AndroidHealthClinic

Wat nemen de "grote" jongens???

• Topic Starter Topic Starter
"wondermiddelen" dat dachten ze ook destijds over dorian.
waar heb je trouwens die site met die muis gezien?

Daarom heb ik ze ook tussen "haakjes" neergezet. Weet dat er geen wondermiddelen bestaan maar misschien nieuwe groeihormonen!!!

"wondermiddelen" dat dachten ze ook destijds over dorian.
waar heb je trouwens die site met die muis gezien?

Net ff gebeld naar mijn maatje en hij heeft ze in een Amerikaans tijdschrift staan. Daarin staat dat het om het nieuwste groeihormoon gaat. Hij gaat in deze dagen die 4 plaatjes inscannen en naar mij mailen. Ben niet zo heel handig met de computer dus weet niet hoe ik ze via mijn e-mail op de site krijg maar kan deze pics anders wel naar iemand doorsturen...

Hoor wel verhalen van 30iu hgh per dag, 2500mg test e en 2000mg deca per week. insuline oo 20iu og meer per dag.

Hoor wel verhalen van 30iu hgh per dag, 2500mg test e en 2000mg deca per week. insuline oo 20iu og meer per dag.

Dat zou best eens kunnen alleen de verhalen over middelen die wij niet kennen lijkt me flauwekul aangezien er geen echte scheiding is tussen de markt waar zij hen spullen halen over verkrijgen en waar wij het doen.
If you know what i mean.

Dat zou best eens kunnen alleen de verhalen over middelen die wij niet kennen lijkt me flauwekul aangezien er geen echte scheiding is tussen de markt waar zij hen spullen halen over verkrijgen en waar wij het doen.
If you know what i mean.

Hoop dat ik jullie deze week dan die foto's van die muis kan laten zien die zo hard groeit op een nieuwe groeihormoon...
Laten we niet denken dat dit soort middelen stil staan...
Tegenwoordig is de kennis heel erg ver. Denk wat ze al kunnen met klonen!!!

Hoop dat ik jullie deze week dan die foto's van die muis kan laten zien die zo hard groeit op een nieuwe groeihormoon...

Ik snap wel wat je bedoelt alleen we staan natuurlijk niet ver van de pros af als het neerkomt op het verkrijgen van de spullen aangezien het kort door de bocht gezien 1 grote markt is.
Hiermee bedoel ik dus te zeggen dat wat hun kunnen krijgen krijgen wij ook wel in handen in verloop van tijd aangezien er heel wat geld in omgaat.

Die foto's staan hier al lang op het forum;)

Ik snap wel wat je bedoelt alleen we staan natuurlijk niet ver van de pros af als het neerkomt op het verkrijgen van de spullen aangezien het kort door de bocht gezien 1 grote markt is.
Hiermee bedoel ik dus te zeggen dat wat hun kunnen krijgen krijgen wij ook wel in handen in verloop van tijd aangezien er heel wat geld in omgaat.

Klopt maar wat denk je als je zoveel geld als Ronnie hebt... Die gasten hebben dan meer ingangen bij b.v. geleerden. Misschien hebben ze wel hun eigen chemicussen... Who knows???

hahaha blijft alijd leuk dat gissen, nou ik kan jullie best vertelleen dat er geen tovermiddeellen zijn en dat d egrote jongens op dat gebied echt geen voorsprong hebben en bekijk het anders een van deze kant. Als er een middel zou zijn dat echt monsters zou maken denk je dan dat ze het dan bij een paar mensen houden en denk je dan niet dat Ronnie binnen 1 week ****ing multi miljonair zou zijn als ie het de rest van de bb wereld kon verkopen ? Dan verdient ie meer dan ie ooit als bb er zou kunnen ophalen :-)

Nee mensen ze nemen inderdaad wel flinke doseringen al lees ik sommige logs hier van jongen die al aardig in de buurt komen met hun doseringen :-)

Verder heeft een superanleg natuurlijk ook zo zijn voordelen.

Tot nu toe is er altijd gebruik gemaakt van middelen die geregistreerd staan als medicijn. Zij het voor menselijk gebruik of voor dierlijk gebruik. Er zijn wel wat designers steroids bekend, maar die hebben meestal een mindere werking dan hun medicinale broertjes en zusjes.

Het ontwikkelen van een nieuw medicijn kost vele miljoenen en soms tientallen miljoenen. Dan kan je dus beter vertrouwen op de verworven kennis uit de farmaceutische industrie dan zelf wat laboranten opdracht geven om een nieuw middeltje te bedenken.

Terug
Naar boven