AndroidHealthClinic

Wat lijkt jou de meest pijnlijke/ergste dood?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trench maakt dit topic weer levendig

Levend begraven worden.

Sht man.. :angstig::angstig:

Marteling > levend verbrand worden > verdrinken

Ik wil hier totaal niet grappig zijn !!
maar hoezo ? ik neem aan dat je het dichtbij heb meegemaakt ?@!

Of dit "lijkt" jou de ergste ?

Buurman had darmkanker. Ik heb hem nachtenlang horen schreeuwen van de pijn. Bovendien is de feit dat je weet dat er geen enkele pijnloze dag meer komt voor de rest van je leven ook een hel. Komt nog bij dat geliefden je ook machteloos af zien takelen, en dat dagen/wekenlang.

De topictitel is meest pijnlijke/ergste dood. Als ik hier dan dingen lees als levend begraven worden of verbranden is dat relatief snel voorbij.

Buurman had darmkanker. Ik heb hem nachtenlang horen schreeuwen van de pijn. Bovendien is de feit dat je weet dat er geen enkele pijnloze dag meer komt voor de rest van je leven ook een hel. Komt nog bij dat geliefden je ook machteloos af zien takelen, en dat dagen/wekenlang.

De topictitel is meest pijnlijke/ergste dood. Als ik hier dan dingen lees als levend begraven worden of verbranden is dat relatief snel voorbij.

Zal vast niet fijn zijn, maar viel genoeg mee om elke keer weer de dag door te komen lijkt me? Als je het echt niet meer trekt maak je er zelf wel een eind aan

Crashen met het vliegtuig (vanaf 10km hoogte) de paniek alleen al ;)

Gemarteld worden zoals bijvoorbeeld in saw of hostel ofzo! Is echt mijn nachtmerrie

Aaah, het eeuwige refrein van mijn mede forumgenoten. Ik kick niet op zulke video's waar mensen voor (vermoedens van) homocoïtusualiteit of hekserij door een menigte in brand worden gestoken. Want dat is in delen van Afrika regelmatig aan de orde. Natuurlijk kick ik daar niet op!

Criminelen vind ik een ander verhaal. In mijn perceptie dienen de oude straffen voor hen weer in gebruik te worden genomen. Dit zal ook onze bevolking aanmoedigen zich aan de wet te houden. We hoeven zeker niet terug naar de middeleeuwen waar mensen voor zaken als "valsmunterij" in een ketel gefrituurd worden. Maar voor ernstige delicten vind ik dat het wel mogelijk moet zijn en dan zal ik stad en land afreizen om ze te horen lijden. Niks is heerlijker dan slechte mensen te horen lijden.

Maar goed, ik heb geen behoefte aan een politieke discussie hierover. Laten we het er maar op houden dat ik nogal ouderwetse ideeën heb.

Ik zal een paar leuke docu's posten over Vlad III. Enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=sSiD9TOVaO0
http://www.youtube.com/watch?v=Cvpt7CzovMc

Idd, ik vraag me ook af waarom iemand erop kickt om toe te kijken hoe iemand gemarteld wordt.
Martelen niet, maar heb een tijdje naar filmpjes van ongelukken en zelfmoorden gekeken op van die gore sites. Vies en fascinerend tegelijk als iemand van een elektriciteitsmast springt en een meter omhoog stuitert als hij de grond raakt.

Nu gaat alles wel weer goed met me :D

We hoeven zeker niet terug naar de middeleeuwen waar mensen voor zaken als "valsmunterij" in een ketel gefrituurd worden. Maar voor ernstige delicten vind ik dat het wel mogelijk moet zijn en dan zal ik stad en land afreizen om ze te horen lijden. Niks is heerlijker dan slechte mensen te horen lijden.

Dat Trenchmouth ziek is, is geen twijfel over mogelijk.
Als je er van geniet hoe mensen kapot gemaakt worden, op de meest gruwelijke wijze gemarteld tot ze overlijden dan heb je een droevig leven.

Ga wat leuks doen man, geniet van het leven ipv je met dit soort dingen bezig te houden :roflol:

@ roy no offense, darmkanker zal best pijnlijk zijn, maar familie leden van mij hebben dit ook gehad: je hebt toch 1001 pijnstillers ? Als jou buurman ervoor koos bij bewustzijn te blijven (als in; niet bedwelmd) okay, maar aan morfine voel je toch zo goed als niks meer?

Zelfs morfine helpt op het laatst niet meer en blijven ze vaak geven tot het einde oefening is.

Volgens mij

Als je er van geniet hoe mensen kapot gemaakt worden, op de meest gruwelijke wijze gemarteld tot ze overlijden dan heb je een droevig leven.

Ga wat leuks doen man, geniet van het leven ipv je met dit soort dingen bezig te houden :roflol:

Idd...
Ookal zijn het criminelen die iets ergs hebben gedaan, ze mogen hun straf best krijgen.
Maar om hier naar te kijken en luisteren?

Sick mind

Idd een beetje zulke gare filmpjes kijken terwijl je de meeste depressieve muziek ooit luistert daar heeft nog nooit iemand zich beter door gevoeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven