrengen. ???

Hoe minder hoe beter, zo denk ik er simpelweg over :cool:

Dan moet je niet kuren.
icon3.gif

Laatst bewerkt:
@ Lange:
maar denk je nu alleen zo negatief omdat je 1 keer van GS k*t Nolvadex heb gehad of niet?

en vanaf welke hoeveelheden heeft Nolvadex dan wel nut volgens jou?

Ik zet het beroerd neer of jij interpeteert dingen verkeerd.....bijvoorbeeld als ik zeg "de nakuur, lusteloos, vermoeidheid etc snap ik ook wel dat dat niet van de NAKUUR komt, maar uitwerkingen van de roidskuur zelf. Maar op DAT moment ondervangt de nakuur dat niet. Mooi verhaal over SERMS, maar iedereen heeft receptoren die verschillend reageren..........ik ben jouw niet, andersom ook niet.

Ok, nog 1 keer dan, even in Jip en Janneke taal: :p

1) AAS --> oestrogeen
2) Oestrogeen --> Lusteloos, vermoeid etc.
3) SERMs blokkeren oestrogeen
4) Weg Lusteloos, vermoeid etc. :thumbup:

En sorry kerel, maar een oestrogeenreceptor reageert bij persoon A niet anders dan bij persoon B hoor.

wat je verder wilt, ik heb geen zin in eindeloze discussies, heb gezegd wat ik wilde zeggen, en dat is dat je moet UITKIJKEN met en nakuur en je beter eens wat kan verdiepen in voeding en rust met 500 mg test per week that's all

Je verdiepen in voeding en rust moet sowieso altijd al. Daarbij is het zonde van je kuur om je lichaam niet snel te laten herstellen dmv een nakuur.

Toch verbaasd het me dat je als ICT'er meer weet van SERM's dan van Photoshop :roflol:

Ach, de 1 is goed in Photoshop, de ander beheert een AD domein met 20 servers en 300+ clients. :)

Laatst bewerkt:
Lange ik begrijp jou niet...jij bent echt 1 van de weinige die zegt dat je geen nakuur moet nemen. Op alle boards van USA tot NL wordt een nakuur aangeraden, en jij gaat dit tegenspreken?

Dat jij zon slechte ervaringen met een nakuur hebt ok, maar hou dat dan voor je en ga niet naar iedereen roepen dat het slecht is volgens jou. Ik (en heel veel anderen) hebben toch echt niks gemerkt van depressiviteit ed (weet ik veel wat je allemaal noemde). Misschien zat jij BIJVOORBEELD gewoon niet lekker in je vel....of is er iets anders verkeerd gegaan. Dat je een terugval krijgt na de kuur is meer dan logisch. Je moet er zelf voor zorgen dat je snel over die dip heen komt door bv meer te eten, andere supplementen gebruiken en gewoon flink blijven trainen ook al heb je echt geen zin.
nolvadex zou ik gewoon altijd nemen. Tuurlijk is het niet goed voor je, maar het moet gewoon om alles weer zsm op gang te laten komen. Gewoon na de nakuur een tijd (on=off) herstellen en alles komt goed ben ik van mening. Als het allemaal zo slecht is, laat dan ook de AAS met rust want dat is ook niet goed toch? Chlomid blijf ik vanaf, daar ben ik eerlijk in. Chlomid kan er zover ik weet/hoor wel voor zorgen dat je een beetje depressief wordt. Of het waar is weet ik niet want ik ga het gewoonweg niet gebruiken.

Ik vind het trouwens al helemaal lachwekkend dat je zegt ''met een nakuur hou je geen massa vast, dat doe je met voeding''. Die nakuur zorgt er juist voor dat je test levels snel op gang komen en jij dus je massa vast houdt. Doe je dit niet dan kelderen je testlevels en zul je massa inleveren...

Ik kijk btw ook niet alleen naar onderzoekjes, maar dit is wel zo klaar als een klontje.

Laatst bewerkt:
Goedeavond allemaal,

Wederom zie de mogelijk van dianabol als een beginnerskuur voorbij komen ... Daardoor schieten me toch enkele vragen te binnen, aangezien de meningen zeer divers zijn onder de forumleden. Zelf ben ik 23 en train al enkele jaren en ben toch benieuwd naar deze beginnerskuur. Ik hoor vaker, 'als je gaat gebruiken, doe het dan meteen goed (dus spuiten, bijv. bread en butter), want je eerste kuur heeft het meeste effect ...'

Maar wat zijn de bezwaren tegen deze kuur? Het feit dat het tot de 17aa lijst behoord en zeer schadelijk zijn? Dat de resultaten achteraf tegenvallen, de gewonnen kgs verloren gaan? Geldt dit ook als er een goede nakuur plaatsvindt met nolvadex?

Ik hoor graag van jullie,

Groet,

De winst is relatief veel vocht wat je naderhand weer kwijtraakt. :)

ook dit is weer verschillend..ken ook jongens die er echt goed op gingen en minstens 5kg pakte. ikzelf ga het gebruiken als kickstart bij mn volgende kuur...pak je toch direct de eerste paar weken een aantal nette kilo's.

Laatst bewerkt:
ook dit is weer verschillend..ken ook jongens die er echt goed op gingen en minstens 5kg pakte. ikzelf ga het gebruiken als kickstart bij mn volgende kuur...pak je toch direct de eerste paar weken een aantal nette kilo's.

ja, ik ook

dbol en test e

Persoonlijk gezien ben ik eerst voor een winny only gegaan kijken hoe ik op as reageer, goed opgegaan dus mijn ontmaagding met de naald in jan/feb word als 2e kuur een combo Test e/deca/Dbol :cool:

Precies..............eerst kijken ZONDER nakuur, dat kan namelijk altijd nog MET

En als je de theorie allemaal zo goed weet, vertel me dan eens wat de schadelijke effecten zijn van langdurig gebruik van Clomid en Nolvadex?
Of ga je me nu vertellen dat het juist prima is om bij de 10 kuurtjes die je gaat nemen in je leven dit te blijven vreten?

ga jij maar 10 kuurtjes doen??? :D

week 1-2: prop 450mg/week (frontload)
week 1-8: test enanthate 1.5g/week
week 1-8: trenb 100mg ed
week 1-8: GH 6iu (5/2)
week 4-8: slin 10iu post workout

week 1-8: d-bol 50mg ed
week 8-16: eq 800mg/week
week 8-16: test enanthate 1.5g/week
week 8-16:GH 6iu (5/2)
week 10-14:slin 10iu in the morning/10 iu post workout

week 16-24: eq 800mg/week
week 16-24: T3 25-50mcg ed (pyramidal method)
week 16-24: trenb 100-150mg ed
week 16-20: test enat 1.5g/week
week 20-24: test prop 1.5g/week
week 16-24: GH 6iu (5/2)
week 16-22: slin 10 iu post workout/10 iu in the morning

week 25-31:clomid therapy

20 cals /lbs of bodyweight (or more if I can)
HCG every 4 weeks
arimidex 1mg ed til week after the end of that cycle
Saw Palmetto extract
ALA, LIV52, tons of water...

Dit lijkt me wel een goeie beginnerskuur :eek: :p

hehe van wie is dat kuurschema??

Ik snap nog steeds niet wrom je uberhaubt wilt weten hoe je op test reageert. Je hebt het toch nodig in ieder kuur, als je verstandig wilt kuren. Anders kun je net zo goed een deca-only, tren-only, bold-only kuurtjes pakken, om te zien hoe je daarop reageert. Klinkt logischer, dan weet je gelijk wat je beter naast je test wilt zetten.

Maar deca-, tren-, bold only kuutjes gebruiken klinkt al gek in de oren. Maar voor mij klinkt een testonly kuur nemen, om te zien hoe je er op gaat net zo gek.

Dus ik ben eerder een voorstander van 2 middelen die elkaar aanvullen. Kuur liever op 250mg test/200mg deca ipv 500mg testonly.

winny only als eerste kuur;)

Ik snap gewoon niet dat er mensen zijn die D-boll verkiezen als eerste kuur.

Het spuiten is toch geen punt? Desnoods injecteer je eerst Vitamine B-12 om aan het idee te wennen dat je een stof direct in je interieur zet.

Orale route is gewoon de minst effectieve en meest schadelijke manier van gebruik.

hoi ik heb gisteren men spullen gekregen
is men eerste kuur??
250mg test 200mg deca pw, 10weken nog tips???
was eerst van plan geen na kuur te doen maar na deze geweldige discusie ben er niet meer zo cker van.

Start een eigen topic zou ik zeggen. Kunnen we je daar allemaal voorzien van ideeen.

Terug
Naar boven