XXL Nutrition

Wat nemen de "grote" jongens???

Ik weet wel zeker dat die pro's middelen voorgezet krijgen die nog vet experimenteel zijn. Daarbij is het gewoon ziekelijk; tijdens het trainen zijn er artsen bij de elk half uur de waardes in hun bloed testen en als het nodig is spuiten ze bij. ( suspension).

Dit heb ik gehoord van een pro, en ik heb ook via de mail contact gehad met Coleman.. No shit. Ik heb em gevraagd naar het asperine verhaal en hij neemt elke dag 80 mg voor zn hart.. Superveel lever tabletjes en wat nog meer. Dit zie je ook op 1 van zn videos.

Daarnaast wil ik ook nog een groot verschil aanmaken tussen die Mr Olympia pro's en "pro's ".

Ga er maar niet van uit dat COleman het doet met 1500 mg test. Die gaat zeker over de 2500 heen, en nog veel meer ook denk ik. Zie je zn pens, komt door de HGH 15iu per dag en meer!
Ga je maar geen voorstellingen maken over dat ze niet over 1500 mg gaan want dat is gewoon zeer onrealistisch..

Lol, wondermiddelen.

Profs zijn genetische freaks, reageren erg goed op AAS en peptide hormonen en daarnaast hebben de top van de profs de ideale omstandigheden om te groeien. Ze hoeven vaak niet te werken door hun sponsorcontracten. Er is al een groot verschil tussen de profs die op de Olympia staan en de rest van de profs. Niet elke prof ziet eruit als een Ronnie Coleman, dat is gewoon een genetische freak. Die gasten waren op 20-jarige leeftijd al een stuk groter dan de meesten van ons.
Daarnaast hebben ze ook nog eens uitstekende begeleiders om hun heen en trainen ze al jaren aaneen en gedisciplineerd.

]
Weet niet of het deze muis was maar daar geef ik jullie deze week uitsluitsel over. Die muis moest monsterlijke spieren hebben gekregen. Hij was toen een BIG MAUS:eek: Kennen we die niet???
myostatin_001.jpg

Ziet er toch vrij BB uit:D

Ik denk dat mijn slang em wel aankan:evil2:

Grootste verschil dat ze echt freaky geworden zijn is de toevoeging van insuline op de juist manier

de eerste freak - dorian yates - is toch geen genetic freak? had/heeft ectogenen

de eerste freak - dorian yates - is toch geen genetic freak? had/heeft ectogenen
Was helemaal geen ecto. Hij was een rasechte meso. Mensen zien wat kinder/jeugd foto's en denken meteen dat hij een ecto is. Lou Ferrigno was in zijn jeugd ook niet breed, werd er zelfs om gepest. Je zou versteld staan wat pubertijd met een mens kan doen , pas dan kan je het lichaamstype goed herkennen.

Er zijn geen wondermiddelen, gewoon goede genen en non stop stacken aan hoge dosis van alles wat er te krijgen is.

ik ga geen namen noemen maar ik ken ook iemand die meedraait op belgisch topniveau

massa:
200mg oxy per dag
1500mg sustanon
800mg deca
1000mg boldenon (deca en boldo mogen samen volgens hem, geen betwisten aan want de trainer zegt dat het goed is)
10iu gh

wedstrijd
100mg tren ace per dag
100mg winstrol per dag
200mg prop per dag
10iu gh
clen, lassix en stackers bij mekaar voor vocht af te drijven en extra droog te worden.

ik vroeg achter de leverwaardes enz en die waren 8 x hoger als normaal, bloeddruk van 18/12 en een kop die er 15j ouder uit gaat zien op een jaar.
ik zei pas op of je krijgt iets aan de hand, geen intresse zegt i ik heb een doel voor ogen, en ik zal dat halen en als ik dood blijf ga ik als een beest!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven