"wondermiddelen" dat dachten ze ook destijds over dorian.
waar heb je trouwens die site met die muis gezien?
Zou ik ff aan een maatje van mij vragen. Die heeft hij mij laten zien. Komt in deze dagen wel een link van...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
levrone had aan ronnie voor dat hij olympia werd zijn 'geheimpje' verklapt wat hij gebruikte, dus dat houdt in dat wat levrone gebruikte ook voor ronnie major ging werken.

Of ik vergis me wel heel sterk maar naar mijn mening heeft Arnie STH gehad....
Me geheugen laat me toch niet in de steek he...![]()
weet je t al??Hoor wel verhalen van 30iu hgh per dag, 2500mg test e en 2000mg deca per week. insuline oo 20iu og meer per dag.
weet je t al??
maargoed ff duidelijk hgh en sth is hetzelfde
Hoor wel verhalen van 30iu hgh per dag, 2500mg test e en 2000mg deca per week. insuline oo 20iu og meer per dag.
Dat zou best eens kunnen alleen de verhalen over middelen die wij niet kennen lijkt me flauwekul aangezien er geen echte scheiding is tussen de markt waar zij hen spullen halen over verkrijgen en waar wij het doen.
If you know what i mean.
Hoop dat ik jullie deze week dan die foto's van die muis kan laten zien die zo hard groeit op een nieuwe groeihormoon...
Laten we niet denken dat dit soort middelen stil staan...
Tegenwoordig is de kennis heel erg ver. Denk wat ze al kunnen met klonen!!!
Die foto's staan hier al lang op het forumHoop dat ik jullie deze week dan die foto's van die muis kan laten zien die zo hard groeit op een nieuwe groeihormoon...
Laten we niet denken dat dit soort middelen stil staan...
Tegenwoordig is de kennis heel erg ver. Denk wat ze al kunnen met klonen!!!

Ik snap wel wat je bedoelt alleen we staan natuurlijk niet ver van de pros af als het neerkomt op het verkrijgen van de spullen aangezien het kort door de bocht gezien 1 grote markt is.
Hiermee bedoel ik dus te zeggen dat wat hun kunnen krijgen krijgen wij ook wel in handen in verloop van tijd aangezien er heel wat geld in omgaat.

Klopt maar wat denk je als je zoveel geld als Ronnie hebt... Die gasten hebben dan meer ingangen bij b.v. geleerden. Misschien hebben ze wel hun eigen chemicussen... Who knows![]()
Ok daar zit ook wat in maar das mischien een klein beetje vergezocht?