- Waardering
- 751
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent gewoon lui!!!!

). maar nu gewoon lekker in de fitnesscentre want in een hardcore school slaan ze me verrot nu ik geen enerie heb...oja en daarna als het goed is body pump..moet strepen op mijn benen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Zet hem op, ene slappe billen willen we niet hega weer kickboksen (mijn billen worden slapper nu ik dat niet meer doe). maar nu gewoon lekker in de fitnesscentre want in een hardcore school slaan ze me verrot nu ik geen enerie heb...oja en daarna als het goed is body pump..moet strepen op mijn benen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aan je smiley te zien was het behoorlijk lekker.
Jij geeft ook snel op!Vandaag ff rust...heb de hele week ondanks de flue, gewerkt, getraind en geklust... dusse vanavond fok it..lekker op de bank.

Ik ben met een inhaalslag bezig