AndroidHealthClinic

Wat moet ik nou eten

RuudG

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
66kg
Vetpercentage
14%
Beste fitnessfanaten,

Ik ben 2 maanden geleden begonnen met Fitness. Ik woog toen 62,5 Kilo ondertussen weeg ik 67,4 = te verklaren omdat ik 3 jaar niet meer gesport hebt, ik erg magere spieren heb/had en omdat ik veel meer eet. Kunnen jullie even naar onderstaande eetpatroon kijken ?

Nu over dat eten:
2 bruine boterhammen pindakaas/hagelsag
2 pistolets/sandwiches met hagelslag of pindakaas
2 bruine boterhammen met salade of weer hagelsag
2 pistolets/sandwiches met hagelslag of pindakaas
2 Zelfgemaakte milkshakes banaan (dit niet elke dag , bananen zijn snel op )
Avond eten: kip, rijst, pastas, ook groentjes natuurlijk,
2 pistolets/bruine boterham met pindakaas of hagelsag

--> Rice en Protein van BodyLab nodig ? of liever Whey Pro (voor na het trainen)

--> veel te veel hagelslag en pindakaas, pindakaas is eigenlijk een boosdoener met zijn verzadigde vetten. Welke variatie heb ik hier nog nodig , wat eten jullie op de boterham ? vroeger at ik maar 4 boterhammen en een avond eten :s dit is toch al een pak meer maar mss niet juist genoeg

in pindakaas zitten goede vetten
hagelslag,sandwiches,pistolets zou ik eruit doen en vervangen

• Topic Starter Topic Starter
Pistolets en sandwiches ziten toch wel wat caloriën in. Als je me een goede reden geeft waarom ik ze zou moeten vervangen doe ik dat wel =p. Te weinig koolhydraten aangezien het wit brood is .. zoiets ?

hoe heb jij u vetpercentage gemeten 14% met jouw gewicht en lengte lijkt mij wat veel...?

hoe heb jij u vetpercentage gemeten 14% met jouw gewicht en lengte lijkt mij wat veel...?
Daar heb je Gelijk haai, hebben op school eens een vetmeting gedaan met onnauwkeurig materiaal zo een vetklem. En dan veel berekeningen moeten doen.
Uhm ja weet je, zal het eens opvragen ... ik twijfelde ook aan het resultaat . Zal het nog eens opvragen ;)

komt door die pistolets,sandwiches en hagelslag(simpele koolhydraten)
vervang ze door HAVERMOUT/BRINTA,BRUIN BROOD, BRUINE RIJST (complexe koolhydraten)

Ok, heb juist mijn brinta er door gewerkt. valt wel als een steen op je maag . De mama gaat de gewone rijst vervangen door zilvervlies rijst. Er staat nog koude pasta(bruine) in de de koelkast.. dat kan ik eten met bruine boterhammen (prokorn)

Hier heb ik mijn profiel gevonden van vorig jaar:
Het vetpercentage hebben we ook moeten berekenen in kg. Hier kreeg je dan de formule: Voor Ruud was dit dan :
61,8*16/100 = 9kg volgens de formule van DURNIN –WOMERSLEY SIRI,
61,8*9,8/100 = 6,05kg volgens de formule van JACKSON en al. en SIRI.
sterke afwijking tussen beide :D aan gezien ik niet zou weten waar er wel 9 kg vet aan mij zou hangen zou ik toch gaan voor die 2de formule

grtz

Terug
Naar boven