AndroidHealthClinic

Wat lijkt jou de meest pijnlijke/ergste dood?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doodvallen bij mijn schoonouders...

Hmm, de Middeleeuwen en metaal toch...:rolleyes:

Oh natuurlijk, ik bedoelde natuurlijk een houten emmer, die werd gedragen door ridders in hun houten harnas.

Dat was de zelfde tijd als dat the houten kanonnen houten ballen schoten om de stads muur te slopen, iets wat natuurlijk nooit lukte, daarom duurde stads belegeringen ook tot 1945 toen werden atoombommen uitgevonden.

Juist, en weet je wat je nu doet?

Nu ga je lekker beneden aan de eettafel zitten en schrijf (met pen en papier ja) je 5000 keer het volgende:

Het internet heeft mij op mijn twintigste geleerd dat ijzer een bekende metaalsoort is, ik ben een product van het falende onderwijs in België.

:roflol: !

De pijnlijkste dood is als iemand zichzelf laat vol lopen met benzine en ook over jezelf benzine gooien en dan aansteken. Dan ontplof je.

Verdrinken lijkt me het ergste. Levend verbranden pijnlijkst.

Alles waarbij je lang aan het lijden bent, verdrinken, verbranden etc

dat spietsen :roflol:

De bovenste post op pagina 8 is in de wetenschap van nu toch wat wrang. Verder een deprimerend topic dit, dat op een of andere manier toch fascineert.

Laatst bewerkt:
Naakt in een donkere kamer vol zout worden gegooid waarna liedjes van zanger Rinus worden afgespeeld terwijl het zout al het vocht uit je huid onttrekt.

Om het nog erger te maken worden er constant blikjes highway cola (zonder prik) in je kamer gegooid.

Laatst bewerkt:
Het meeste erg lijkt me toch wel om als professioneel sporter die het beste is in zijn discipline, in de bloei van je leven een ongeneeslijke ziekte (bijv. een spierziekte) te krijgen waardoor je lichaam langzaam wegkwijnt alvorens je sterft een paar jaar later, met de gedachte dat je nooit heb kunnen bereiken wat je echt zou willen.
Het falen van je grootste ambitie.

Het meeste erg lijkt me toch wel om als professioneel sporter die het beste is in zijn discipline, in de bloei van je leven een ongeneeslijke ziekte (bijv. een spierziekte) te krijgen waardoor je lichaam langzaam wegkwijnt alvorens je sterft een paar jaar later, met de gedachte dat je nooit heb kunnen bereiken wat je echt zou willen.
Het falen van je grootste ambitie.

Is een DBBer die dat heeft/had.
Hij had er ook een log over op het forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven