- Waardering
- 228
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kennen we die niet

Weet niet of het deze muis was maar daar geef ik jullie deze week uitsluitsel over. Die muis moest monsterlijke spieren hebben gekregen. Hij was toen een BIG MAUSKennen we die niet
![]()

Weet niet of het deze muis was maar daar geef ik jullie deze week uitsluitsel over. Die muis moest monsterlijke spieren hebben gekregen. Hij was toen een BIG MAUSKennen we die niet
![]()

Klopt het verhaal erachter dan dat dit met een nieuw soort groeihormoon is gebeurd?Wat een gek!!! Ja dat zal de Big Maus wel zijn ja.Klopt het verhaal erachter dan dat dit met een nieuw soort groeihormoon is gebeurd?

de eerste freak - dorian yates - is toch geen genetic freak? had/heeft ectogenen
Toch ongelofelijk dat er nog steeds gasten zijn die geloven dat profs niets nemen.volgus mij zijn de meeste gewoon naturel zeker jay en ronnie want die trainen gewoon hard en eten goed dus!
Toch ongelofelijk dat er nog steeds gasten zijn die geloven dat profs niets nemen.
Allemaal Muscletech en Weider shizzle waar ze groot mee zijn geworden.
Was helemaal geen ecto. Hij was een rasechte meso. Mensen zien wat kinder/jeugd foto's en denken meteen dat hij een ecto is. Lou Ferrigno was in zijn jeugd ook niet breed, werd er zelfs om gepest. Je zou versteld staan wat pubertijd met een mens kan doen , pas dan kan je het lichaamstype goed herkennen.de eerste freak - dorian yates - is toch geen genetic freak? had/heeft ectogenen