MuscleMeat

Sticky Wat train je straks....

ff een rustdag:)

ga weer kickboksen (mijn billen worden slapper nu ik dat niet meer doe:(). maar nu gewoon lekker in de fitnesscentre want in een hardcore school slaan ze me verrot nu ik geen enerie heb...oja en daarna als het goed is body pump..moet strepen op mijn benen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Morgen Borst met biceps op triceps :D

ga weer kickboksen (mijn billen worden slapper nu ik dat niet meer doe:(). maar nu gewoon lekker in de fitnesscentre want in een hardcore school slaan ze me verrot nu ik geen enerie heb...oja en daarna als het goed is body pump..moet strepen op mijn benen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zet hem op, ene slappe billen willen we niet he:mad:

Ik vind Zondag altijd zo'n balledag om te trainen,vandaar voor mij altijd lekker rusten die dag.. ben dan om één of andere reden ook totaal nooit gemontiveerd ???

Ik concentreer me nu altijd lekker op maandag(avond) Schouders en een paar keer optrekken. Meestal als ik dan nog wat tijd over heb knal ik er nog een bi en tricep oefening achteraan en een kuitoefening op de legg press.

vandaag borst, triceps en buik gedaan :P

Vandaag nog even gebenched en uur cardio op de loopband

Vandaag ff rust...heb de hele week ondanks de flue, gewerkt, getraind en geklust... dusse vanavond fok it..lekker op de bank.

Grippers

Ik ga ff een paar weken wat anders proberen,
morgen...

Rug, triceps en traps.

Lekker vakantie:) Kan niet wachten om morgenochtend naar de Gym te gaan :heart:
Schouders, armen, borst en rug :D

Terug
Naar boven