XXL Nutrition

Wat lijkt jou de meest pijnlijke/ergste dood?

  • Topic starter Vipo
  • Startdatum
  • Reacties 298
  • Weergaven 36K
  • Volgers 63

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Feitelijk zijn de meeste doden kort. Qua pijnlijk niveau levend verbranden of zo half gespietst worden dat je nog een paar uur leeft vind ik gewoon gruwelijk...of levend begraven, das abso creepy

Maar de ergste ( een waar ik zelf niet ver afstond) lijkt me ongetwijfeld kanker. Het fysieke en ook mentaal lijden in een periode van weken, maanden en het moeten opgeven van dingen/personen doet ongetwijfeld de meeste pijn. En ook voor mensen als ons die zo hard gewerkt hebben om zo'n lichaam te ontwikkelen en dan alles zien verdwijnen zodat je een zwak graatmager vel over bot mens wordt zonder haar, die constant moet braken en neerliggen... Daarbij is even fysiek lijden helemaal niets. De meesten zien dit helaas over het hoofd.
 
Feitelijk zijn de meeste doden kort. Qua pijnlijk niveau levend verbranden of zo half gespietst worden dat je nog een paar uur leeft vind ik gewoon gruwelijk...of levend begraven, das abso creepy

Maar de ergste ( een waar ik zelf niet ver afstond) lijkt me ongetwijfeld kanker. Het fysieke en ook mentaal lijden in een periode van weken, maanden en het moeten opgeven van dingen/personen doet ongetwijfeld de meeste pijn. Daarbij is even fysiek lijden helemaal niets. De meesten zien dit helaas over het hoofd.

oneens, ik verkies toch mentale pijn boven fysieke pijn, in alle gevallen:)
 
Dan ben je gek en heb je geen niet echt die shit van dichtbij gezien of meegemaakt, anders zou je het totaal met me eens zijn :)
 
Dan ben je gek en heb je geen niet echt die shit van dichtbij gezien of meegemaakt, anders zou je het totaal met me eens zijn :)

ik ben zo goed als dood vanbinnen, heb nooit last van mentale pijn:P vandaar dat ik het verkies boven fysieke pijn:D

kkan trouwens hetzelfde van jou zeggen, jij bent nog nooit echt gemarteld geweest, anders zou jij het totaal met mij eens zijn;)

durf wedden dat je sterven aan kanker verkiest boven een week gefolterd te worden tot je uiteindelijk sterft van de honger,bloedverlies,...
 
euhm, jongeman. Beiden kunnen niet exact over dezelfde kam geschoren worden, maar ik kan je wel verzekeren, ook al lijkt het niet zo, dat kanker wel degelijk een foltering is die zelfs langer aansleept dan je ooit voor mogelijk hield, misschien net niet zo intens als constant folteren (as far as i know) maar op een andere manier is zoveel erger. Ik kan het niet exact uitleggen jammer genoeg
 
Ling Chi :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Langzaam maar zeker kapot gesneden worden.
Jezus...
Wat zal er dan allemaal door je heen gaan. Dit is echt vreselijk, net als radbraken en klieven.
 
Op zeer jonge leeftijd, bijv. op je veertiende, doodgedoet worden in een op een datingsite georganiseerde gaygangbang.:eek:
 
euhm, jongeman. Beiden kunnen niet exact over dezelfde kam geschoren worden, maar ik kan je wel verzekeren, ook al lijkt het niet zo, dat kanker wel degelijk een foltering is die zelfs langer aansleept dan je ooit voor mogelijk hield, misschien net niet zo intens als constant folteren (as far as i know) maar op een andere manier is zoveel erger. Ik kan het niet exact uitleggen jammer genoeg

heb het zelf nog niet meegemaakt, dus het enige wat ik kan doen is me inbeelden hoe het zou zijn, en dat lijkt me een stuk minder erg dan een week gemarteld worden:P

---------- Toegevoegd om 23:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:33 ----------

Op zeer jonge leeftijd, bijv. op je veertiende, doodgedoet worden in een op een datingsite georganiseerde gaygangbang.:eek:

die zat er aan te komen:roflol:
 
Een paar messen naar het schijnt.
Whaha. Als je het letterlijk opvat wel.

Vraag me af, als er een arm bij jou wordt afgesneden, of je dan niet meteen buiten bewustzijn valt..En hoe hou je zoiets uit. Dat is toch gewoon onmogelijk. Je moet wel buiten bewust zijn vallen, want zoiets trek je gewoon niet.
 
Whaha. Als je het letterlijk opvat wel.

Vraag me af, als er een arm bij jou wordt afgesneden, of je dan niet meteen buiten bewustzijn valt..En hoe hou je zoiets uit. Dat is toch gewoon onmogelijk. Je moet wel buiten bewust zijn vallen, want zoiets trek je gewoon niet.

een beetje DBB-member kan hier zelfs gemakkelijk tegen:cool:
 
De rest van je leven doof/blind/verlamd zijn en dat niemand jouw uit je leven wilt verlossen.
 
De rest van je leven doof/blind/verlamd zijn en dat niemand jouw uit je leven wilt verlossen.

dat is wel monsterownage idd:roflol:
 
lijkt me wel een grappige marteling iemand zijn oog eruit te wippen, en de hersenen vanuit de oogholte langzaam naar buiten te trekken... hahahah :hahaha: wat een humor

met het oog een partijtje knikkeren ..hahahah :hahaha: wat een humor
 
lijkt me wel een grappige marteling iemand zijn oog eruit te wippen, en de hersenen vanuit de oogholte langzaam naar buiten te trekken... hahahah :hahaha: wat een humor

met het oog een partijtje knikkeren ..hahahah :hahaha: wat een humor
hier sluit ik me bij aan ,:roflol: lache joh:thumbs:

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------

lijkt me ookt niet echt prettig..:)

[Link niet meer beschikbaar]
 
Aan het kruis genageld zijn :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven