XXL Nutrition

Wat te doen als het fout gaat.

Bezoekers in dit topic

Bratt fit

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
11 mrt 2011
Berichten
471
Waardering
16
Lengte
1m69
Massa
91kg
Vetpercentage
11%
Hier lees ik nog niet veel over, maar wat kun je doen als het fout gaat
tijdens een kuur. Om een voorbeeld te noemen, je bloedruk komt gevaarlijk
hoog te liggen of je leverwaarden zijn zo'n verhoogd dat het gewoon niet meer goed is of je haren vallen in eens uit (wat natuurlijk niet gevaarlijk is maar kan vervelend zijn). Of verkeerd een naald zetten datje perongeluk
toch in de ader spuit.

Wat zijn goede oplossingen als het echt mis gaat met een bepaald iets wat ik vernoem, en mischien kunnen jullie ook nog wat bedenken wat
fout kan gaan en daar voor een oplossing zoeken.

Ik ben wel zeer benieuwd.
 
112 bellen.
 
Nee graag serieus want niet bij alles hoef je 112 te bellen.
 
Dan stop je gewoon met je kuur + nakuren en ga je eventueel naar de dokter.

Mijn vrouw weet wat er in mij gaat dus ja, moest er iets ernstig gebeuren kan
zij nog info geven aan het medisch personeel ofzo. Maar over het algemeen zijn
het ook allemaal geen middelen waar je dood van kan vallen. (hier en daar een
stimulerend middel daarbuiten)
 
Oké thnx maar aan een super hoge bloedruk kunje zelf toch ook nog wat doen zodat je niet een kuur persé hoeft af te breken, asprine nemen en bloedruk verlagers, veel omega 3,6 knoflookextrak.
 
Ja, maar dat zijn dingen die standaard normaal in je dieet zitten hé ;)

Met bloeddruk verlagers zou ik oppassen. Heb nog net ergens iets gelezen dat het
oa ongewenste gewichtstoename in de hand zou werken etc...

En door een adertje prikken hebben we allemaal wel eens gehad :) Eerste keer
was paniek al om. Maar bij de 2de keer wist ik al wat er aan de hand was.
Naald stilhouden en altijd aspireren. Kan je in principe nooit in een ader zetten.
 
Laatst bewerkt:
Oké thnx maar aan een super hoge bloedruk kunje zelf toch ook nog wat doen zodat je niet een kuur persé hoeft af te breken, asprine nemen en bloedruk verlagers, veel omega 3,6 knoflookextrak.

Mijn vader heeft jarenlang met een zwaar hoge bloeddruk gelopen (in de gevarenzone) en die is nooit neergegaan. Als je bloeddruk verhoogd in een kuur (dus buiten de kuur wel je bloedwaarden binnen de referentiewaarden) hoef je denk ik echt niet bang te zijn dat je ineens een hersenbloeding of hartklapper krijgt ofzo.
Als je leverwaarden te hoog worden dat het gevaarlijk is, zie je dat wel terug aan je huid/ogen ;) Word wat gelig.
Haarverlies... tja stoppen of deal with it :D
 
Ja, maar dat zijn dingen die standaard normaal in je dieet zitten hé ;)

Met bloeddruk verlagers zou ik oppassen. Heb nog net ergens iets gelezen dat het
oa ongewenste gewichtstoename in de hand zou werken etc...

En door een adertje prikken hebben we allemaal wel eens gehad :) Eerste keer
was paniek al om. Maar bij de 2de keer wist ik al wat er aan de hand was.
Naald stilhouden en altijd aspireren. Kan je in principe nooit in een ader zetten.
En in een ader injecteren dan, ik heb zelf ook wel eens door een ader geprikt als je dan de naald eruit trekt komt er tijdelijk een straaltje bloed uit dit had ik enkele sec lang een keer in mijn dijbeen.

Mijn vader heeft jarenlang met een zwaar hoge bloeddruk gelopen (in de gevarenzone) en die is nooit neergegaan. Als je bloeddruk verhoogd in een kuur (dus buiten de kuur wel je bloedwaarden binnen de referentiewaarden) hoef je denk ik echt niet bang te zijn dat je ineens een hersenbloeding of hartklapper krijgt ofzo.
Als je leverwaarden te hoog worden dat het gevaarlijk is, zie je dat wel terug aan je huid/ogen ;) Word wat gelig.
Haarverlies... tja stoppen of deal with it :D

Oké dus eingelijk niet iets waarje direct zorgen om hoeft te malen 200-110 bvb. Lolz

Mijn buurman heeft iig al een jaar lang gele ogen en leeft ook nog.
Ach zal dus ook wel mee vallen met de leverwaarden (die drinkt iets van 12 halve lieters bier per dag en eet nix)
 
Laatst bewerkt:
iemand die 12 halve liters per dag drinkt zal niet heel lang meegaan.
hoewel ik iemand ken die het ook al verdacht lang volhoudt.
 
Lodie man is nu 65 en doet het al erg lang natuurlijk niet altijd precies 12 stuk somsmeer soms minder maar hij is al vanaf zij'n 28e alcoholist, een hele grote grove kerel is het ook en vroeger zeer sterk. Zijn lever zie je ook wel zitten al een jaar of 20. Onkruid vergaat nier.
 
Hehehe, ja, als ik zo eens om mij heen kijk vraag ik me ook af hoe het komt dat sommige
mensen nog rondlopen. Menselijk lichaam kan best wel wat aan :)
 
Idd, is iets die veel onderschat wordt.

Edit: doelde op het herstellend vermogen van het menselijk lichaam!
 
Kinder aspirine doen wonder met slechte bloeddruk door AAS
Laat het altijd meelopen vanaf dag 1.
 
Als je niet wil dat je lichaam in 1 klap in katabole toestand raakt , stop dan nooit met alle steroiden op dezelfduh tijd..
 
Het is alleen niet dat wat voor de ene persoon geldt gelijk voor iedereen geldt. omdat er mensen zijn die erg ongezond leven en dit al jaren doen dat iedereen die levensstijl aankan.
 
Back
Naar boven