Fitness Seller

Sticky Wat train je straks....

benen:whip:

Rug en triceps, alleen geen deadlift :( Heb verdomme nog steeds spierpijn in mijn kuiten en benen (vooral hams).

Of zal ik morgen gaan, misschien dan geen spierpijn...hmm interedasting

Laatst bewerkt:
Rug en triceps, alleen geen deadlift :( Heb verdomme nog steeds spierpijn in mijn kuiten en benen (vooral hams).

Of zal ik morgen gaan, misschien dan geen spierpijn...hmm interedasting

vandaag is ook rug dag bij mij, voelde vanmorgen ook nog ietsie spierpijn in de benen, hoop dat ik er straks bij de deadlift ook geen last van krijg, begin gewoon een tikkie lichter

Vandaag borst bicep en nek

vandaag is ook rug dag bij mij, voelde vanmorgen ook nog ietsie spierpijn in de benen, hoop dat ik er straks bij de deadlift ook geen last van krijg, begin gewoon een tikkie lichter

Ooh ietsie valt wel mee, als je beenspieren warm zijn voel je d'r weinig meer van. Ik heb moeite met lopen door spierpijn in mijn kuiten en als ik hurk mag ik hopen dat ik weer kan omhoog kan komen. Dus deadlift wordt hem dan niet:P, maar ik heb maar besloten morgen te gaan.

Gewoon lekker vreten vandaag :D

Rug & Buik, nog wel spierpijn in mn kuiten dus maar even goed letten op de balans met deadliften :s

Lowerbody

vanmorgen beentjes getraind na ze 2 weken "verwaarloosd" te hebben wegens tijdsgebrek (shame on me!!), zal ze morgenvroeg wel voelen, begint nu al wat stram aan te voelen.. I like it!

Ooh ietsie valt wel mee, als je beenspieren warm zijn voel je d'r weinig meer van. Ik heb moeite met lopen door spierpijn in mijn kuiten en als ik hurk mag ik hopen dat ik weer kan omhoog kan komen. Dus deadlift wordt hem dan niet:P, maar ik heb maar besloten morgen te gaan.

Gewoon lekker vreten vandaag :D

voelde ze inderdaad na paar warmup setjes nauwelijks meer.

toch voor de verandering eens meer sets sneller achter elkaar gedaan met lager gewicht. Voelt ook wel weer eens lekker :)

vanmorgen beentjes getraind na ze 2 weken "verwaarloosd" te hebben wegens tijdsgebrek (shame on me!!), zal ze morgenvroeg wel voelen, begint nu al wat stram aan te voelen.. I like it!

Oh heerlijk, dat je savonds al spierpijn krijgt en je WEET gewoon dat het de volgende dag alleen maar erger wordt :D :D

Borst

Oh heerlijk, dat je savonds al spierpijn krijgt en je WEET gewoon dat het de volgende dag alleen maar erger wordt :D :D

moet zeggn,heb benen getraind vrijdagmorgen, nu al meer dan 48u geleden, en tis alleen maar erger geworden, ik loop rond alsof ik gister zwaar anaal ben uitgewoond :eek:

OT: vanmorgen biceps-triceps getraind
morgen om 10u: borst + buik

Rug!

Triceps en onderarmen gehad vandaag.. burn baby burn!

Morgen schouders of borst, of allebei
Heb nog wat in te halen

gym = toe

Niks, de sportschool is dicht :(

mijn piemol want hier is de gym ook dicht

Terug
Naar boven