Fitness Seller

Sticky Wat train je straks....

Ook rug en biceps...........

Wat een k*tvakantie dit. Alles is dicht op de tijden dat ik vrij ben. Kan woensdag pas weer sporten D=

Misschien dat ik wat bw oefeningen thuis doe.

Wil zoooo graag ff sporten. Maar is nu echt onverstandig.

Niet, verplichte rustdag voor mij. Evenals morgen. Feelsbad.

Normaal gesproken zou ik vandaag trainen maar heb helaas last van mijn pols van mijn vorige training. Hopelijk morgen trainen, hoewel ik dat niet helemaal zie zitten omdat ik dan vast moe ben. Maar het is niet anders. :)

Laatste training van het jaar: rug/biceps.

Same here. Vorige week ook maar 1x geweest. Huilennn

Know that feel, vorige week niet kunnen trainen vanwege openingstijden en deze week pas weer vanaf woensdag. Bovendien de afgelopen dagen ziek geweest dus het dieet van een kleuter gehanteerd, goodbye sweet gains :(

Know that feel, vorige week niet kunnen trainen vanwege openingstijden en deze week pas weer vanaf woensdag. Bovendien de afgelopen dagen ziek geweest dus het dieet van een kleuter gehanteerd, goodbye sweet gains :(

Das wel vervelend met die vakantie tijden. Kun je soms bijna niet heen.

---------- Post toegevoegd Mon 31 Dec 2012 om 13:38 ----------

Vandaag lekker zwaar borst & rug gedaan:)

Das wel vervelend met die vakantie tijden. Kun je soms bijna niet heen.

---------- Post toegevoegd Mon 31 Dec 2012 om 13:38 ----------

Vandaag lekker zwaar borst & rug gedaan:)

Heb je gelijk in, rond het einde van het jaar zijn de openingstijden altijd beperkt. In ieder geval weer met extra motivatie het nieuwe jaar in ;)

Heb je gelijk in, rond het einde van het jaar zijn de openingstijden altijd beperkt. In ieder geval weer met extra motivatie het nieuwe jaar in ;)

Mogen al blij zijn dat ze de gym open doen met de feestdagen:D
Maar inderdaad er weer flink tegen aan in het nieuwe jaar! Helemaal zin in.

Mogen al blij zijn dat ze de gym open doen met de feestdagen:D
Maar inderdaad er weer flink tegen aan in het nieuwe jaar! Helemaal zin in.

Zo te horen mag je dan niet klagen, jouw gym is 24/7 open? Met je motivatie zit het wel goed zo te horen :)

Ik ga het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele jaar niet meer trainen :(

Nee niet 24/7 , maar wel tot de middag ofzo. Wel fijn:)
Met de motivatie zit het zeker goed, de jouwe ook?

Ah aangepaste openingstijden, dan heb je tenminste de mogelijkheid om nog even een training mee te pakken op oudejaarsdag :D

De motivatie zit hier ook weer goed, paar weken geleden had ik een kleine dip maar kan nu niet wachten om weer gains te maken in 2013.

Morgenvroeg:
- Deadlift
- BP
- Rows

vanavond:
thuis squatten en walking lunges (geen powercage bij de sportschool)
daarna door naar de sportschool om leg extensions, leg curls kuiten en buik te trainen:D

Terug
Naar boven