Fitness Seller

Wat te doen, als je avond eten samen met je ouders eet?

Kalium houd ik niet bij, dat doe ik met bloedtesten(krijg er overigens wel genoeg van door groente&fruit). Natrium pas ik wel mee op i.v.m. bloeddruk en vocht, verder alleen kcal en macro's. Micro's krijg je meestal wel voldoende van binnen.

Ik eet gewoon m'n eigen eten. Elke avond vers bereid, meestal doet m'n moeder t voor me omdat ik haar anders in de weg loopt haha.

Vaak kook ik tegenwoordig. Dan kan ik voor mezelf de hoeveelheid bepalen, help ik wat mee door een huishoudelijke taak over te nemen en kunnen we allemaal tegelijk eten. Win win toch?

En ik weeg echt geen 200 gram groente af. Mocht er een keer een pit te weinig zijn kan je altijd nog kip uit de oven ofzo halen of je groente stomen in een vergiet boven een pannetje rijst/pasta/aardappel. Vlees allemaal in 1 pan, als je er normaal in roert kan je echt wel terugvinden wat "jouw 200 gram vlees" is. Enige wat ik apart doe is m'n rijst/pasta/aardappel.

lekker toch als je thuis komt en er staat een bordje warm eten klaar op tafel voor je? Ik mis die goeie ouwe tijd :no:

Zoals anderen zeggen idd gewoon mee eten.
Bij mij wordt gewoon gekookt met een recept en dan kun je het gewoon inpassen op my fitness pal oid.
En als het aardappelen vlees en groenten is is het nog makkelijker. Ben juist blij dat ik door het avondeten wat variatie heb, die macros en micro's krijg ik toch wel binnen in de overige meals.

Als je voeding de hele dag goed is wat boeit dat avond eten. Je kan ook overdrijven imo. Als je je eigen eten kan preppen doen, zo niet f**k it. Ik eet ook altijd met me ouders ik gain als een gekke. Cut of Bulk.

eet gewoon met me ouders mee, probeer ongeveer in te schatten hoeveel calorieen de maaltijd heeft.

Terug
Naar boven