AndroidHealthClinic

Sticky Wat train je straks....

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.365
Rust

Verplichte rust:(....wilde in Apeldoorn gaan trainen, maar jaa....daar kom je op deze dag niet eens in:no:.....misschien dat ik thuis nog wat ga doen.

dl,pullups en cgbp

Verplichte rust:(....wilde in Apeldoorn gaan trainen, maar jaa....daar kom je op deze dag niet eens in:no:.....misschien dat ik thuis nog wat ga doen.

Dus toen besloot je in een gevalletje "roidrage" in je suzuki swift te stappen? En jezelf toch een weg richting gym te banen?:eek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.369
Dus toen besloot je in een gevalletje "roidrage" in je suzuki swift te stappen? En jezelf toch een weg richting gym te banen?:eek:

Ze wilden niet aan de kant...tja wat moet je dan:dunno: en ik wil gewoon op tijd in de gym zijn, om 14.00 uur gaat ie daar namelijk dicht:mad::D.

Borst + triceps (nog altijd lage gewichten dankzij verrotte pees triceps:()

biceps vanavond...

Ub:

Incline bench press
Bench press
Pendlay row
CGBP

Side raises
Curls

Vandaag niks, morgen buffelen:)

Zonet even 5 korte sprintjes heuvel op gevolgd door een kleine 15 minuten slow jog.

kwamen later nog een paar pullups bij... Die marinier meneer zei dat als ik er 5 kon doen ik bij de mariniers kon komen... Na 10 onderhandse begon hij te zeiken dat ik ze eigenlijk overhands moest doen, dus nog maar een aantal overhands gedaan en om helemaal zeker te zijn ook nog maar een paar mixed grip. :)

Welapart trouwens omdat de stang een steigerbuis was en dus meteen de grip heel anders was dan met een normale stang.

ja morgen ff trainen ja
hierzo dave [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deads
MP
Chins

Pull ups en Bench press

Morgen FB, weekend rust.

Morgen 1 mei is de ommekeer in de tot nog toe prille BB carriere. Fouten en wisselvalligheden uitgesloten koers ik af op de top.
Morgen dag 1: Borst (BP = 100 KG!!)
Triceps (Pressdown cable = 8 X 48 kg!!)
Ik ga niet weg voordat ik op de grond lig van het uithijgen.

Terug
Naar boven