Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Myostatin blockers wordt nog steeds onderzoek naar gedaan en pas dit jaar waren er geruchten over een commerciele versie. Maar volgens jou wordt het dus al gebruikt, waar baseer je dat op dan?
42 gram?zou dat nou echt toegevoegde waarde hebben. Zulke hoeveelheden geloof ik niet echt
Dr. Fuentes is een amateuristische debiel en Conte moet ook niet overschat worden. Ze hebben wel goed verdiend aan dopingnetwerken, maar baanbrekend werk hebben ze niet gedaan.
Fuentes bediende zich gewoon van de bekende middelen : EPO,STH, Insuline,bloeddoping, AAS etc. Er zijn geen aanwijzingen dat er experimenteel spul is gebruikt en gelet op de wijze dat alles geregistreerd werd (schriften,kaartenbakken,labels) is er nu wel bekend wat er gebruikt werd door Fuentes.
Een slimme dokter had er voor gezorgd dat al zijn klanten niet te traceren te waren i.p.v. namen te gebruiken die een zeer grote gelijkenis vertonen met werkelijke sporters. Die had er ook voor gezorgd dat alle gegevens ergens versleuteld op bepaalde media hadden gestaan i.p.v. het bij te houden in schriftjes en op labels. Dommer kan je niet zijn als je er zoveel aan verdient als Fuentes.
Miljoenen business gerund door een idioot, ook precies de reden dat ze nu sporters kunnen aanwijzen die er bij betrokken zijn.
Conte en co waren iets slimmer, maar het middel THG dat ze hebben ontwikkeld was qua werking nou ook niet zo baanbrekend. Onopspoorbaar voor een tijdje maar verder stelt het niet zoveel voor als anabool middel.
Een nieuw middel ontwikkelen kost gewoon vele miljoenen tot tientallen miljoenen. Dan moet je daar ook nog vele fases mee doorlopen voordat je het kan vrijgeven. Zomaar wat toedienen aan sporters levert waarschijnlijk een hope vroeg dode sporters op i.p.v. sporters die boven alles uit stijgen.
Niet voor niets worden sporters constant betrapt op de gekende middelen en dat zijn toch de ikonen van de sport in de meeste takken. Gatlin, Marion Jones, Floyd Landis, Tyler Hamilton, Roberto Heras etc. Allemaal betrapt op vertrouwde middelen terwijl deze sporters geld genoeg zouden moeten hebben om iets te laten ontwikkelen dat niet traceerbaar is. Maar ja dan blijft het gevaar bestaan dat ze wat minder oud worden dan ze verwacht hadden.
En ik geloof echt niet dat Ronnie 42 gram spuit per week spuit en net of hij dat sowieso even op internet zou gaan meedelen![]()
Als we het dan toch over het getal "42" hebben. Dat was de bovenarm van Coleman toen hij begon met trainen. Over goeie genen gesproken...

ik begin steeds minder in dat receptor verzadiging gedoe te geloven.

2gr test,1,5gr bold,ff kickstarten met oxy(175mg) en wat hgh en igf.![]()

Ook niet van 200mcg igf per dag?![]()
Oxy doe ik maar 3 weken,gab.....effe kort en heftig mn kuur kickstarten.

Ook niet van 200mcg igf per dag?![]()
Oxy doe ik maar 3 weken,gab.....effe kort en heftig mn kuur kickstarten.

n*ger, zoals jij zegt. Als je een beetje verstand hebt weet je wat asperines met je doen en waar je het voor kan gebruiken. Zo heeft Coleman's arts hem aangeraden verrekent met zijn gewicht 80 mg asperine per dag in te nemen om het zn hart wat makkelijker te maken..
En nee er staat geen legioen artsen in Golds Gym nee, doe maar sarcastisch. Je bent enorm naief en zelfingenomen als je bij voorbaat niemands info wilt aannemen..