- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En niet eens misselijk geworden?zo buiten hardlopen (gisteren alles in rare combie s bij gegeten wat ik me al weken ontzeg..zwak he?, dus moet maar langer rennen), vanmiddag poseerles en vanavond benen trainen met trainingspartner (dat gaat leuk worden
)..
,..ondzettend....en een hele teleurgestelde blik van mijn trainster gehad
o ja..en zwaar trainen met mijn nieuwe trainingspartner zit er ook niet meer bij... moet veel herhalingen gaan doen..zucht...niet meer zwaar trainen omdat ik te vocht vast hou...bah..en 2 per dag cardio doen...
Sterkte!
)schaam me diep..echt niks is zo erg als iemand je teleurgesteld aankijkt...word volgende week vrijdag weer gemeten, dan wil ik haar weer vol vertouwen naar me zien kijken!!! goed korte termijnsdoel nietwaar?
He? geen fiets rennen of de chinese muur beklimmen
?Als je onze gezichten nu kon zien oohhh wat was je dan nu kleinthanks..wist je dat je door je 1 dag vol te proppen 2.5 kilo zwaarder kon zijn? (ik had de comdi s van jou en robke gelezen, het klopt ALLES word lekker,)schaam me diep..echt niks is zo erg als iemand je teleurgesteld aankijkt...word volgende week vrijdag weer gemeten, dan wil ik haar weer vol vertouwen naar me zien kijken!!! goed korte termijnsdoel nietwaar?
![]()

thanks..wist je dat je door je 1 dag vol te proppen 2.5 kilo zwaarder kon zijn? (ik had de comdi s van jou en robke gelezen, het klopt ALLES word lekker,)schaam me diep..echt niks is zo erg als iemand je teleurgesteld aankijkt...word volgende week vrijdag weer gemeten, dan wil ik haar weer vol vertouwen naar me zien kijken!!! goed korte termijnsdoel nietwaar?
![]()
, ga je er nu weer lekker tegenaan!