eenvraag2014
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m75
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Achter mekaar ?

eerste was maandag!Van mij ook de tweede, ik haat trainen in het weekend want mijn gym sluit om 4 uur. Ik sta natuurlijk weer om 11 uur op wat betekent dat ik niet veel tijd heb om genoeg eten naar binnen te werken voor een redelijke training.
Van mij ook de tweede, ik haat trainen in het weekend want mijn gym sluit om 4 uur. Ik sta natuurlijk weer om 11 uur op wat betekent dat ik niet veel tijd heb om genoeg eten naar binnen te werken voor een redelijke training.
Aa zo, ik zou het niet erg vinden hoor 2x achter mekaar , maar ja het heeft zo weinig zin...

Van mij ook de tweede, ik haat trainen in het weekend want mijn gym sluit om 4 uur. Ik sta natuurlijk weer om 11 uur op wat betekent dat ik niet veel tijd heb om genoeg eten naar binnen te werken voor een redelijke training.

Hahah ja dat heb ik ook altijd. Maar ik had nu al gisteravond al pannenkoeken gebakken dus dat scheelde weer wat tijd. Doe mijn benen normaal ook liever op vrijdag.