MuscleMeat

Wat nemen de "grote" jongens???

Bij een normaal kuurtje krijgen velen te kampen met nevenwerkingen zoals haaruitval enzo... Als de pro's hetzelfde nemen maar in veeeeeeeeel hogere dosissen, hoe komt het dan dat de meesten zo'n mooie haardos hebben en er zo goed uitzien, ect... Zou het niet kunnen dat die mannen bezig zijn met genetisch spul ofzo?

Je slaat de spijker op de kop. Het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat de pro's zoveel roids e.d. hun lichaam in raggen en dan nog vrolijk rondhuppelen....

Wat ik al gehoord heb van een undercover ifbb pro: Jay Cutler en Markus Rühl zouden de topgebruikers zijn met rond de 7-8 gr aas per week

Andere namen die genoemd zijn (en niet toevallig de kleinere kerels haha) zijn david henry en troy alves 2-3 gr totaal per week (enkel aas natuurlijk)

Ik blijf er bij dat genen weldegelijk belangrijk zijn maar niet in die mate dat sommigen willen laten uitschijnen, ik durf er vrij veel geld op verwedden dat er hier op dit board kerels zijn die mits ze nu 4-5j die megadoseringen gaan doen ook prof kunnen worden

Wat ik al gehoord heb van een undercover ifbb pro: Jay Cutler en Markus Rühl zouden de topgebruikers zijn met rond de 7-8 gr aas per week

Andere namen die genoemd zijn (en niet toevallig de kleinere kerels haha) zijn david henry en troy alves 2-3 gr totaal per week (enkel aas natuurlijk)

Ik blijf er bij dat genen weldegelijk belangrijk zijn maar niet in die mate dat sommigen willen laten uitschijnen, ik durf er vrij veel geld op verwedden dat er hier op dit board kerels zijn die mits ze nu 4-5j die megadoseringen gaan doen ook prof kunnen worden

dat is iets wat ik ook denk, er zijn hier een paar gasten waar echt wel potentieel inzit , ze groeien natural op een paar jaar al als kool wat sommigen van ons met aas zelfs niet bereiken op 10j

laat zo gasten eens 3x 8 weken kuren met 6 weekjes pauze tss voor een jaar, na dat jaar 12-16 weeks kuren met GH enz en je zal zien wat voor monsters het zijn!

Jullie vergeten vaak ook de discipline en motivatie om er mee door te gaan. Zie ook vaak grote talenten, maar die haken na 2 jaar weer af.

Ik weet wel dat Jay wel eens heeft gezegd. Ik ben niet bereid de risico's te nemen die anderen wel durven te nemen. Hmm zegt misschien nog meer over sommige als over jay.

Jullie vergeten vaak ook de discipline en motivatie om er mee door te gaan. Zie ook vaak grote talenten, maar die haken na 2 jaar weer af.

Ik weet wel dat Jay wel eens heeft gezegd. Ik ben niet bereid de risico's te nemen die anderen wel durven te nemen. Hmm zegt misschien nog meer over sommige als over jay.

jij bevoorbeeld! ! !

wat een stats man, als jij een paar goeie kuren zet en dan cut naar +- 5% damnnnn wat een monster van jou valt toch een hulk te maken hoor:eek:

je kan gemakkelijk naar de 155-160 met een massakuur en vandaaruit droog opbouwen en dat gewicht behouden en dan 140 droog het podium op

jij bevoorbeeld! ! !

wat een stats man, als jij een paar goeie kuren zet en dan cut naar +- 5% damnnnn wat een monster van jou valt toch een hulk te maken hoor:eek:

je kan gemakkelijk naar de 155-160 met een massakuur en vandaaruit droog opbouwen en dat gewicht behouden en dan 140 droog het podium op

Ries is niet het " look at me i've got a tanga" type denk ik :D

Hey allemaal,

Om even te replyen op een eerdere reactie in deze thread. Wel pro's gebruiken Proscar om haaruitval tegen te gaan. Proscar zou de eigenschappen hebben om de hoeveelheid DHT in je systeem te verlagen.
Het vertraagt als het ware het kaal worden.

Greetz

Hey allemaal,

Om even te replyen op een eerdere reactie in deze thread. Wel pro's gebruiken Proscar om haaruitval tegen te gaan. Proscar zou de eigenschappen hebben om de hoeveelheid DHT in je systeem te verlagen.
Het vertraagt als het ware het kaal worden.

Greetz

Proscar bevat finasteride he? Wat is de dagelijkse hoeveelhid dan en hoe lang?:D

jij bevoorbeeld! ! !

Hmm dat gewicht zou ik misschien met een paar kuren wel kunnen halen.
Met een paar goede dieten naar 5% zou misschien ook nog wel kunnen.
Echter hoe ziet het er dan uit?
Symetrie, proportie, enz enz. Mijn borst bijvoorbeeld sucks.
Massa is niet moeilijk voor mij. Maar heel droog worden is een stuk lastiger.

En wat Little Me al zegt: Ik in een posing slip:D

Ach, zolang je geen pic's post vind ik het prima!! Waar jij je lekker bij voelt he;)

Hmm dat gewicht zou ik misschien met een paar kuren wel kunnen halen.
Met een paar goede dieten naar 5% zou misschien ook nog wel kunnen.
Echter hoe ziet het er dan uit?
Symetrie, proportie, enz enz. Mijn borst bijvoorbeeld sucks.
Massa is niet moeilijk voor mij. Maar heel droog worden is een stuk lastiger.

En wat Little Me al zegt: Ik in een posing slip:D

dat zijn allemaal dingen waar aan te werken valt, je bent kuurmaagd, bij men eerste kuur suckte men schouders echt erg van vroegere blessures , maar na de test en tren kuur waren men schouders ineens het dubbel van wat ze ervoor waren, op 8 weken tijd, je zal versteld staan wat een goeie kuur(of drie:p ) met ke chest en proporties zal doen!!!

Terug
Naar boven