MuscleMeat

Sticky Wat train je straks....

Rug triceps

Gisteren voor niks gegaan want hij was dicht dus vandaag benen.

Ik kan alleen vandaag, morgen en vrijdag trainen. Dus ga vandaag biceps alleen trainen, omdat ze achterlopen :sd:
Edit: nvm, train morgen gewoon verder even rust kan geen kwaad.

Laatst bewerkt:
Rug

borst-triceps!

benen

Quads, Hams en Calfs

wou eigenlijk cardio, maar kom er net achter dat ik rest vd week eigenlijk geen tijd heb, dus straks zijn schouders, rug en biceps aan de beurt.

chest

Arms & abs.:sd:

vanmorgen lekker rug getraind + 300 herhalingen eruitgeperst voor buik, IK WIL DIE 6-PACK komende zomer!!

Rug en schouders, damn hardcore!!

Same as fiezefur ... nu helemaal kapot :)

Ik heb geen zin om voor zo'n korte vraag een topic dan maar hier.

Mijn schema:
Ma: Borst, Biceps
Wo: Benen, Schouders
Vr: Rug, Triceps

Nu, ben ik vandaag en gisteren niet geweest. Voor mijn borst hanteer ik wel een rustdag, maar mijn biceps loopt achter dus een training is wel gewenst.

Morgen wil ik één oefening voor de biceps pakken: curl, 3 sets én 8 reps. Eventueel laatste set failure. Aangezien ik vrijdag, rug train wil ik het niet te veel belasten (niet te zwaar volume/intensiteit).

Kan dit prima (rustperiode in acht genomen) ? Of moet ik meer sets doen/oefeningen of helemaal niet bicep pakken?

Karma voor elk goed comment BTW.

3 sets 8 reps curls, en je denkt dat je dat vrijdag bij je rug training gaat voelen? Bullshit
Gewoon biceps trainen, ik heb net nog 3×10 barbell curl, 3×12 dumbbell curl, 4×12 hammer curl, 3×12 preacher curl

en ik train morgen gewoon rug

Ja ik twijfelde, want teveel training kan de groei ook tegenwerken. Doe denk ik 4 sets en de laatste set failure en pak dan nog een brachialis oefening. Thnx brah (kan je geen karma geven, moet wat verdelen sry)

borst triceps, hopelijk gaat het lekker na me rug bicep training gister ;)

Vandaag alleen een stukje hardlopen (5Km). Eerste kilometer even aanvoelen en als dat lekker voelt het hele stuk op tempo.

Terug
Naar boven