MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    81

Users who are viewing this thread

Japio

Semi-amateur
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
9 jul 2009
Ochtendje hobbyen in een andere gym met o.a. een Hammer Strength V-squat. :heart:

20210925_125656.jpg

Bosco55555

Colossal Veteran
Lid geworden
18 dec 2012
Lengte
1m71
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Daar zat ik dan heel gefocust en geconcentreerd xray beelden te bekijken van koffer inhoud. Staat er zo’n vrouw zonder bh met stijve tepels grote tieten voor me neus in haar t-shirt.

Focus weg maar testosteron hoog
hebben jullie samen een warming -up gedaan...

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Daar zat ik dan heel gefocust en geconcentreerd xray beelden te bekijken van koffer inhoud. Staat er zo’n vrouw zonder bh met stijve tepels grote tieten voor me neus in haar t-shirt.

Focus weg maar testosteron hoog
En ondertussen heeft ze een koffer vol geld drugs en wapens gesmokkeld.

Gremlin

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
4 jul 2020
Lengte
1m65
Die van ons ruimen ze nooit op. Zit altijd vol met minimaal 5 schijven beide kanten
Irritant als ze niet opruimen.

Jaren geleden was de eigenaar van de gym hiero het zat. Alles wat niet opgeruimd werd, haalde hij voor een paar dagen weg. Sindsdien is het hiero altijd netjes

dreamy1

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
1 sep 2015
Lengte
1m75
Irritant als ze niet opruimen.

Jaren geleden was de eigenaar van de gym hiero het zat. Alles wat niet opgeruimd werd, haalde hij voor een paar dagen weg. Sindsdien is het hiero altijd netjes
Ik heb er zelf geen last van. Ik begin altijd met barbell squatten tot mijn top set en als ik dan een legpress aantref met platen erop eraan begin ik al meteen met mijn set.

ak

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
7 mei 2021
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
Ik heb er zelf geen last van. Ik begin altijd met barbell squatten tot mijn top set en als ik dan een legpress aantref met platen erop eraan begin ik al meteen met mijn set.
Same here, kost anders teveel tijd om de legg press vol en af te laden

Hercules27

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
11 apr 2016
Lengte
1m84
Massa
104kg
Vetpercentage
16%
ja haha
topsporters
iedereen mag zichzelf lekker een topsporter noemen maar als je 3-5x per week 2 uurtjes in de sportschool staat val je volgens mijn zelfverzonnen definities niet binnen de categorie 'topsporter'
het gaat om de resultaten, maar inderdaad je zegt er zelf bij zelfverzonnen definities.

tymboo

Colossal Veteran
Elite Member
Challenge Winner
+10 jaar member
Lid geworden
12 jun 2007
Lengte
1m87
Massa
120kg
het gaat om de resultaten, maar inderdaad je zegt er zelf bij zelfverzonnen definities.
Ik denk toch dat er weinig sporters zijn die op topniveau presteren en minder dan 10 uur per week trainen

hoxyz

Colossal Veteran
Lid geworden
16 okt 2013
lol er is echt heel veel door getraind inderdaad. Levert ook wel lastige situaties op. De eigenaar van een gym kan door blijven trainen, lijkt me ook niet onlogisch dat dat gebeurt. Maar zijn trainingsmaatje gaat ook mee, en zijn broer, de andere medewerkers dan ook maar, die ene atleet die écht in voorbereiding op wat dan ook is, en die ander die super dedicated is. In heel veel gyms werden er volop uitzonderingen gemaakt. Ik hoorde van best veel mensen dat ze zich benadeeld voelden omdat ze wisten dat allerlei mensen wel mochten blijven komen maar zij dan weer niet. Moesten ze thuis maar gaan emmeren met home workouts en elastiekjes. In sommige gyms heeft dat, toen ze weer open gingen, best vervelende situaties opgeleverd.
Geen idee hoe het hier geregeld was maar in Engeland mochten prof sporters door trainen in een gym. Als je IFFB pro was en je brood ermee verdiende had je toegang tot een gym. Gebeurde hier ongetwijfeld ook.

azerate

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
21 okt 2017
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
when live gives you lemons , dreamy is just gonna legpress !

Naar boven