Fitness Seller

wat moet ik nou doen heb geen idee

het is echt waar!! Ben echt serius.

trouwens is dit een goed trainings progamma voor buikspieren en armspieren.
alles 48 keer per dag boven onder zij en opdrukken

Ga nou eerst eens ff sticky`s lezen kerel......
En misschien moet je je ook es gaan verdiepen in het fitness, wat het inhoud, de bedoeling is, hoeveel reps. je moet aanhouden enz.enz......:rolleyes:

En kom dan maar weer terug als je nog vragen hebt.

slot ban sterf

"dit is gewoon een kloon die weer sixpack topic nmr1026483 post voor de lol."

helemaal niet dit is sirieus ik wil een sixpack. Heb ook al bij de huisarts gevraagd en die verwees me door naar dit forum of de sportschool.

Maar nog 1 vraag wat kan ik eten om geen vet te krijgen maar wel spiermassa.
Help poederdrank van de drogist bij het spierenopbouw.

:roflol: :roflol:

Ik snap niet waarom iemand -alleen- een six pack wil. Je wil er voor de rest toch ook goed uit zien? Je rug, je armen, schouders, benen, die tellen allemaal mee.

Als ik jou was zou ik het volgende doen.
- Een trainings schema maken met iemand die er verstand van heeft of post het hier op dit forum na dat je er serieus over na hebt gedacht.
- Stel normale eisen, niet "ik wil een six pack" maar bijvoorbeeld, ik wil zo en zo veel kilo wegen met X vet percentage.
- Ga op je voeding letten, lees de voeding stickies!
- Hard trainen, eten als een paard en je zult zien dat je een gelukkige jongen word! :P

verkeerde forum knul :rolleyes:
dit is een forum over bodybuilding, waar mensen hun hele lichaam trainen, niet alleen buikspieren

Ik lees dat dit een forum over BB is, maar ook een fitness forum en voor mensen die hun levensstijl fysiek willen verbeteren, dus deze KNUL !! is hier prima op zijn plek.

Ik lees dat dit een forum over BB is, maar ook een fitness forum en voor mensen die hun levensstijl fysiek willen verbeteren, dus deze KNUL !! is hier prima op zijn plek.

bodybuild is heel iets anders als fitness.. Dan moet hij kijken op [Link niet meer beschikbaar] of www.fitnessforum.nl

Maar goed, ervan uit gaan dat hij wel wilt bodybuilden, dan moet hij eerst eens al die stickies door lezen... lezen lezen lezen, uren ben je ermee zoet en dan ga je zelf een voeding en traininggsschema in elkaar knutselen. Als hij dat gedaan heeft mag hij hier een topic maken en zijn bevindingen posten en DAN en ALLEEN DAN pas zal hij goed geholpen worden!!

Niemand kauwt hem allemaal shit voor... Bodybuilding is niet voor niets een sport voor doorzetters!

bodybuild is heel iets anders als fitness.. Dan moet hij kijken op [Link niet meer beschikbaar] of www.fitnessforum.nl

Maar goed, ervan uit gaan dat hij wel wilt bodybuilden, dan moet hij eerst eens al die stickies door lezen... lezen lezen lezen, uren ben je ermee zoet en dan ga je zelf een voeding en traininggsschema in elkaar knutselen. Als hij dat gedaan heeft mag hij hier een topic maken en zijn bevindingen posten en DAN en ALLEEN DAN pas zal hij goed geholpen worden!!

Niemand kauwt hem allemaal shit voor... Bodybuilding is niet voor niets een sport voor doorzetters!
inderdaad, al denk ik dat je als "fitnesser" hier ook best terecht kan voor goede info enzo, maar vragen als ik wil alleen een sixpack vind ik eigenlijk niet echt thuis horen hier.

Jullie snappen het niet, de operators beheerders oprichters bepalen wat voor forum dit is.Niet de bezoekers.In de eerste alineas cq welkomst text staat duidelijk dat dit OOK een fitness forum is !

Wat is hier zo moeilijk aan.Hou toch eens op met dat afzeiken van de eerste nieuwe bezoekers hier.

Jullie snappen het niet, de operators beheerders oprichters bepalen wat voor forum dit is.Niet de bezoekers.In de eerste alineas cq welkomst text staat duidelijk dat dit OOK een fitness forum is !

Wat is hier zo moeilijk aan.Hou toch eens op met dat afzeiken van de eerste nieuwe bezoekers hier.
tuurlijk dat klopt, maar alleen een sixpack willen slaat nergens op of hoort dat soms bij "fitness" :rolleyes:

Sixpack is buiktrainingen is oa fitness....of ik moet wat missen.???

Terug
Naar boven