sranang
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 63kg
- Vetpercentage
- 11%
yoo,
ik ben Berry 19 jaar oud, 173 lang, 63 kilo, vet percentage van 11%
ik ben redelijk benieuwd wat ik kan gaan verwachten van mijn lichaams transformatie om het zo maar even te noemen.
ik doe nu ongeveer 3 maanden fitnessen, maar pas sinds 1 maand echt actief.
ik train gemiddeld 5 a 6 keer per week. elke training natuurlijk een andere spiergroep
meestal: chest en biceps
rug en triceps
schouders
af en toe benen
en buik probeer ik elke training wel een paar oefeningen te doen
ik heb zojuist een pot weight gainer aangeschaft en een potje tested creatine.
ik kom moeilijk aan door middel van alleen eten, ik ben sinds van de week op een dieet gegaan van
rijst, kip, vis, groente en magere kwark/yoghurt.
en doormiddel van weight gainer wil ik mijn lichaams gewicht wat bevorderen.
het is natuurlijk een vraag die niet goed te beantwoorden is, maar wat is er allemaal mogenlijk over een jaar? bestaat de kans dat ik dan al flink wat breder ben geworden als ik mij volledig aan mijn voeding etc. hou? zijn er mischien nog dingen waarmee ik rekening moet houden? en mijn vraag is of suiker kwaad kan, want magere kwark vindt ik niet te eten zonder er suiker in te doen. heeft dit nadelige gevolgen?
bij voorbaat dank.
berry
ik ben Berry 19 jaar oud, 173 lang, 63 kilo, vet percentage van 11%
ik ben redelijk benieuwd wat ik kan gaan verwachten van mijn lichaams transformatie om het zo maar even te noemen.
ik doe nu ongeveer 3 maanden fitnessen, maar pas sinds 1 maand echt actief.
ik train gemiddeld 5 a 6 keer per week. elke training natuurlijk een andere spiergroep
meestal: chest en biceps
rug en triceps
schouders
af en toe benen
en buik probeer ik elke training wel een paar oefeningen te doen
ik heb zojuist een pot weight gainer aangeschaft en een potje tested creatine.
ik kom moeilijk aan door middel van alleen eten, ik ben sinds van de week op een dieet gegaan van
rijst, kip, vis, groente en magere kwark/yoghurt.
en doormiddel van weight gainer wil ik mijn lichaams gewicht wat bevorderen.
het is natuurlijk een vraag die niet goed te beantwoorden is, maar wat is er allemaal mogenlijk over een jaar? bestaat de kans dat ik dan al flink wat breder ben geworden als ik mij volledig aan mijn voeding etc. hou? zijn er mischien nog dingen waarmee ik rekening moet houden? en mijn vraag is of suiker kwaad kan, want magere kwark vindt ik niet te eten zonder er suiker in te doen. heeft dit nadelige gevolgen?
bij voorbaat dank.
berry