XXL Nutrition

Wat nemen de "grote" jongens???

Is dat gericht op mij DW? Miss klinkt het onwaarschijnlijk wat ik schrijf in jou ogen maar ik schut het niet uit mn mouw hoor;)

Is dat gericht op mij DW? Miss klinkt het onwaarschijnlijk wat ik schrijf in jou ogen maar ik schut het niet uit mn mouw hoor;)

tja helaas kan je geweldig overdrijven kerel en is het duidelijk dat je wel wat uit je mouw schut. Ronnie coleman gaat jou echt terugmailen en vertellen waarom hij aspirine neemt en zoiezo dat hij het neemt. Heeft ie zeker ook ze kuurtje gestuurt? Niemand weet wat ronnie neemt in ieder geval niet officieel dus niet lullen.

Nu overdrijf jij kerel, hij heeft namelijk niet zn kuur gemailt nee. Ik heb dareal al het mailtje gestuurd, en hij hield er gewoon over op.. Ik heb geen zin iedereen hier die mailtjes door te sturen dus houdt gewoon je mond!

Nu overdrijf jij kerel, hij heeft namelijk niet zn kuur gemailt nee. Ik heb dareal al het mailtje gestuurd, en hij hield er gewoon over op.. Ik heb geen zin iedereen hier die mailtjes door te sturen dus houdt gewoon je mond!

Copypaste de email hierin dan ipv door te sturen;)

zeg kerel jij beweert toch dat ie 42 gram per week neemt en elk uur testo neemt. Dat je misschien gelijk hebt in aspirine verhaal mij best. Maar voor de rest lul je uit nek. Moet ik me mond houden? Misschien moet jij dat eens doen kerel.

Wees lief voor elkaar!

hahahahah, ik heb niks over 42 gram gelult.. beter lezen jonge ipv allerlei crap op te hangen. ;)

Luister naar BigMaus! Als dit gezeur doorgaat ga ik scheidsrechter Ivanov overtreffen in het uitdelen van gele en rode kaarten.

473243_tn.jpg

Misschien dat ze naar jou luisteren, ik ben kennelijk te lief. :(

Goed, ik zal er verder niet meer op in gaan:)

Men beweerd dat onderstaande een kuur is van Ronnie

Cycles:
Coleman's Purported Cycle - K.I.S.S. (Keep it Simple Stupid!)
. 1 Sustanon/Hr + 1 Deca
. 10 dianabol tabs/ every 3 hours
. 10 iu GH/ every 3 hours
. 20 iu Insulin/ every 3 hours (w/ meal)
. 100mcg IGF/ 3x a day
Don't Try This at Home
. Weeks 1-20: 2500 Mg. Sustanon (EW) + 1000 Mg. E.Q. (EW) + 200 Mg. Test. Propionate (D)
. Weeks 1-8: 70 Mg. D-bol (D)
. Weeks 8-13: 600 Mg. Nandralone Phenylpropionate (EW)
. Weeks 14-20: 100 Mg. Trenbolone Ac. (EOD) + 50 Mg. D-bol (D) Arimidex

het was hitman die de kuur van ronnie neerzette;) niet koen85

Ik heb dareal al het mailtje gestuurd, en hij hield er gewoon over op

ik hield erover op, omdat ik het niet echt een bewijs vond, dat er ronnie onder een mailtje staat wil niet meteen zeggen dat ronnie het zelf ook geschreven hebt, ik d8 eigenlijk dat je het als grapje bedolede dat mailtje:p

ow oke. Ja zou best es kunnen dat het geschreven is door medewerkers, maar ik denk dat als je een nuttige vraag stelt dat ze daar niet over zullen liegen..

[ Q ] What have you found to be the best on-cycle strategy, and why?

I would normally stay on a cycle for 12 weeks. I increase my dosage and taper off. The best thing is to increase the dosage slowly for the body to adapt, and taper off slowly to keep the gains obtained from the cycle. That is the strategy that works best for me.

Opbouwen en afbouwen was toch achterhaald? en 12 weken? Pros gebruiken toch HGH waardoor je een heel tijd kan kuren???
Zoals KevinLorenzin zegt ... BULLSHIT:D

nevenwerkingen

Bij een normaal kuurtje krijgen velen te kampen met nevenwerkingen zoals haaruitval enzo... Als de pro's hetzelfde nemen maar in veeeeeeeeel hogere dosissen, hoe komt het dan dat de meesten zo'n mooie haardos hebben en er zo goed uitzien, ect... Zou het niet kunnen dat die mannen bezig zijn met genetisch spul ofzo?

Bij een normaal kuurtje krijgen velen te kampen met nevenwerkingen zoals haaruitval enzo... Als de pro's hetzelfde nemen maar in veeeeeeeeel hogere dosissen, hoe komt het dan dat de meesten zo'n mooie haardos hebben en er zo goed uitzien, ect... Zou het niet kunnen dat die mannen bezig zijn met genetisch spul ofzo?
de meeste zijn kaal hoor

Terug
Naar boven