Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil hier totaal niet grappig zijn !!
maar hoezo ? ik neem aan dat je het dichtbij heb meegemaakt ?@!
Of dit "lijkt" jou de ergste ?
Buurman had darmkanker. Ik heb hem nachtenlang horen schreeuwen van de pijn. Bovendien is de feit dat je weet dat er geen enkele pijnloze dag meer komt voor de rest van je leven ook een hel. Komt nog bij dat geliefden je ook machteloos af zien takelen, en dat dagen/wekenlang.
De topictitel is meest pijnlijke/ergste dood. Als ik hier dan dingen lees als levend begraven worden of verbranden is dat relatief snel voorbij.
Heeft niks te maken met in een veilig wereldje te leven of niet.
Om zulke filmpjes voor de lol te kijken is gewoon ziek.
Zal vast niet fijn zijn, maar viel genoeg mee om elke keer weer de dag door te komen lijkt me? Als je het echt niet meer trekt maak je er zelf wel een eind aan
Aaah, het eeuwige refrein van mijn mede forumgenoten. Ik kick niet op zulke video's waar mensen voor (vermoedens van) homocoïtusualiteit of hekserij door een menigte in brand worden gestoken. Want dat is in delen van Afrika regelmatig aan de orde. Natuurlijk kick ik daar niet op!
Zal vast niet fijn zijn, maar viel genoeg mee om elke keer weer de dag door te komen lijkt me? Als je het echt niet meer trekt maak je er zelf wel een eind aan
Martelen niet, maar heb een tijdje naar filmpjes van ongelukken en zelfmoorden gekeken op van die gore sites. Vies en fascinerend tegelijk als iemand van een elektriciteitsmast springt en een meter omhoog stuitert als hij de grond raakt.Idd, ik vraag me ook af waarom iemand erop kickt om toe te kijken hoe iemand gemarteld wordt.

We hoeven zeker niet terug naar de middeleeuwen waar mensen voor zaken als "valsmunterij" in een ketel gefrituurd worden. Maar voor ernstige delicten vind ik dat het wel mogelijk moet zijn en dan zal ik stad en land afreizen om ze te horen lijden. Niks is heerlijker dan slechte mensen te horen lijden.

Dat Trenchmouth ziek is, is geen twijfel over mogelijk.
Als je er van geniet hoe mensen kapot gemaakt worden, op de meest gruwelijke wijze gemarteld tot ze overlijden dan heb je een droevig leven.
Ga wat leuks doen man, geniet van het leven ipv je met dit soort dingen bezig te houden![]()
Dat Trenchmouth ziek is, is geen twijfel over mogelijk.
Als je er van geniet hoe mensen kapot gemaakt worden, op de meest gruwelijke wijze gemarteld tot ze overlijden dan heb je een droevig leven.
Ga wat leuks doen man, geniet van het leven ipv je met dit soort dingen bezig te houden![]()