AndroidHealthClinic

Wat nemen de "grote" jongens???

42 gram geloof ik ook niet in maar ik denk dat 8-10gram per week niet zo gek is hoor...

42 gram? :eek: zou dat nou echt toegevoegde waarde hebben. Zulke hoeveelheden geloof ik niet echt

• Topic Starter Topic Starter
Pagina 10 gehaald karma voor de topic starter:D

Dr. Fuentes is een amateuristische debiel en Conte moet ook niet overschat worden. Ze hebben wel goed verdiend aan dopingnetwerken, maar baanbrekend werk hebben ze niet gedaan.

Fuentes bediende zich gewoon van de bekende middelen : EPO,STH, Insuline,bloeddoping, AAS etc. Er zijn geen aanwijzingen dat er experimenteel spul is gebruikt en gelet op de wijze dat alles geregistreerd werd (schriften,kaartenbakken,labels) is er nu wel bekend wat er gebruikt werd door Fuentes.

Een slimme dokter had er voor gezorgd dat al zijn klanten niet te traceren te waren i.p.v. namen te gebruiken die een zeer grote gelijkenis vertonen met werkelijke sporters. Die had er ook voor gezorgd dat alle gegevens ergens versleuteld op bepaalde media hadden gestaan i.p.v. het bij te houden in schriftjes en op labels. Dommer kan je niet zijn als je er zoveel aan verdient als Fuentes.

Miljoenen business gerund door een idioot, ook precies de reden dat ze nu sporters kunnen aanwijzen die er bij betrokken zijn.

Conte en co waren iets slimmer, maar het middel THG dat ze hebben ontwikkeld was qua werking nou ook niet zo baanbrekend. Onopspoorbaar voor een tijdje maar verder stelt het niet zoveel voor als anabool middel.

Een nieuw middel ontwikkelen kost gewoon vele miljoenen tot tientallen miljoenen. Dan moet je daar ook nog vele fases mee doorlopen voordat je het kan vrijgeven. Zomaar wat toedienen aan sporters levert waarschijnlijk een hope vroeg dode sporters op i.p.v. sporters die boven alles uit stijgen.

Niet voor niets worden sporters constant betrapt op de gekende middelen en dat zijn toch de ikonen van de sport in de meeste takken. Gatlin, Marion Jones, Floyd Landis, Tyler Hamilton, Roberto Heras etc. Allemaal betrapt op vertrouwde middelen terwijl deze sporters geld genoeg zouden moeten hebben om iets te laten ontwikkelen dat niet traceerbaar is. Maar ja dan blijft het gevaar bestaan dat ze wat minder oud worden dan ze verwacht hadden.

Gedeeltelijk heb je gelijk. Maar was het domheid of laksheid door gelegenheid die Fuentes deed pakken. Ik denk het laatste. Fuentes is weliswaar geen arts, ik geloof gynaecoloog, maar je hebt toch een flinke medische basis. Daarnaast kun je niet jarenlang deze praktijken volhouden in een groot netwerk (en daarmee miljoenen verdienen) als je echt heel dom bezig bent.
Politie en justitie hebben nooit een directe juridische aanleiding gekregen deze dokter te onderzoeken. En dit jaar toevallig wel. Dat zijn administratie dan niet gecodeerd is duidt volgens mij meer op laksheid dan op het feit of hij het wel of niet snapt.

Maar in het peleton worden ook andere middelen gebruikt als Timonox, Geref, Dynepo, Euphylin, Lutrelef, Uvocal en ga nog maar even door. Deze zul je toch ook niet zonder kennis willen en kunnen inzetten. Of dit ook in de dossiers voorkomt is niet duidelijk, wellicht maakte hij er geen gebruik van. Maar het is al gevonden, dus het wordt wel degelijk gebruikt. Renners komen hier echt niet zelf mee. En of je er oud mee wordt is dan al helemaal niet bekend.

Wat Conte betreft, hij is inderdaad meer een stroman in een grotere beweging van designerroids die nog niet ontdekt zijn. Vaak afgeleiden van bekende roids. En dat atleten dan gepakt worden op vrij simpele middelen, dat is echt een kwestie van druk en domheid.

Tegelijkertijd kun je je afvragen waarom degenen die gepakt worden met simpele middelen dan niet of niet veel harder gaan dan degenen die niet gepakt worden. (Floyd even uitgesloten) Op dat niveau zijn de genetische en mentale talenten er echt al wel uitgehaald hoor. Dan ligt de reden voor de hand. Kijk bijvoorbeeld naar Asafa Powel, een onvoorstelbaar talent maar ook wel erg jong voor die prestatie, als enige mens al 3 keer onder de 9,80.

Dat Kelly White werd gepakt op een middel tegen narcolepsie is geen toeval, de massajongens van weleer zijn te eenvoudig te vinden. Je weet waar je op moet testen. De mannen die niet zo groot zijn, maar wel snel hebben naast een ongelofelijk talent volgens mij toch echt medische begeleiding. Doping is volgens mij toch veel verder qua kennis en verspreiding dan wij zelfs maar kunnen vermoeden.

En ik geloof echt niet dat Ronnie 42 gram spuit per week spuit en net of hij dat sowieso even op internet zou gaan meedelen :rolleyes:

Als we het dan toch over het getal "42" hebben. Dat was de bovenarm van Coleman toen hij begon met trainen. Over goeie genen gesproken...

42 gram is gewoon absurd en neit te geloven, dat doet niemand als ie wil blijven leven. En idd op zn 19e of zo had ie al armen van 42 cm:D:D

En ik geloof echt niet dat Ronnie 42 gram spuit per week spuit en net of hij dat sowieso even op internet zou gaan meedelen :rolleyes:

Als we het dan toch over het getal "42" hebben. Dat was de bovenarm van Coleman toen hij begon met trainen. Over goeie genen gesproken...

sommige dingen lekken uit;)

wat zet jij nu zoal testo? tijdens een kuur?

2gr test,1,5gr bold,ff kickstarten met oxy(175mg) en wat hgh en igf.:p

Zakt mijn broek niet van af, hoewel je dat erg leuk zou vinden vriend Testo!

Jammer van die oxy, maar jij weet hopelijk wel waar je mee bezig bent?

Ook niet van 200mcg igf per dag?:D

Oxy doe ik maar 3 weken,gab.....effe kort en heftig mn kuur kickstarten.

K heb es gelezen dat Ronnie rond de 10g per week gebruikt.
Maar of het waar is , da's een andere zaak

n*ger, zoals jij zegt. Als je een beetje verstand hebt weet je wat asperines met je doen en waar je het voor kan gebruiken. Zo heeft Coleman's arts hem aangeraden verrekent met zijn gewicht 80 mg asperine per dag in te nemen om het zn hart wat makkelijker te maken..
En nee er staat geen legioen artsen in Golds Gym nee, doe maar sarcastisch. Je bent enorm naief en zelfingenomen als je bij voorbaat niemands info wilt aannemen..

als ik de topic doorlees en je posts zie heb ik idd jouw info niet nodig

Terug
Naar boven