Fitness Seller

Wat moet ik doen?

Bezoekers in dit topic

Vain84

Novice
Lid geworden
21 mrt 2020
Berichten
13
Waardering
9
Lengte
1m81
Massa
83kg
Hallo mensen,

Ik zit met een probleem, ik heb een hangbuikje en soort zwembandje om mijn midden welk ik heel lelijk vind voor de rest ben ik overal strak. Ik wil graag van dat buikje af maar tegelijk ook massa bouwen.

ik wil vanaf morgen krachttraining gaan doen.

vraag 1.Moet ik eerst me buikje strak hebben en dan KT doen vanwege meer eten voor massa?.

Vraag 2 hoe kan ik nou afvallen om van dat buikje af te komen en tegelijk massa bouwen? Ik kom er gewoon niet uit kwa voeding.

afvallen is minder eten en massa is meer eten..... hoe kom ik hier uit??

dank u
 
Ik zou strak trainen tot het buikje je niet meer stoort mv een klein kcal tekort.
Dan een tijdje vullen met een klein kcal overschot tot je een mooie basis hebt.
Dan weer wat strak trainen.
 
Dank u voor je snelle reactie

jij zegt minder eten dus met andere woorden niet voor massa gaan?.

mis het mogelijk om massa te krijgen met minder eten? Of moet je perse meer eten dan je nodig hebt?.
 
Dank u voor je snelle reactie

jij zegt minder eten dus met andere woorden niet voor massa gaan?.

mis het mogelijk om massa te krijgen met minder eten? Of moet je perse meer eten dan je nodig hebt?.
Als je net begint met trainen lukt het voor velen wel wat massa te winnen, zolang je het kcal niet te groot maakt, dus geen crash dieet.
 
Massa bouwen = boven onderhoud eten
Buikje weg is afvallen = onder onderhoud eten

Je moet dus kiezen.
Met een klein tekort verlies je zo min mogelijk massa.

lees post 1 en gebruik de excel van post 2
 
7C06FB29-8532-438D-AB93-9111F3CB2C74.jpeg

Oké dit is dan me goddelijk lichaam wat moet ik hiermee
 
Beetje cutten mag wel, vrees dat je anders tijdens je bulk (massa bouwen) wat te dik gaat worden.
 
Oké mensen jullie hebben mij overtuigd! Ik ga dan eerst cutten eerst cardio icm krachttraining doen voor afvallen, eenmaal dat buikje helemaal weg dan meer eten voor massa.

pfff heb me laten vertellen door meerdere mensen dat dat buikje plat krijgen een heel langzaam proces is.
 
Oké mensen jullie hebben mij overtuigd! Ik ga dan eerst cutten eerst cardio icm krachttraining doen voor afvallen, eenmaal dat buikje helemaal weg dan meer eten voor massa.

pfff heb me laten vertellen door meerdere mensen dat dat buikje plat krijgen een heel langzaam proces is.
Het gehele bodybuilding is jammer genoeg een langzaam proces :)
 
Oké mensen jullie hebben mij overtuigd! Ik ga dan eerst cutten eerst cardio icm krachttraining doen voor afvallen, eenmaal dat buikje helemaal weg dan meer eten voor massa.

pfff heb me laten vertellen door meerdere mensen dat dat buikje plat krijgen een heel langzaam proces is.
Rome is ook niet in 1 dag gebouwd ;)
 
Das ook waar. Top forum dit! Zo snel reacties! Gewoon geweldig! Toppers!!!! Ik ga vanaf morgen beginnen met afvallen. Mijn dank is groot.
Succes, de start maken is het moeilijkste, als de resultaten en kennis begint te komen word het leuker en leuker dus volhouden en veel inlezen is de tip :)
 
Succes, de start maken is het moeilijkste, als de resultaten en kennis begint te komen word het leuker en leuker dus volhouden en veel inlezen is de tip :)
En stel vragen als je ergens niet uitkomt!
 
Das ook waar. Top forum dit! Zo snel reacties! Gewoon geweldig! Toppers!!!! Ik ga vanaf morgen beginnen met afvallen. Mijn dank is groot.
Groetjes
 
Back
Naar boven