MuscleMeat

Sticky Wat train je straks....

Beentjes heerlijk hard aangepakt. Nu ook weekend voor hun.. :D

Net 7 uur gewerkt met maar 20 minuten pauze. Voetjes zijn nu wel aardig moe :(

Morgen Benendag (2de van deze week)
Heb van donderdag nog een beetje spierpijn dus morgen weer lekker knallen.

Sq (full voelt weer heerlijk)
45Graden legpress (diep)
Leg extension
leg curls (standing
Stiff Dl (doe ik er toch maar lekker bij pak ik gewoon wat lichter dat mijn grip het kan houden)
calf press
calf raises
seated calf raises.

Na de vakantie hopelijk mijn hand weer helemaal in orde.
Wish me luck:D

Net 7 uur gewerkt met maar 20 minuten pauze. Voetjes zijn nu wel aardig moe :(

Ik heb nooit pauze:(

Laatst bewerkt:
Als je 5+ uren werkt (of 7, weet ik zo niet) heb je naar mijn weten toch gewoon recht op een pauze? Het is voor mij iig wel nodig, de hele tijd op je benen zijn om van hot naar her lopen om stuff te vullen werkt aardig vermoeiend... (supermarkt)

Als je 5+ uren werkt (of 7, weet ik zo niet) heb je naar mijn weten toch gewoon recht op een pauze? Het is voor mij iig wel nodig, de hele tijd op je benen zijn om van hot naar her lopen om stuff te vullen werkt aardig vermoeiend... (supermarkt)

In een restaurant sta je ook redelijk lang, en dan moetje ook soms sprinten om alles netjes op orde telaten lope.

Vandaag niks, rustdag.

Borst en triceps. Vandaag laatste training voordat ik op vakantie ga. Dus ik ga mezelf zo helemaal kapot maken :D

Beentjes: zwaar
Rug/biceps: licht/volume
Borst: speed

lekker.

mijn training van vrijdag viel wegens een blessure en enkele superdudes bijna zo goed als in het water. De social-boys konden het niet laten om de cable cross maar liefst een half uur in beslag te nemen waarop er uiteindelijk nog 1 gast aan bezig was en dan wou hij nog telkens switchen met benchpress waar hij dan ook eerst nog eens zijn mattie moest spotten dus vroeg ik of hij de cable cross nog nodig had en zei hij wel beleefd "nee hoor doe maar" ik keek even vriendelijk, voor zover ik nog vriendelijk kon kijken na 30 minuten ergernis, benen heb ik niet getraind wegens een blessure en biceps gingen toen ook niet goed. Gelukkig had ik benchpress eerst gedaan want poetiewoetfoot zat vrolijk blootvoets door de gym te lopen en deed bicep curls met de olympische bar waarbij hij tussen elke set met zijn voeten over de barbell zat te rollen :eek:
De kans is al weer groter dat ik volgende week een voetschimmelziekte krijg op mijn handen maar dat zijn pas zorgen voor later en verder wil ik niet uitwijken op de training van vrijdag. Vandaag ging het al een stuk beter. Ik begon met chinups die redelijk gingen, daarna bent over rows die ook redelijk gingen maar ik was al gigantisch moe na deze oefening. Toch gingen de deadlifts erachter ook redelijk goed. na 12 x 50 kg, 10 x 80 kg en nog een keer 9 x 80 probeerde ik even 100 kg maar dat ging maar 3 keer op failure van mijn handen. Mijn grip en mijn ectopolsjes moesten gewoon lossen. Uiteraard keken er altijd wel een paar mensen tijdens mijn deadlifts want deadlift? huh? wat voor een gayass oefening is dat nu weer? Eigenlijk zou ik het ook maar raar vinden als ik nooit op dit forum terecht was gekomen want deadliften en squatten zal dan ook geen enkele fitnessinstructeur aanraden, laat staan dat iemand die gelezen heeft ergens op het internet dat die oefeningen wel redelijk goed zijn ze toch zou doen op de training want niemand doet ze dus waarom zou hij/zij ze doen? Ik sprak zelfs even over squatten tegen mijn zus die nu ook een abonnement heeft maar niemand doet het waar ze traint en ze vond het ook maar een rare oefening. Ik ga er zeker geen tijd aan besteden om uit te leggen dat ze die oefening MOET doen want dat moet ze zelf maar weten, ze traint toch (nog) niet met gewichten dus maakt het weinig uit en wrm zou mijn zus een mooie kont en plat buikje moeten krijgen? Ik motiveer liever andere meisjes zodat ik er nadien nog op kan geilen nadat ze mij eeuwig dankbaar zijn om hen die oefeningen aan te raden :D. En als ik eerlijk ben vind ik die oefeningen er toch ook maar belachelijk uitzien maarja ik blijf ze doen, al is het maar om als voorbeeldige ecto door het leven te gaan. Daarna nog achterkant schouders, traps en buikspieren gedaan.
Ik had totaal geen zin in de sauna dus na 4 minuten was ik er al uit ofzo.
Toen ik terug naar huis fietste kwam ik nog een redelijke milf tegen die vriendelijk naar mij lachte. Het overkomt me wel vaker bij oudere dames, ik denk dat oudere dames meer naar het innerlijke kijken wat ik ergens wel apprecieer :rolleyes:

Lijken squat en deadlift gay bij jouw ?
En biceps curl niet ?

Ot: rust

Lijken squat en deadlift gay bij jouw ?
En biceps curl niet ?

Ot: rust

voor mij niet hoor, ik buk me graag met mijn kont goed naar achteren :p
eigenlijk vind ik het 2 zalige oefeningen
Deadlift toch alleszinds
en dat meen ik echt :D
maar als ik anderen zie kijken denk ik soms dat ik iets verkeerds doe
misschien hebben ze tips ofzo maar durven ze het niet zeggen omdat ik zo zwoel kijk?

voor mij niet hoor, ik buk me graag met mijn kont goed naar achteren :p
eigenlijk vind ik het 2 zalige oefeningen
Deadlift toch alleszinds
en dat meen ik echt :D
maar als ik anderen zie kijken denk ik soms dat ik iets verkeerds doe
misschien hebben ze tips ofzo maar durven ze het niet zeggen omdat ik zo zwoel kijk?

Doe dan stiffed dl die zijn nog gayer:o

Morgen rustig aan rug en biceps.

net strongmen training gedaan oa loglift,timberwalk en grip training!

vanavond squat en misschien nog wat pullups

Terug
Naar boven