XXL Nutrition

Sticky Wat train je straks....

Ik ben nog even lekker me benen aan het trainen......
gaat wederom als een trein, net zoals gisteren met rug :D

Borst en triceps gedaan en lekker 40 min cardio

squats rdls en assistance

ga sewes wat benchen miss ook wat dode lifts ofzo

Benen

UB Lekker basic houden

Eerst m'n maag (sushi), daarna LB.

Na het werken its armday!!

benen, i cry everytiem :treuren:

borst, i laugh everytime.

Tweede legday :(

Van mij ook de tweede, ik haat trainen in het weekend want mijn gym sluit om 4 uur. Ik sta natuurlijk weer om 11 uur op wat betekent dat ik niet veel tijd heb om genoeg eten naar binnen te werken voor een redelijke training.

Hahah ja dat heb ik ook altijd. Maar ik had nu al gisteravond al pannenkoeken gebakken dus dat scheelde weer wat tijd. Doe mijn benen normaal ook liever op vrijdag.

Van mij ook de tweede, ik haat trainen in het weekend want mijn gym sluit om 4 uur. Ik sta natuurlijk weer om 11 uur op wat betekent dat ik niet veel tijd heb om genoeg eten naar binnen te werken voor een redelijke training.

In de buurt is onlangs een gym geopend die 24 uur per dag open is. Dat biedt wel z'n voordelen. Effe om 3 uur 's nachts nog trainen hahaha :D:D:D

Hahah ja dat heb ik ook altijd. Maar ik had nu al gisteravond al pannenkoeken gebakken dus dat scheelde weer wat tijd. Doe mijn benen normaal ook liever op vrijdag.

ik zit nu al 15 minuten te worstelen om een paar pannenkoeken naar binnen te werken, wel gewoon pannenkoeken van de albert heijn :roflol:

Terug
Naar boven