XXL Nutrition

Sticky Wat train je straks....

deze morgen borst en kuiten
straks boks

net borst triceps

en dik pr gehaald op bench press
normaal 90 kg 5a6 keer

nu 90 kg 10 keer :banana:

Schouders, biceps,triceps

wat is dat voor middel dan piet, om te c utte ofzo?

nope, ga nog 1 maandje bulken.. :D igf-2 is een soort van groei-testo booster en die neovar is een creatine..

ik heb nu al zoiets vanne dit gaat gewoon werken bij mij ;) Applied Nutriceuticals heeft vooralsnog een goeie indruk achter gelaten bij me.. (RPM, Drive, Osteobolin-C) het mag ook wel weer een x werken, na die miskoop Animal Stak II pff

Bovenlichaam

na een zwaar weekend werken, stappen, werken, stappen ging het prima voor een maandag :D jammer genoeg 2 kg onder mijn pr met dumbbelldrukken, schuin en plat, maar met de kabels 5kg per kant boven mijn pr, ook al deed ik 3 setjes lang 10 herhalingen meer dan normaal :) en ook smal bankdrukken 5kg boven mijn pr.. de rest qua borst, schouders en triceps gewoon op mijn ouwe niveau..

Neovar en IGF-2 doen al hun werk I guess :D

Morgenochtend 9.00 LB-training: Benen/Buik/Onderrug
Squat, roemeense deadlift, superset crunches/leg raises, superset calve raise/legpress, side bents, leg extension (per been apart) en leg curl. Wordt zeker lekker. :D Daarna 'wetenschapsdag' (presentaties profielwerkstukken) op school.

Vandaag brandalarm gehad en niemand reageerde op mijn portofoonoproepen en iemand had het handige idee gehad om het hok waar het branweerpaneel hing op slot te doen met een sleutel die ik niet had... moest dus even wat sprintjes trekken om de boel te regelen. ... op kisten...

Nu doet mijn knie zeer..... (damn, dat extra gewicht breekt dan toch ineens op)

Benchpress, floorpress en bb floorextensions ..zoiets

deze week rustweek, want ik zit een week thuis en er is geen degelijke gym in de buurt. :( Vorgende week terug knallen! Morgen wel voor het eerst in jaren terug gaan muurklimmen... kun je een full-body workout noemen :)

vandaag lekker rusten na mn zware borsttraining v gister (lekker veel spierpijn)
morgen dan weer knallen met rug-triceps

Upper body, hell yeah.

Vandaag Benen en biceps

Vandaag rust:)

Today is upperbody day... Ik hoop vandaag mijn pull ups te verhogen met 5kg, wish me luck:D.

Vandaag rug en tri's.

Terug
Naar boven