RuudG
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 14%
Beste fitnessfanaten,
Ik ben 2 maanden geleden begonnen met Fitness. Ik woog toen 62,5 Kilo ondertussen weeg ik 67,4 = te verklaren omdat ik 3 jaar niet meer gesport hebt, ik erg magere spieren heb/had en omdat ik veel meer eet. Kunnen jullie even naar onderstaande eetpatroon kijken ?
Nu over dat eten:
2 bruine boterhammen pindakaas/hagelsag
2 pistolets/sandwiches met hagelslag of pindakaas
2 bruine boterhammen met salade of weer hagelsag
2 Zelfgemaakte milkshakes banaan (dit niet elke dag , bananen zijn snel op )
Avond eten: kip, rijst, pastas, ook groentjes natuurlijk,
2 pistolets/bruine boterham met pindakaas of hagelsag
--> Rice en Protein van BodyLab nodig ? of liever Whey Pro (voor na het trainen)
--> veel te veel hagelslag en pindakaas, pindakaas is eigenlijk een boosdoener met zijn verzadigde vetten. Welke variatie heb ik hier nog nodig , wat eten jullie op de boterham ? vroeger at ik maar 4 boterhammen en een avond eten :s dit is toch al een pak meer maar mss niet juist genoeg
Ik ben 2 maanden geleden begonnen met Fitness. Ik woog toen 62,5 Kilo ondertussen weeg ik 67,4 = te verklaren omdat ik 3 jaar niet meer gesport hebt, ik erg magere spieren heb/had en omdat ik veel meer eet. Kunnen jullie even naar onderstaande eetpatroon kijken ?
Nu over dat eten:
2 bruine boterhammen pindakaas/hagelsag
2 bruine boterhammen met salade of weer hagelsag
2 Zelfgemaakte milkshakes banaan (dit niet elke dag , bananen zijn snel op )
Avond eten: kip, rijst, pastas, ook groentjes natuurlijk,
2 pistolets/bruine boterham met pindakaas of hagelsag
--> Rice en Protein van BodyLab nodig ? of liever Whey Pro (voor na het trainen)
--> veel te veel hagelslag en pindakaas, pindakaas is eigenlijk een boosdoener met zijn verzadigde vetten. Welke variatie heb ik hier nog nodig , wat eten jullie op de boterham ? vroeger at ik maar 4 boterhammen en een avond eten :s dit is toch al een pak meer maar mss niet juist genoeg

aan gezien ik niet zou weten waar er wel 9 kg vet aan mij zou hangen zou ik toch gaan voor die 2de formule