Fitness Seller

wat moet ik nou doen heb geen idee

bartalbers

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
60kg
Goedendag,

Ik ben 14 jaar en wil een sixpack geen verassing. Alleen wil ik mijn vet op mijn buik verliezen. ik ben 180cm lang en 60kilo mijn vetpercentage is of 15% of 8% heb ik opgezocht op een site maar kreeg twee antwoorden. Ik denk 8%. Mijn buik is glad maar als je het vastpakt zit er nog een beetje vet. maar goed ik heb een trainnings plan voor mijn buikspieren maar geen plan voor mijn vetpercentage kan iemand mij daarbij helpen.

groet BartAlbers

verkeerde forum knul :rolleyes:
dit is een forum over bodybuilding, waar mensen hun hele lichaam trainen, niet alleen buikspieren

Plaatselijk vet verliezen is zo miniem dat het als niet mogelijk wordt gezien , dus moet je vet verliezen over het gehele lichaam maw cardio doen. Als je vetpercentage 8% was dan zou je je buikspieren wel degelijk zien.

whehe verkeerde forum jongen. je kan beter eerst wat gaan lezen want op zon vraag krijg je alleen maar negatief commentaar.

ik zou nog minder eten en helemaal anorexia nervosa worden! zo kom je er wel hoor

Beter ga je naar een anorexia forum

Je weegt fuking 60 kilo bij 1.80 en wil afvallen HAHAHAHAH

Je bent wel grappig

ga meer eten gek

Als je geen zichtbaar six-pack hebt zit je niet op 8% (en je spiermassa is met 60 kilo bij 180 ook niet echt indrukwekkend)

troll

HE, :windup:
Beetje relax doen tegen deze jongen.
Hij is pas 14,sommige weten op hun 34ste nog nie eens dat je geen plaatselijk vet kan verbranden. (iedereen die aan de slim belly zit bij mij op de sportschool bijv.)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
hallo jongens,

Oke ik weet het maar ik heb geen spieren ben nu al een jaar bezig.
trouwens het klopt wel van 180 en 60 kilo. maar er zit nog vet op mijn buik klein beetje hoort dat en kan ik dan een sixpack krijgen.

hallo jongens,

Oke ik weet het maar ik heb geen spieren ben nu al een jaar bezig.
trouwens het klopt wel van 180 en 60 kilo. maar er zit nog vet op mijn buik klein beetje hoort dat en kan ik dan een sixpack krijgen.

1. Stickies lezen
2. Eten als een paard
3. Trainen als een beer

Dan krijg jij die sixpack

Goedendag,

Ik ben 14 jaar en wil een sixpack geen verassing. Alleen wil ik mijn vet op mijn buik verliezen. ik ben 180cm lang en 60kilo mijn vetpercentage is of 15% of 8% heb ik opgezocht op een site maar kreeg twee antwoorden. Ik denk 8%. Mijn buik is glad maar als je het vastpakt zit er nog een beetje vet. maar goed ik heb een trainnings plan voor mijn buikspieren maar geen plan voor mijn vetpercentage kan iemand mij daarbij helpen.

groet BartAlbers

Ik zal je proberen te helpen.

Je zegt dat je nog een beetje vet hebt. Bij 8% heb je een goed zichtbare sixpack zonder aan te spannen. Zodoende kan ik concluderen dat jij zeker geen vetpercentage van 8% hebt.

Vet meten op internet , weegschalen etc zijn niet betrouwbaar. Laat een 3 punts meting doen bij een gym.

Puur vanuit het oogpunt dat je een sixpack wilt zou je dus moeten cutten om vet te verliezen. Maar... Ik zou dit niet adviseren want als jij cut en op 8% zit ben je enkel vel over bot met een sixpack. 1.80 bij 60 kilo is namelijk niets, helemaal als daar een 15% vet van is.

Wat jij zou moeten doen is vooral meer goed en clean eten en gaan trainen voor massa. Als je eenmaal massa bent aangekomen kan je cutten en zie je er goed uit en heb je een sixpack.

Om je kcalbehoefte te berekenen kan je een site zoals voedingsbehoefte.nl gebruiken en verder de stickys lezen op dit forum om meer kennis op te doen over hoe je gezond in gewicht kunt aankomen. Veel succes met het behalen van je streeffysiek.

ik zal je proberen te helpen.

Je zegt dat je nog een beetje vet hebt. Bij 8% heb je een goed zichtbare sixpack zonder aan te spannen. Zodoende kan ik concluderen dat jij zeker geen vetpercentage van 8% hebt.

Vet meten op internet , weegschalen etc zijn niet betrouwbaar. Laat een 3 punts meting doen bij een gym.

Puur vanuit het oogpunt dat je een sixpack wilt zou je dus moeten cutten om vet te verliezen. Maar... Ik zou dit niet adviseren want als jij cut en op 8% zit ben je enkel vel over bot met een sixpack. 1.80 bij 60 kilo is namelijk niets, helemaal als daar een 15% vet van is.

Wat jij zou moeten doen is vooral meer goed en clean eten en gaan trainen voor massa. Als je eenmaal massa bent aangekomen kan je cutten en zie je er goed uit en heb je een sixpack.

Om je kcalbehoefte te berekenen kan je een site zoals voedingsbehoefte.nl gebruiken en verder de stickys lezen op dit forum om meer kennis op te doen over hoe je gezond in gewicht kunt aankomen. Veel succes met het behalen van je streeffysiek.

+1

dit is gewoon een kloon die weer sixpack topic nmr1026483 post voor de lol.

"dit is gewoon een kloon die weer sixpack topic nmr1026483 post voor de lol."

helemaal niet dit is sirieus ik wil een sixpack. Heb ook al bij de huisarts gevraagd en die verwees me door naar dit forum of de sportschool.

Maar nog 1 vraag wat kan ik eten om geen vet te krijgen maar wel spiermassa.
Help poederdrank van de drogist bij het spierenopbouw.

Laatst bewerkt:
"dit is gewoon een kloon die weer sixpack topic nmr1026483 post voor de lol."

helemaal niet dit is sirieus ik wil een sixpack. Heb ook al bij de huisarts gevraagd en die verwees me door naar dit forum of de sportschool.

Maar nog 1 vraag wat kan ik eten om geen vet te krijgen maar wel spiermassa.
Help poederdrank van de drogist bij het spierenopbouw.

Huisarts die je doorverwijst naar dbb ? ja hoor :D:D:D

het is echt waar!! Ben echt serius.

trouwens is dit een goed trainings progamma voor buikspieren en armspieren.
alles 48 keer per dag boven onder zij en opdrukken

Terug
Naar boven