XXL Nutrition

Sticky Wat train je straks....

vandaag lekker rustdagje ;)

Alleen wat Cardio op de crosstrainer.

30 min crosstrainer:D en benen gedaan.

zo buiten hardlopen (gisteren alles in rare combie s bij gegeten wat ik me al weken ontzeg:(:(:(..zwak he?, dus moet maar langer rennen), vanmiddag poseerles en vanavond benen trainen met trainingspartner (dat gaat leuk worden:D)..
En niet eens misselijk geworden?

Triceps....4 oefeningen 16 sets.

Over 5 minuten, biceps en traps.

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.490
Rug, biceps en onderarmen

Net terug:o...rug, biceps en onderarmen....samen met een keer getraind met Creafan:cool:, we hebben ons best gedaan dacht ik:D.

,..ondzettend....en een hele teleurgestelde blik van mijn trainster gehad

o ja..en zwaar trainen met mijn nieuwe trainingspartner zit er ook niet meer bij... moet veel herhalingen gaan doen..zucht...niet meer zwaar trainen omdat ik te vocht vast hou...bah..en 2 per dag cardio doen...

o ja..en zwaar trainen met mijn nieuwe trainingspartner zit er ook niet meer bij... moet veel herhalingen gaan doen..zucht...niet meer zwaar trainen omdat ik te vocht vast hou...bah..en 2 per dag cardio doen...

:(Sterkte!

lekker rustdagje gehad :)

Bicep gedaan net ging weer heerlyk, eindelyk rustig in de gym :D

thanks..wist je dat je door je 1 dag vol te proppen 2.5 kilo zwaarder kon zijn? (ik had de comdi s van jou en robke gelezen, het klopt ALLES word lekker,:p)schaam me diep..echt niks is zo erg als iemand je teleurgesteld aankijkt...word volgende week vrijdag weer gemeten, dan wil ik haar weer vol vertouwen naar me zien kijken!!! goed korte termijnsdoel nietwaar?;)

thanks..wist je dat je door je 1 dag vol te proppen 2.5 kilo zwaarder kon zijn? (ik had de comdi s van jou en robke gelezen, het klopt ALLES word lekker,:p)schaam me diep..echt niks is zo erg als iemand je teleurgesteld aankijkt...word volgende week vrijdag weer gemeten, dan wil ik haar weer vol vertouwen naar me zien kijken!!! goed korte termijnsdoel nietwaar?;)
Als je onze gezichten nu kon zien oohhh wat was je dan nu klein:mad:
Nee hoor tis al moeilijk genoeg no worrys.;)

Waardeloos hè, dat vocht vasthouden. Niet getreurd, met 3 dagen ben je het weer kwijt. Allemaal gaan we wel in de fout, dus wat mij betreft hoef je je niet te schamen!
Beschouw het maar als een refeed;), ga je er nu weer lekker tegenaan!

Terug
Naar boven