koen85
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
42 gram is gewoon absurd en neit te geloven, dat doet niemand als ie wil blijven leven. En idd op zn 19e of zo had ie al armen van 42 cm![]()
Is dat gericht op mij DW? Miss klinkt het onwaarschijnlijk wat ik schrijf in jou ogen maar ik schut het niet uit mn mouw hoor![]()
Nu overdrijf jij kerel, hij heeft namelijk niet zn kuur gemailt nee. Ik heb dareal al het mailtje gestuurd, en hij hield er gewoon over op.. Ik heb geen zin iedereen hier die mailtjes door te sturen dus houdt gewoon je mond!

Nu overdrijf jij kerel, hij heeft namelijk niet zn kuur gemailt nee. Ik heb dareal al het mailtje gestuurd, en hij hield er gewoon over op.. Ik heb geen zin iedereen hier die mailtjes door te sturen dus houdt gewoon je mond!

Men beweerd dat onderstaande een kuur is van Ronnie
Cycles:
Coleman's Purported Cycle - K.I.S.S. (Keep it Simple Stupid!)
. 1 Sustanon/Hr + 1 Deca
. 10 dianabol tabs/ every 3 hours
. 10 iu GH/ every 3 hours
. 20 iu Insulin/ every 3 hours (w/ meal)
. 100mcg IGF/ 3x a day
Don't Try This at Home
. Weeks 1-20: 2500 Mg. Sustanon (EW) + 1000 Mg. E.Q. (EW) + 200 Mg. Test. Propionate (D)
. Weeks 1-8: 70 Mg. D-bol (D)
. Weeks 8-13: 600 Mg. Nandralone Phenylpropionate (EW)
. Weeks 14-20: 100 Mg. Trenbolone Ac. (EOD) + 50 Mg. D-bol (D) Arimidex
niet koen85Ik heb dareal al het mailtje gestuurd, en hij hield er gewoon over op

tjsa ik weet niet wat ik moet geloven maar deze pro neemt een beginnerskuurtje... wahaaa bullshit!

de meeste zijn kaal hoorBij een normaal kuurtje krijgen velen te kampen met nevenwerkingen zoals haaruitval enzo... Als de pro's hetzelfde nemen maar in veeeeeeeeel hogere dosissen, hoe komt het dan dat de meesten zo'n mooie haardos hebben en er zo goed uitzien, ect... Zou het niet kunnen dat die mannen bezig zijn met genetisch spul ofzo?