Fitness Seller

Wat lijkt jou de meest pijnlijke/ergste dood?

Status
Niet open voor verdere reacties.
vacuum van space, imploderen is niet fijn..

Wat die chinezen dede, van dat er bamboe langzaam door je heen ging groeien dat lijkt me pijnlijk!

In de middeleeuwen of wat later konden ze er wat van.

bijvoorbeeld , er werd een metalen emmer op je buik geplaatst die werd
langzaam verhit, met daarin dan 1 of meerdere ratten de enigste uitweg voor die beesten was dan je lichaam.
bah.

Hmm, de Middeleeuwen en metaal toch...:rolleyes:

Iemand in een hogedrukkamer steken is ook vuil, je ingewanden zoeken een weg naar buiten via al je openingen...

Kortom , genoeg manieren hoe je niet dood wilt gaan :o

ik heb eens in een film gezien hoe iemand werd vastgebonden en er met een vlijmscherp mes kleine sneetjes in hem werden gemaakt. het scheen dat je dan pas bij het duizendste sneetje overleed. iets uit de chinese oudheid ofzo, lijkt me erg pijnlijk.......

Hmm, de Middeleeuwen en metaal toch...:rolleyes:

Men deed 4000 voor Christus al aan ijzerbewerking, brons zo'n 1000 jaar later. Ik neem aan dat je weet dat dit metalen zijn. Ohja en de Middeleeuwen liepen grofweg van 500 tot 1500 na Christus, hierover zijn historici nog steeds aan het emmeren. Je hebt echt nog nooit een afbeelding van een persoon uit de middeleeuwen gezien met opvallend veel metalen voorwerpen op zijn lichaam bevestigd en in zijn handen?

Men deed 4000 voor Christus al aan ijzerbewerking, brons zo'n 1000 jaar later. Ik neem aan dat je weet dat dit metalen zijn. Ohja en de Middeleeuwen liepen grofweg van 500 tot 1500 na Christus, hierover zijn historici nog steeds aan het emmeren. Je hebt echt nog nooit een afbeelding van een persoon uit de middeleeuwen gezien met opvallend veel metalen voorwerpen op zijn lichaam bevestigd en in zijn handen?

Het ging hierbij om IJZEREN voorwerpen. In de middeleeuwen was men nog niet in staat om aan metaalbewerking te doen. De smelttemperatuur om metaal te maken kon immers niet bereikt worden...

Het ging hierbij om IJZEREN voorwerpen. In de middeleeuwen was men nog niet in staat om aan metaalbewerking te doen. De smelttemperatuur om metaal te maken kon immers niet bereikt worden...

Lul toch niet zo slap man. Een bronzen, ijzeren of zilveren voorwerp kan je gerust metaal noemen. Waar wilde je eigenlijk heen in eerste instantie met je gezeik, oh god iemand die het heeft over een metalen emmer uit de middeleeuwen, ik erger me kapot!

Hoezo kom ik dom over????

Lul toch niet zo slap man. Een bronzen, ijzeren of zilveren voorwerp kan je gerust metaal noemen. Waar wilde je eigenlijk heen in eerste instantie met je gezeik, oh god iemand die het heeft over een metalen emmer uit de middeleeuwen, ik erger me kapot!

?

Ik refereer toch niet naar een reactie van jou op dit onderwerp... Jij bent beginnen vitten op het feit dat ik metalen emmer in het vet heb gezet...

Een kleine van 5 jaar weet al dat ijzer niet gelijk is aan metaal... Als je jezelf ergert dan zal het wel aan je eigen liggen, of mag een mens zijn standpunt niet meer uitleggen fzo? Als 33-jarige zijn er toch wel ergere dingen waar je jezelf kan aan ergeren dan reacties op dit forum...

?

Een kleine van 5 jaar weet al dat ijzer niet gelijk is aan metaal... Als je jezelf ergert dan zal het wel aan je eigen liggen, of mag een mens zijn standpunt niet meer uitleggen fzo? Als 33-jarige zijn er toch wel ergere dingen waar je jezelf kan aan ergeren dan reacties op dit forum...

Ten eerste is internet gewoon keihard serieuze zaken voor mij, het internet is een belangrijk deel van mijn leven.

Ten tweede:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Metaal

En ik zal er een stukje voor je uit pasten:

Enkele algemeen bekende metaalsoorten zijn: ijzer, aluminium, koper, chroom, nikkel, lood, zink, tin, goud en zilver.

Als hij het heeft over een metalen emmer dan kan dit een emmer zijn gemaakt van een van die metaalsoorten. Lees nu die abominabele post van je terug, zet je pc uit en denk er even een uurtje over na.

Dan zie ik je hier over een uur.

Ten eerste is internet gewoon keihard serieuze zaken voor mij, het internet is een belangrijk deel van mijn leven.

Ten tweede:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Metaal

En ik zal er een stukje voor je uit pasten:

Enkele algemeen bekende metaalsoorten zijn: ijzer, aluminium, koper, chroom, nikkel, lood, zink, tin, goud en zilver.

Als hij het heeft over een metalen emmer dan kan dit een emmer zijn gemaakt van een van die metaalsoorten. Lees nu die abominabele post van je terug, zet je pc uit en denk er even een uurtje over na.

Dan zie ik je hier over een uur.

Haha Klaasje het kleine baasje...

Haha Klaasje het kleine baasje...

Juist, en weet je wat je nu doet?

Nu ga je lekker beneden aan de eettafel zitten en schrijf (met pen en papier ja) je 5000 keer het volgende:

Het internet heeft mij op mijn twintigste geleerd dat ijzer een bekende metaalsoort is, ik ben een product van het falende onderwijs in België.

Wat een fails.

Ijzer is een metaal. Nooit chemie gehad? :D

---------- Toegevoegd om 18:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:05 ----------

ik ben een product van het falende onderwijs in België.

? Wat zeg je nu man.
Als ik elke domme hollander als maatstaaf voor Nederlanders ga gebruiken, waar kom ik dan terecht?

Hm..ik had toch iets meer Belgische happers verwacht maar wat niet is kan nog komen.

ik heb eens in een film gezien hoe iemand werd vastgebonden en er met een vlijmscherp mes kleine sneetjes in hem werden gemaakt. het scheen dat je dan pas bij het duizendste sneetje overleed. iets uit de chinese oudheid ofzo, lijkt me erg pijnlijk.......

jep...dat heet "Ling Qi" oftewel slow slicing/death of a thousand cuts:cool:

Switch is wel ff ongenadig hard geownd.

OT: Er zijn vast wel genoeg manieren waarop je echt niet dood wilt gaan, bullet to the head lijkt me het minst erg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven