XXL Nutrition

Wat kan ik het beste gebruiken?

Susan81

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
75kg
Vetpercentage
30%
Ik ben een dame van 30 jaar en doe al jaren fanatiek aan sport. Laatste jaren train ik zo zwaar mogelijk maar veel vooruitgang boek ik niet (in mijn ogen). Ik ben 1,84 cm lang en weeg 73 kg. Ik heb mediterraans type lichaamsbouw dus problemen gebieden zijn heupen :(
Ik overweeg een lichte kuurtje te doen, maar heb geen zin in kilo's vocht vasthouden (wat ik vaak zie tijdens een kuur bij mannen)
Mijn doel is dus meer spierdefinitie (droger worden uiteindelijk), extra bootst.
Ik doe min 2 p.w. aan hardlopen en 1 p.w. spinning. Train 3 p.w. kracht.
Ik heb helemaal geen ervaring met kuren voor vrouwen en zou graag van vrouwen willen horen wat hun advies voor me zal zijn om mee te beginnen :)

Trainen is 1 ding, maar hoe ziet je voeding er dan uit?

Huh, je wilt kuren om bf% te droppen?

anavar, 10mg per dag, 6-8weken lang

Eerst je voeding op orde brengen. Kuren voor vrouwen is en blijft een delicate zaak.

Kuren als in anabole steroiden zijn niet het antwoord op je vraag. Calorie restrictie al dan niet gecombineerd met vasten, meer eiwitten eten, minder carbs en vet, caffeine, MT2, clenbuterol wel. Zoek iemand die je goed kan begeleiden daarin. Ik ben wel benieuwd hoeveel je nu eet en hoe hoog je hartslag is bij het hardlopen en de spinning. Te intensieve cardio is contra productief. Mag in pm.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reacties en idd mijn voeding is a mess ... en een duidelijke begeleiding ontbreekt (helaas!). Ik zal me eerst de komende tijd verdiepen in voeding en zoeken naar een goede begeleider.

Ik ben een dame van 30 jaar en doe al jaren fanatiek aan sport. Laatste jaren train ik zo zwaar mogelijk maar veel vooruitgang boek ik niet (in mijn ogen). Ik ben 1,84 cm lang en weeg 73 kg. Ik heb mediterraans type lichaamsbouw dus problemen gebieden zijn heupen :(
Ik overweeg een lichte kuurtje te doen, maar heb geen zin in kilo's vocht vasthouden (wat ik vaak zie tijdens een kuur bij mannen)
Mijn doel is dus meer spierdefinitie (droger worden uiteindelijk), extra bootst.
Ik doe min 2 p.w. aan hardlopen en 1 p.w. spinning. Train 3 p.w. kracht.
Ik heb helemaal geen ervaring met kuren voor vrouwen en zou graag van vrouwen willen horen wat hun advies voor me zal zijn om mee te beginnen :)

Als je nu op 30% bf zit gaat een anavar kuurtje jou echt niet mooi droog maken in die paar weken.

Bedankt voor jullie reacties en idd mijn voeding is a mess ... en een duidelijke begeleiding ontbreekt (helaas!). Ik zal me eerst de komende tijd verdiepen in voeding en zoeken naar een goede begeleider.

lol wut

je wilt kuren om bf% omlaag te brengen maar je kunt/wilt niet eens normaal cutten?

en waarom begeleiding? cutten is vrij simpel je moet er alleen wat moeite in steken + je aan je schema houden

Dus
- maak een goed voedingsschemaen hou je eraan
- niet teveel cardio en zeker niet op te hoge hartslag
- meer krachttraining.

Terug
Naar boven