XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Lucky bastards! Ik word met u aangesproken in de gym 😳. Ik hou me maar voor dat ze ontzag voor mij hebben door m'n spiermassa 🤣
    U werd ik al op mijn 17e aangesproken. Gezichtsbeharing helpt enorm
     
    U werd ik al op mijn 17e aangesproken. Gezichtsbeharing helpt enorm
    Brian Brobbey ook op zijn
    1639257961619.jpg

    '17e'
     
    Dit was wel 1 van zijn mooiste.
    Mijn quote kwam uit Ready Steady Cook toen hij z'n teamgenote een mooie vrouw noemde en zij zei dat ze toch veel te oud voor hen was.

    Bij Goodmorning Britain komen Holly en Philip (of vervangers) vaak express met vragen om hem een reactie te ontlokken, zijn heerlijke compilaties van.
     
    Heb je hem geblokkeerd vanwege bro of vanwege dat die je appt in je vrij tijd? Of beide? :hahaha:
    Als eerste omdat ik niet wist wie het was. Na een dag of 3 kwam ik er achter maar ik ben voor collegas op een werktelefoon bereikbaar en niet mijn prive nummer. Directe collegas kunnen mij altijd bereiken. Ook buiten mijn werktijden.
     
    Welke pre’s zijn net zo goed als unstoppable van vroeger die verboden werd?
     
    Ik kreeg die venom pre workout als gratis goodie omdat ik bestelling boven de 100€ deed. Ik dacht dus dat het suikervrije energiedrank was, dus dronk ik het op net op werk. Keek ik op de zijkant van het blikje bleek het pre workout te zijn. :roflol:
    Zit ik achter de receptie met tintelingen en verhoogde hartslag.
     
    Welke pre’s zijn net zo goed als unstoppable van vroeger die verboden werd?
    Niks want 1.3 DMAA en AMP HCL zijn verboden.

    Pure 1.3dmaa werkt wel prima als je dat ergens kan krijgen. Heb jaren terug keer 50 gram gekocht en daar heb ik 5 jaar mee gedaan.
     
    Ik kreeg die venom pre workout als gratis goodie omdat ik bestelling boven de 100€ deed. Ik dacht dus dat het suikervrije energiedrank was, dus dronk ik het op net op werk. Keek ik op de zijkant van het blikje bleek het pre workout te zijn. :roflol:
    Zit ik achter de receptie met tintelingen en verhoogde hartslag.
    dreamy1 achter de balie !
    The Simpsons Cartoon GIF
     
    Back
    Naar boven