XXL Nutrition

Wat nemen de "grote" jongens???

jp79

Ripped Bodybuilder
Waardering
1
Misschien al wel vaker een topic over geweest maar deze niet kunnen achterhalen. Wat gebruiken de echte grote jongens nou als Ronnie, Jay etc.?
Deze jongens nemen toch niet een "simpel" HGH'tje zoals Arnie ook al deed in de jaren '70. Dat verschil is veelste groot! Zouden deze gasten de allernieuwste groeihormonen gewoon naar binnen kanllen. Zag laatst een experiment met een muis die kreeg de nieuwste groeihormonen naar binnen. Je zag foto's steeds van een aantal weken verder. De resultaten waren angstaanjagend. Niet normaal echt uitgegroeid tot een monstermuis met dikke spierballen. Zouden deze jongens zich hier aan wagen?
Misschien zeg ik nu wat geks maar schoot bij mij te binnen. Zouden doktoren je dna zo kunnen beinvloeden dat je zo groot wordt als de "jongens van tegenwoordig?
Wie kan mij hier wat meer duidelijk over geven....???

Ik denk eerder dat de grote jongens het zelfde gebruiken als de meeste jongens hier op de board, alleen de gebruikte dosis ligt bij hun vele malen hoger en zij kuren ook langer.
Er zijn in het verleden voorbeeldkuurtjes gepost hier op DBB, of ze echt zijn weet ik niet.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk eerder dat de grote jongens het zelfde gebruiken als de meeste jongens hier op de board, alleen de gebruikte dosis ligt bij hun vele malen hoger en zij kuren ook langer.
Er zijn in het verleden voorbeeldkuurtjes gepost hier op DBB, of ze echt zijn weet ik niet.

Zou kunnen hoor!!! Maar ik ben toch geneigd te geloven dat zij andere "spulletjes" nemen. Kan ik niet onderbouwen maar afgezien van hun genetische aanleg zijn ze zo groot:eek:

Inderdaad, de dosis ligt vele malen hoger, plus de frequentie natuurlijk, 365 dagen/bridges etc zullen niet ongewoon zijn. Kan me ook goed voorstellen dat de nieuwste shizzl snel in het prof circuit opduikt (sneller dan onder de recreatieve gebruikers iig)

sth en hgh is t zelfde, in de 80´s was het wel mogelijk om t gh uit schedels van bepaalde apen (weet zo snel niet welke) te halen, o.a steve michalik deed dit

Ik heb es paar x gemaild met een Pro uit Venuzuala,
en die gebruikte 2g testo per week en 1 G equipose + hgh en slin.
Dat was in off season.

Iemand van de belgische IFBB top die bij ons traint,
neemt 1500mg test per week + 600mg deca + hgh + slin

K heb es een schema gezien van Mustafa Mohammed en die
nam 500mg sustanon per dag + nog een hele reeks andere middelen.
Maar of dit waar is weet ik niet.

als dat waar is chapeloere dan valt het allemaal reuze mee

profs nemen de zelfde producten als de amateurs alleen in vele grotere dosissen;)

500mg sus per dag is zeker niet overdreven...

Volgens mij krijgen die profs ook wel van die geheime middeltjes die goed werken en waar je snel dood aan gaat

Misschien beschikken sommigen inmiddels over Myostatine-blokkers die ook daadwerkelijk effectief zijn. Dat zou echt een verschil kunnen maken.

volgus mij zijn de meeste gewoon naturel zeker jay en ronnie want die trainen gewoon hard en eten goed dus!

Dat is zo, zij bewijzen dat het ook zonder kan.

levrone had aan ronnie voor dat hij olympia werd zijn 'geheimpje' verklapt wat hij gebruikte, dus dat houdt in dat wat levrone gebruikte ook voor ronnie major ging werken. Dit zal denk ik geen nieuw middel zijn maar eerder een soort perfecte mix van hedendaagse 'middelen'.

Ik denk dat de hedendaagse grote jongens gewoon veel meer experimenteren, en wat werkt wij uiteindelijk naar jaren lang pas de info van krijgen!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben nog steeds geneigd om te geloven dat die groeihormoon die b.v. zoals ik beschreef bij die muis die gasten ook krijgen. Hoe kan het anders dat die gasten van tegenwoordig zoveel groter zijn als dan vroeger. Kan me moeilijk voorstellen dat het alleen aan de hoeveelheid mg ligt.
Ik ben toch geneigd om te geloven in dat soort "wondermiddelen". Kan het niet onderbouwen maar is een gevoel...

"wondermiddelen" dat dachten ze ook destijds over dorian.
waar heb je trouwens die site met die muis gezien?

Er zijn geen wondermiddelen idd.

Terug
Naar boven