- Waardering
- 61
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Juist, en weet je wat je nu doet?
Nu ga je lekker beneden aan de eettafel zitten en schrijf (met pen en papier ja) je 5000 keer het volgende:
Het internet heeft mij op mijn twintigste geleerd dat ijzer een bekende metaalsoort is, ik ben een product van het falende onderwijs in België.
!De pijnlijkste dood is als iemand zichzelf laat vol lopen met benzine en ook over jezelf benzine gooien en dan aansteken. Dan ontplof je.
De pijnlijkste dood is als iemand zichzelf laat vol lopen met benzine en ook over jezelf benzine gooien en dan aansteken. Dan ontplof je.
Zal ik jou eens vol laten lopen met lekker warm zaad?
here we goDe pijnlijkste dood is als iemand zichzelf laat vol lopen met benzine en ook over jezelf benzine gooien en dan aansteken. Dan ontplof je.

Niet zo negatief. Die heeft tenminste een knallend einde?De pijnlijkste dood is als iemand zichzelf laat vol lopen met benzine en ook over jezelf benzine gooien en dan aansteken. Dan ontplof je.

Naakt in een donkere kamer vol zout worden gegooid waarna liedjes van zanger Rinus worden afgespeeld terwijl het zout al het vocht uit je huid onttrekt.
Het meeste erg lijkt me toch wel om als professioneel sporter die het beste is in zijn discipline, in de bloei van je leven een ongeneeslijke ziekte (bijv. een spierziekte) te krijgen waardoor je lichaam langzaam wegkwijnt alvorens je sterft een paar jaar later, met de gedachte dat je nooit heb kunnen bereiken wat je echt zou willen.
Het falen van je grootste ambitie.